K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   DR Dokumentar søger historier (https://www.k10.dk/showthread.php?t=12314)

buster 11-04-2010 11:09

HURRA -lyder da som om man endelig ønsker fokus på tingenes tilstand, herligt.

Vil GLÆDE mig til at at se udsendelsen ;)

Hm, tja, måske man skulle melde sig på banen, brugbar eller ej, det "gode" i vores sag er vel, at vi har advokaten m på sidelinjen, som kan dokumentere det juridiske, hm...

Ragdoll 11-04-2010 11:58

Ja, sålænge de bare ikke vælger endnu en "Heidi Astrup", så er det fint med mig, held og lykke jer der melder jer.

:kram:

Ragdoll

nilla 11-04-2010 12:08

God vind til jer der melder jer. :kram::kram::kram::kram::kram:

hla72 11-04-2010 13:27

Stor respekt til dem der stiller op (jeg kan desværre ikke stille op, da jeg stadig er totalt uafklaret) og stor applaus til DR for at ENDELIG interessere sig for hvad der foregår i kommunerne.

Nu håber jeg så bare, at der kommer et sobert program og at DR formår at holde tungen lige i munden og ikke udstille folk uheldigt... det har vi jo desværre set før.

God vind og held og lykke :kram:

popcorn 11-04-2010 13:43

Min historie er også sendt afsted.

Havedammen 11-04-2010 16:27

Hurraaa nu kommer der forhåbentligt fokus på de mange problemer der er med kommunernes sagsbehandling og nedværdigende behandling af klienter !

hobby4me 11-04-2010 16:42

Jeg må også tage hatten af for dem der har overskud til at deltage i programmet.

Håber der bliver sat focus på hvor stor en kamp det kræver for at få tilkendt pension.

For ca. 5 år siden var min drøm at få et skånejob når jeg var tilkendt pension.
Grundet kommunens tilskudskarrusel skal køre uanset det menneskelige aspekt er, er jeg kørt så langt ud at jeg skal være lykkelig hvis jeg blot kan få herdagen herhjemme til at fungere. Jeg har nu helt skrinlagt drømmen om skånejob.

Jeg er en af mange der stadig hjælper med at få tilskudskarrusellen til at køre - altså har stadig ikke fået pension.

sørensen 12-04-2010 08:17

hvor er det dog dejligt at der endelig kan komme noget frem og den måde vi bliver behandlet på. Måske det kan give røde ører nogle steder.
Min sag er osse oplagt, 5 sagsbehandlere ved kommunen sidder og ryster på hovedet over at jeg har fået afslag på fp. Men desværre har jeg ikke overskud til at medvirke.

MTVRV1 12-04-2010 08:23

Citat:

Oprindeligt indsendt af sørensen (Send 100491)
hvor er det dog dejligt at der endelig kan komme noget frem og den måde vi bliver behandlet på. Måske det kan give røde ører nogle steder.
Min sag er osse oplagt, 5 sagsbehandlere ved kommunen sidder og ryster på hovedet over at jeg har fået afslag på fp. Men desværre har jeg ikke overskud til at medvirke.

synes også det er dejligt med noget fokus.
men det nok mere for de "stærke"
har ingen overskud til at medvirke, men min er nok også alt for unik til dette program.
min sygdom er fysisk, men er kørt psykisk ned af læger og systemet.
så husk når man er syg, skal ens sygdom stå i en lægehåndbog.
ellers får man røven på komedie, for at sige det lige ud.

Hejdien 12-04-2010 09:41

Citat:

Oprindeligt indsendt af sørensen (Send 100491)
hvor er det dog dejligt at der endelig kan komme noget frem og den måde vi bliver behandlet på. Måske det kan give røde ører nogle steder.
Min sag er osse oplagt, 5 sagsbehandlere ved kommunen sidder og ryster på hovedet over at jeg har fået afslag på fp. Men desværre har jeg ikke overskud til at medvirke.

Hvis det er så kunne du jo evt ringe til dem og fortælle din historie kort , tror bestemt ikke det er hensigten at alle skal være med eller at alle historier bliver fortalt (det vil jo blive en dage lang udsendelse ) men lige så meget for at understøtte at det er sådan over hele landet og ikke bare et tilfælde med de historier DR i forvejen har :)


Citat:

Oprindeligt indsendt af MTVRV1 (Send 100494)
synes også det er dejligt med noget fokus.
men det nok mere for de "stærke"
har ingen overskud til at medvirke, men min er nok også alt for unik til dette program.
min sygdom er fysisk, men er kørt psykisk ned af læger og systemet.
så husk når man er syg, skal ens sygdom stå i en lægehåndbog.
ellers får man røven på komedie, for at sige det lige ud.

Også her ville jeg da sige at du kan ringe og snakke med dem (men selvfølgelig kun hvis man har lyst) netop det at du er kørt ned psykisk er jo det bedste bevis for at borger kommer ind i systemet som fysisk syge og forlader det som psykisk syge


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:48.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension