K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=92)
-   -   Hvad spurgte teamet dig om? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=32580)

bruger2013 05-09-2015 20:09

Hvad spurgte teamet dig om?
 
Jeg skal snart til rehabiliterings møde. Hvilke spørgsmål stiller de fx.??
Er godt nok nervøs for hvad jeg bliver tilkendt. Mit ønske vil være fleks da jeg endda har et job på hånden.

RCV 05-09-2015 20:45

Nu søgte jeg godt nok om ressourceforløb - men de spurgte mest ind til hvordan min hverdag så ud, hvilke begrænsninger jeg havde, hvilken tilknytning til arbejdsmarkedet jeg forestillede mig i fremtiden, hvilke skånehensyn og støtte jeg har brug for under et praktikforløb (senere flexjob).

bruger2013 06-09-2015 09:45

Tak for svar!
 
I må gerne skrive om I var der pga. fysik eller psykisk skavanker. :)

RCV 06-09-2015 13:16

Her er det psykiske problemstillinger.

jjsonn 07-09-2015 06:20

min mand søgte fleks eller rc fik intet han er fysisk syg stationær ved læge behandlinger, de spurt om job ønsker og intet andet

bruger2013 07-09-2015 15:29

Citat:

Oprindeligt indsendt af jjsonn (Send 330836)
min mand søgte fleks eller rc fik intet han er fysisk syg stationær ved læge behandlinger, de spurt om job ønsker og intet andet

Skal man ikke tildeles en af tingene??? Jeg har da fået afvide der er 3 muligheder og det er rc, fleks eller pension.

jjsonn 07-09-2015 20:21

Ja det troede vi også, at vi endelig fik styr på vores økonomi
Men nej det sagde, at lovgivning sagde, at hans arbejde prøvning var for gammel
Så der skulle først en ny til

vasen 19-09-2015 22:13

Citat:

Oprindeligt indsendt af jjsonn (Send 330879)
Ja det troede vi også, at vi endelig fik styr på vores økonomi
Men nej det sagde, at lovgivning sagde, at hans arbejde prøvning var for gammel
Så der skulle først en ny til

Det er chikane, og en syltekrukke. Det er da ikke din skyld at arbejdsprøvningen er for gammel, og det skal du bøde for. Fy for den lede.

beth57 20-09-2015 20:21

Citat:

Oprindeligt indsendt af bruger2013 (Send 330788)
Jeg skal snart til rehabiliterings møde. Hvilke spørgsmål stiller de fx.??
Er godt nok nervøs for hvad jeg bliver tilkendt. Mit ønske vil være fleks da jeg endda har et job på hånden.

Har lige været til det ,været i en arbejdsprøvning ,men det de gik op i var at jeg på et tidspunkt har haft en deprision og så mente de at jeg ikke havde afprøvet nok smerte medicin sagen var afgjordt inden jeg kom ind så følte mig lidt til grin jeg er syg fysisk på grund af faldulykke
Citat:

Oprindeligt indsendt af kig (Send 331293)
Hej ;)
Hvor mange gange kan man komme til rehabiliteringsteams møde?
Er der nogen regler for det?

Citat:

Oprindeligt indsendt af Akvamarin (Send 331209)
STAR skriver på http://star.dk/da/Ydelser-og-ferie/R...gsforloeb.aspx



Så jeg synes du skal klage over at de vil sætte dig på kontanthjælpssats, når dine sygedagpenge er forlænget efter § 27.

Har du eventuelt en fagforening eler a-kasse, der kan hjælpe dig? Jeg synes det er mærkeligt de ikke kan lave den udredning af din arbejdsevne under den forlængelse du allerede har fået.


sommersen 20-09-2015 20:39

bruger2013
Jeg har snart lige været for teamet,og var virkelig nervøs -overvejede noget beroligene til dagen-men valgte at lade være så de kunne se hvordan jeg havde det.

De spurgte ind til de ting der stod i rehabilliteringsplanen og lægepapirer,fx hvilken medicin og terapi,hvordan dagligdagen er nu,og hvordan jeg har haft det før om jeg følte jeg manglede hjælp til noget og hvordan mine praktikker er gået-det er sådan jeg husker det,lige da jeg kom ud følte jeg slet ikke jeg forstod noget,men jeg husker det nu

De startede også med at sige at vi kunne holde pauser undervejs og jeg følte at de havde sat sig godt ind i sagen,så pøjpøj med dit møde:kram:

det var pga psyken


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:33.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension