K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Det 2 ½ årlige møde med kommunen (https://www.k10.dk/showthread.php?t=35838)

BeritLB 13-11-2017 11:18

Det 2 ½ årlige møde med kommunen
 
Hej

Jeg skal have besøg af kommunen på mit arbejde. Og i den hensen vil min chef gerne vide hvad der skal ske. Er der nogle steder man kan finde noget om, hvad der skal ske. Nogle dokumenter eller lign.

B

Fleksjobber 13-11-2017 17:45

Guide til samtale ved 2 1/2 års ansættelse i fleksjob
 
Jeg kender ikke til, at der findes en guide eller andet på skrift ang. Indholdet af nævnte samtale.

Min samtale foregik ad 2 omgange først på Kommunen med min kontaktperson/fleksjobambassadør.

Hvor vi talte om nuværende timeantal var passende og om mine skånebehov blev overholdt.

Da jeg gerne ville ned i tid, fulgte så en samtale med min arbejdsgiver og kontaktpersonen på arbejdspladsen.

Forinden var jeg hos min læge, for at få dokumentationon for mit behov for nedsat tid.
Hvilket min kontaktperson forlangte.

jjsonn 13-11-2017 20:23

Mit møde var en telefon besked, jeg burde gå op i tid,
Nå men så bliver jeg fyret

Nå men så er det ligemeget, og så hørte jeg ikke mere.


Min mand er ansat samme sted, der måtte de op og spurte om tiden var en mulighed, det mente han ikke men blev presset af dem til at prøve og så ville de komme igen og 2 mdr, det garde så glemt

sun-lady 13-11-2017 20:43

Jeg har været ansat i 2 år og det eneste jeg har hørt fra kommunen, siden jeg startede, var et skema jeg og min arbejdsgiver skulle udfylde. Det kom ca ½ år efter jeg var startet og handlede om hvordan det gik og om mine skånehensyn blev overholdt. Siden har jeg intet hørt.

Vovse 14-11-2017 10:22

Citat:

Oprindeligt indsendt af BeritLB (Send 358902)
Hej

Jeg skal have besøg af kommunen på mit arbejde. Og i den hensen vil min chef gerne vide hvad der skal ske. Er der nogle steder man kan finde noget om, hvad der skal ske. Nogle dokumenter eller lign.

B

Jeg synes da, at din chef skal kontakte kommunen, og spørge hvad der skal ske.

Man har altid ret til at vide hvad et møde, man skal deltage i, skal handle om.

BeritLB 16-11-2017 13:33

God ide :)

annech 29-11-2017 22:54

Citat:

Oprindeligt indsendt af BeritLB (Send 358996)
God ide :)

Som regl er det med opfølgning bare en formel sag. altså hvor du bliver spurgt om hvordan du har det ? er dit helbred blevet bedre, ( ø...nej,der er jo en grund til man som regl er i et flexjob(y) bliver dine skånebehov overholdt og bla,bla.... som regl er det jo sådan at man skal have en (varig"lidelse ) for at kunne få et flexjob.
så jeg tror ikke du behøver være nervøs. vi har jo både gode og dårlige dage alle sammen.:) så det er kun for din skyld at den samtale skal foregå.
i forhold til din chef handler det mest om,om han er tilfreds med det stykke arbejde du udfører er ok for ham.

vasen 30-11-2017 12:08

Citat:

Oprindeligt indsendt af BeritLB (Send 358902)
Hej

Jeg skal have besøg af kommunen på mit arbejde. Og i den hensen vil min chef gerne vide hvad der skal ske. Er der nogle steder man kan finde noget om, hvad der skal ske. Nogle dokumenter eller lign.

B

Mon ikke det først og fremmest er deres sædvanlige kontrol hysteri og dernæst muligvis det de elsker: Progressionsrapport.
Ta dig i agt og skriv ikke under på noget, før du har haft tid til at læse alt grundigt.
Det skriver jeg udfra , at jeg ikke gjorde det, trods det var i en arbjedsprøvning.
Dum og naiv, og det har ødelagt meget.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:20.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension