K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   læge konsulenten i sorø (https://www.k10.dk/showthread.php?t=7568)

rolle 23-02-2009 13:58

læge konsulenten i sorø
 
hej til alle har i dag fået af vide at lægekonsulenten har indstillet mig til pension min sag skal på møde i mars jeg er meget glad m,i dag over den besked kh. rolle :kram::kram::kram:

bam 23-02-2009 14:01

jeg vil krydse finger for dig rolle, håber den går igennem :)

:kram: bam

Suncil 23-02-2009 14:16

Hej Rolle.:D

Håber også det bedste for dig. Skal nok krydse fingre for dig.

:kram:Suncil

Stella 23-02-2009 14:25

[QUOTE=rolle;51097]hej til alle har i dag fået af vide at lægekonsulenten har indstillet mig til pension min sag skal på møde i mars jeg er meget glad m,i dag over den besked kh. rolle :kram::kram::kram:[/QUOTE

Håber det bedste for dig...;)

Underligt at lægekonsulenten må det ? det er ikke deres job at indstille folk til Pension ...:confused:er du sikker på det er lægekonsulenten der har gjort det ?

buster 23-02-2009 14:55

Det var da en god nyhed, kan jeg forstå.

Må dog også som Stella sige, at den kommunale lægekonsulent IKKE må udtale sig om hvilken ydelse man skal have så mon ikke det i sidste instans er din sagsbehandler der har indstillet dig til pension ;)

Uanset hvad, så håber jeg det bedste for dig :kram:

Stella 23-02-2009 15:39

Grunden til at jeg skriver det er at hvis det er rigtigt så ER DET JO SANDT AT LÆGEKONSULENTERNE BESTEMMER DET som vi så tit har skrevet om herinde ...

....ellers skrev jeg det ikke for at Rolle burde gøre noget ved det...:) det var slet ikke det jeg mente Rolle.

.....det sprang bare lige i hovedet på mig...

rolle 23-02-2009 16:40

ja ja da
 
hej til alle det var bare hvad min sagbehander sagde i dag men hvad jeg ved er der vel også nogle personer der skal se på den eller hvad ved jeg men ihverfald sagde sagbehanler at min sag var instillet til pension er det bedre stella og andre og tak for jeres støtte igemen tiden den har været værdifuldt for mig og nok også for andre . kh rolle :kram::kram::kram::kram::kram:

Morgause 23-02-2009 17:23

Citat:

Oprindeligt indsendt af Stella (Send 51115)
Grunden til at jeg skriver det er at hvis det er rigtigt så ER DET JO SANDT AT LÆGEKONSULENTERNE BESTEMMER DET som vi så tit har skrevet om herinde ...

....ellers skrev jeg det ikke for at Rolle burde gøre noget ved det...:) det var slet ikke det jeg mente Rolle.

.....det sprang bare lige i hovedet på mig...

I mit tilfælde gav 2 lægekonsulenter, egen læge og speciallæge samt sagsbehandler mig ret, men kommunens Visitationsudvalg underkendte dem alle alligevel. Men Københavns kommune er vist også ekstra slem?

Under alle omstændigheder er det gode nyheder, og jeg vil krydse alt, der krydses kan, for at du får medhold og en anstændig behandling! :kram:

Stella 23-02-2009 17:50

:( Morgause det må være forfærdeligt for dig...sådan er Københavns kommune ...Luset behandling...:mad:

Det er sgi utroligt...

Håber alle os I københavn snart får en bedre behandling for den en under al kritik.

Har også haft 17 forskellige sagsformidlere og det fortsætter ..:mad:

:kram:

rolle 23-02-2009 20:53

københavn komunne
 
hej alle mhs københavn komunne den har jeg haft min sag køre i skriver 4!/2 år unen der sket andet en jeg er gået rigtigt ned med flaget sådan at jeg måtte søge læge efter alt det bavl de har gjort i min sag min sag begyndte i 03 sep md har også slidt med psdt og gør det nok i mange frem desvære men den ene sagbeh. gjorde en mens den anden gjorde noget helt anden i mens jeg i kbh har det kun gået en vej og det ned af bakke for så jeg er lidt eller meget glad for at være kommet til sorø kommunne der hersker ingen tvil for min del kh rolle i rudsvedny :kram::kram::kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:39.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension