K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Den nyttige viden vi alle har (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Tag piskesmæld alvorligt (https://www.k10.dk/showthread.php?t=12852)

Jørgine 22-05-2010 11:21

Tag piskesmæld alvorligt
 
Hej alle med piskesmæld.

TAG PISKESMÆLD ALVORLIGT - titlen på en fantastisk bog af Hanne Holst Rasmussen. Kan anbefales.

God pinse til alle.

Jørgine

AnnetteH 22-05-2010 13:22

Tak for det, den vil jeg da se om jeg kan få fat på.

Ved du hvad den koster hvis man vil købe den selv ?

AnnetteH

Mila 22-05-2010 13:48

Tak for indlægget .

http://www.boghuset.dk/ er det billigste jeg har fundet - 176,50 kr .

Jørgine 22-05-2010 15:36

Jeg har købt bogen hos min lokale boghandler til kr. 199,-

Den kan sikkert købes billigere via nettet, men jeg havde brug for at læse den her og nu. Det er gjort. I forhold til mine senfølger, er den lige efter bogen, i dobbelt forstand. Dog er jeg ikke opereret.

For mig har det været en fantastisk oplevelse at læse bogen. Det er virkeligt sat ord på det hele - ikke blot kroppens reaktion i den akutte fase, men også senfølger - og især den inkompetence man møder hos store dele af det etablerede system.

Solskinshilsen fra Jørgine

Nullemusen 22-05-2010 15:55

@jørgine

Har du lyst til at fortælle on nogle af dine senfølger, samt hvad du har oplevet i systemer og hvor du er nu, samt hvornår dit uheld skete?

Mange pinse hilsner

Jørgine 22-05-2010 17:25

Hej Nullemusen.

Har sendt dig en privat besked.

Jørgine

pls73 23-05-2010 08:50

Hej,
Jeg har lige reseveret den på biblioteket, det må være det billigste - glæder mig til at læse den...
Tak for tippet!!!

Jørgine 23-05-2010 10:54

I kan glæde jer til at læse bogen. Den beskriver bl.a. det danske sygdomsvæsens syn på whiplash-patienter. Sundhedsvæsen er nok for strækt et ord at bruge.

God pinsedag til alle.

Jørgine

ace dk 23-05-2010 13:17

lidt synd at senfølger bliver sendt som P.B.

jeg er også kommet tilskade v. p.smæld.

mine sen-følger, udover smerter. som jeg er blevet statsnarkoman på.!

er den mest generende nok, jeg kan sku ikke længere huske, altså det er ikke som demenslookalike.....

det er bare når jeg lige står i en given situation, og er ved og fortælle et eller andet, hvor der f.eks. skal et årstal med, tja så er jeg bare lige pludselig "væk" fra der fenster.....

det er meget frustrende......

så er der svimmelhed, som jeg jo også er lidt nervøs for ... men det er ligesom der kommer lidt forvarsel nogle min. før det kommer, så jeg kan nå og slå a røv i a sæde....:)

og så endnu et MEGA problem .... jeg skal evig altid huske min pilleæske.... det er sku til og blive idiot af. men jeg har før presteret og køre til et åbenthus halløjsa med lidt fødselsdag, og jeg er jo rimelig populær, da jeg ikke drikker. .... så har jeg jo min chaufførstatus......ik..... så kommer man da lidt ud en gang i mellem...

men guddødme om jeg ikke havde glemt mine "stoffer".... så jeg måtte køre hjem efter en 3 timers tid ....pga jeg havde begyndende kramper i nakken, samt var begyndt og svede lidt for meget...(manglende morfin)..... så jeg måtte sige til alle at bilen var for hjemadgående.... (jeg var ikke skide populær)....

jeg ved da godt det er småtingafdelingen i hverdagen.....

men generende er det jo anyway........... og planlægge ... det er jo en by i rusland, da man først ved hvordan dagen vil spinne af..... når du er på dagen.....

jeg syntes personligt, jeg er blevet en asocial enspænder, som har det bedst i mit eget selskab..... hvor jeg tidligere var særdeles positiv og engageret, er jeg nu mere med og have "nok i mig"...... egocentrisk er vist ordet på bordet....

mvh eders ace dk ... "med hans personlige klynk"...:):)..

Jørgine 23-05-2010 14:05

Hej ace.

Jeg har nogen ret alvorlige senfølger. Disse oplysninger har jeg lyst til at lægge ud i åbent forum. Håber, du forstår.

Fortsat god pinse.

Jørgine


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:26.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension