K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Så skal der søges pension (https://www.k10.dk/showthread.php?t=466)

abbi68 - Slettet medlem 06-10-2006 11:36

Så skal der søges pension
 
Hejsa alle

Jeg kan ikke være mere glad end lige nu.:D:D

Den endelige resourceprofil er lige kommet med posten. Der står en masse som jeg kun kan godkende. Hele vejen igennem står at jeg ingen arbejdsevne har mere.:p:p

Det jeg blev rigtig glad for var den handleplan der er lavet. Der står følgende: Der indstilles til at rejse ansøgning om førtidspension. :D:D

Så nu vil jeg rigtig nyde min weekend og håber at I også får en rigtig god weekend.:D:D

kh abbi68

Hejdien 06-10-2006 20:00

RE: Så skal der søges pension
 
abbi68 tillykke med det :D:D:D

Så krydser vi alt der kan krydses for at du kommer hurtigt og glat igennem et førtidspensions forløb men mon ikke det går , når du nu har alle papir på din side..


Vi vil ihvertfald følge dig med iver her fra siden :D:D:D:D:D

abbi68 - Slettet medlem 06-10-2006 20:40

RE: Så skal der søges pension
 
Hejdien tak skal du have.:D

Jeg regner med der går ca 3 mdr før der bliver besluttet noget. En fp-sag må jo trækkes i 3 mdr, men mon ikke den bliver afgjort hurtig nu vi nærmer os kommunesammenlægning.

kh abbi68

aap 06-10-2006 22:57

RE: Så skal der søges pension
 
Hey abbi68
Krydser fingre for dig :)

Min egen sagsbehandler skrev til mig :

"Jeg har i dag fået din sag tilbage fra lægekonsulent, og tager den med på teammøde i næste uge den 12/10 for at opstarte pensionssag."
Så håber også lidt på at jeg nu efter den sidste speciallægeerklæring er på vej til vished.

Kan jo desværre se hvordan folk bliver trukket rundt i manegen, år efter år.

håber dit går glat igennem abbi68

Hejdien 07-10-2006 01:38

RE: Så skal der søges pension
 
aap og held og lykke til dig også :D:D:D

Hvor kunne det dog være rart hvis i begge kunne få fred og jeres pensionssag igennem inden jul..

Det ville da være de bedste nyheder for alle..

Så det er det vi krydser fingere for (og tror på ) her på siden .. :D:D


Held og lykke

MVH
Hejdien :D:D

abbi68 - Slettet medlem 07-10-2006 08:03

RE: Så skal der søges pension
 
aap jeg krydser fingre for at din pension går igennem. Så er vi da 2 der kan se frem til fred og ro.

jeg håber vi hører hvordan det er gået på det teammøde. Har du forresten ikke fået invitation til det teammøde for at snakke din egen sag? Det har du ret til.

kh abbi68

Borroe 07-10-2006 23:53

RE: Så skal der søges pension
 
HeY abbi68

TILLYKKE TILLYKKE hvor er jeg dog bar så glad på dine vegne håber virkelig du kan få "fred" inden jul det ville da være mit juleønske for dig!!!!! Krydser fingre!!!!!

Og til dig app :D:D Held og lykke og krydsede fingre til dig også !!!! Håber også inderligt at din sag kan være afsluttet inden jul!!

Hvor ville det være skønt hvis det bare gled derudad for jer begge !!

Jeg glæder mig til at høre nærmere!!!!

God weekend

Knuser Borroe :D:D


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:18.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension