K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   ang psykiater Eva blach (https://www.k10.dk/showthread.php?t=4823)

pspina 11-01-2011 14:57

Citat:

Oprindeligt indsendt af Katharina (Send 143646)
@pspina: Jeg er meget enig i din vurdering:



Hold fast i din oplevelse af krænkelse i konsultation hos EB, så EBs skriftlige erklæring af respekt for dig kan og bør afbestilles med autoritet af jobcenter - med henvisning til, at incest, som er foregået mod et lille værgeløst barn skal behandles med varsomhed - krænkelsen skal ikke udbygges, men stoppes - og det magter EB øjensynligt ikke - så må jobcenter støtte - ved at afbestille erklæring fra EB. :eek:

ja det vil jeg også gøre..takker

MADD 13-01-2011 15:06

Citat:

Oprindeligt indsendt af pspina (Send 143622)
Har lige talt med min sagsbehandler som er helt ny har kun talt med hende 1 gang.. hun ville gå til sin leder nu og vil hjælpe mig med at klage ..

hun er da guld værd

få din sagsbehandler til at kontakte anni martens jobcenter nord aalborg hun er ved at samle sager ind.
regions huset kan hjælpe dig med at skrive en klage. vil gerne henvise til et navn, men ikke her på siden.
aalborg kommune er i gang med en undersøgelse, siger de....

Håber du er ok, eller så må du ringe...

pspina 13-01-2011 16:21

Citat:

Oprindeligt indsendt af MADD (Send 143976)
få din sagsbehandler til at kontakte anni martens jobcenter nord aalborg hun er ved at samle sager ind.
regions huset kan hjælpe dig med at skrive en klage. vil gerne henvise til et navn, men ikke her på siden.
aalborg kommune er i gang med en undersøgelse, siger de....

Håber du er ok, eller så må du ringe...

tak sklal du have ..skal ind til min sagsbehandler her den 19 januar så vil jeg give hende den der..
Har fået papirerne fra EB i dag.. sukkk der er mange ting.. men hun opfatter mig som en konfliktsky hypokonder der har været seksuelt misbrugt .. (min opfattelse af hvad hun skriver)

L.S. 13-01-2011 17:39

Citat:

Oprindeligt indsendt af Katharina (Send 143641)
Hej pspina!


Eva Blach er tilsyneladende krænker i sin måde at virke på - så hun ikke ved , hun selv krænker og behøver hjælp! :eek:

Hun kan tilsyneladende først få den hjælp, hun behøver, når der effektivt af mennesker, der har oplevet hende samlet siges: AV! Hold op! Stop! - til hendes krænkelser!

Lige mine tanker - DEN KRÆNKEDE, DER SELV BLIVER KRÆNKER!!
Kvinden er SYG, og skal stoppes omgående.

@ PSPINA: Jeg ville bl.a. anmelde hende til politiet, så hendes praksis kan lukkes ned OMGÅENDE, mens videre undersøgelser står på.

Hvis bare 3-4 personer tager til politiet sammen, vil noget ihvertfald ske.

Når alle beviserne vælter frem, kommer hun forhåbentlig aldrig igang igen.

pspina 13-01-2011 18:26

Citat:

Oprindeligt indsendt af L.S. (Send 143997)
Lige mine tanker - DEN KRÆNKEDE, DER SELV BLIVER KRÆNKER!!
Kvinden er SYG, og skal stoppes omgående.

@ PSPINA: Jeg ville bl.a. anmelde hende til politiet, så hendes praksis kan lukkes ned OMGÅENDE, mens videre undersøgelser står på.

Hvis bare 3-4 personer tager til politiet sammen, vil noget ihvertfald ske.

Når alle beviserne vælter frem, kommer hun forhåbentlig aldrig igang igen.

jamen jeg kan jo ike bevise hun sagde det.. og tror da helt bestemt at hendes båndoptagelser er slettet nu..

L.S. 13-01-2011 18:37

Søde Pspina - husk lige på hele overgrebssagen fra den Katolske kirke - ingen af de voksne der nu står frem på stribe og melder de klamme pædofile præster, kan 'bevise' noget der skete for snart mange år siden, men det har altså også vægt, når flere og flere mennesker står frem, og siger noget enslydende.

Husk på, at man endda kan blive dømt for mord, udelukkende på indicier - altså detaljer der altovervejende peger i retning af, at der med højeste sandsynlighed er foregået noget helt forkert.

Med alle de personer I efterhånden har fået samlet sammen, der enslydende er blevet groft krænket på flere planer, af denne syge kvinde, er det simpelthen bare om at komme afsted til stationen.

I kan systematisere det, så f.eks 2-3 personer pr. dag, i en periode går ind og anmelder hende, så kommer der altså røre i Andedammen.

Og efter én uges anmeldelser, et brev afsted til aviserne i lokalområdet, at "psykiater Eva Black politianmeldt for overgreb på patienter".

Der behøver ikke at stå mere - aviserne vil ikke kunne lade være med at checke hos politiet, om der er noget om sagen - og så er der igen røre i Andedammen. Uanset om politiet udtaler sig til pressen eller ej.

pspina 20-01-2011 14:23

Jeg har dags dato sendt klage over Eva Blach til hende selv, min sagsbehandler, hendes leder samt henning g jensen..

pspina 21-01-2011 12:05

mail fra borgmesteren
 
Tak for din henvendelse angående psykiateren, som du har været tilknyttet.



Jeg kan ikke gå ind i sagen, da den hører til under Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen. Derfor vil jeg med det samme sende din mail videre til rådmand Maj-Britt Iversen.



Du vil få et svar derfra.



Venlig hilsen

Henning G. Jensen


så må jeg se hvad der sker der..

gunvor 25-01-2011 14:02

Hej herinde.

Faldt over en afgørelse om netop klage over psyk.speciallægerklæring, hvor patientklagenævnet har korekset psyk.læge for ikke at have vist omhu og uhildethed i sin udformning af flere erklæringer.

Det kan altså nytte at klage, men klart er flere klager central.

Se under flg. link: https://www.sundhed.dk/Artikel.aspx?id=71692.1

pspina 25-01-2011 14:23

kay
 
den vil jeg tage med til sagsbehandler og dennes leder næste gang jeg skal derned..
der er i hvertilfælde især et punkt som rammer..

Citat* ved udfærdigelsen af lægeerklæringen ikke udviste tilstrækkelig omhu og uhildethed.*Citatslut


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:51.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension