K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27)
-   -   hvor mange fleksjobbere på én arbejdsplads (https://www.k10.dk/showthread.php?t=15134)

socrates66 10-11-2010 12:41

hvor mange fleksjobbere på én arbejdsplads
 
Hej

Ved i om der er nogle regler/kvoter for hvor mange fleksjobbere der må være ansat i en virksomhed?

Hvis der eksempelvis er 5 ansatte i alt, er der så nogle regler for at der kun må være en vis procentdel fleksjobbere ansat?

Håber nogle af jer ved det :)

vh Socrates

empowerment 10-11-2010 19:57

Jeg kan huske at jeg har set regler om det, men kan ikke huske det godt nok til at jeg vil referere min hullede hukommelse.

sushjer 1 10-11-2010 21:57

He he, Hos os er vi 4 + chefen.

Jeg er i flexjob, min kolega er ansat med løntilskud, og så har vi to praktikanter, på offenligydelse.

superkok 10-11-2010 23:17

Citat:

He he, Hos os er vi 4 + chefen.

Jeg er i flexjob, min kolega er ansat med løntilskud, og så har vi to praktikanter, på offenligydelse
undskyld min måske såkalde udbrud det er sgu da det man kalder nærigsrøvhuld/misbrug men det er så min mening

Florken 10-11-2010 23:27

Citat:

undskyld min måske såkalde udbrud det er sgu da det man kalder nærigsrøvhuld/misbrug men det er så min mening
Det kunne jo også ses på den måde, at der er et menneske,

der påtager sig et socialt ansvar, og ansætter folk med nedsat erhvervsevne ?

sushjer 1 10-11-2010 23:35

Citat:

Oprindeligt indsendt af Florken (Send 132938)
Det kunne jo også ses på den måde, at der er et menneske,

der påtager sig et socialt ansvar, og ansætter folk med nedsat erhvervsevne ?

Lige nøjagtig, det min chef siger, den unge mand vi lige har fået er en som skal hives op af kuldkælderen igen.

superkok 10-11-2010 23:39

Citat:

der påtager sig et socialt ansvar, og ansætter folk med nedsat erhvervsevne ?
ved at ansætte flexjobber s en med løndtildskud hvem tjenerm est der er ham han grienrh ele vejen til banken men det er så min mening og ja min mening er løndtildskud burtes forbydes

Florken 10-11-2010 23:45

Citat:

min mening er løndtildskud burtes forbydes
Hvis du mener det, har du jo lige afskaffet fleksjobordningen !

Mila 10-11-2010 23:57

Citat:

Oprindeligt indsendt af superkok (Send 132941)
ved at ansætte flexjobber s en med løndtildskud hvem tjenerm est der er ham han grienrh ele vejen til banken men det er så min mening og ja min mening er løndtildskud burtes forbydes


Hvad rager det den, der er sikker på sit - at resten af verden er ude af trit.

superkok 11-11-2010 00:11

det er da ikke ikke ngoet med verden at gøre lol


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:22.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension