K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Seroquel..... (https://www.k10.dk/showthread.php?t=19511)

jasch 28-09-2011 11:07

Seroquel.....
 
Kan man dø, hvis man tager 80 piller på engang ?

Ved godt det er et forfærdelig spørgsmål.

annagw 28-09-2011 11:29

Mon ikke du skulle tage at ringe til din psykiater eller køre forbi psykiatrisk skadestue?

custer 28-09-2011 11:50

Ja, kontakt psykiater eller psykiatrisk skadestue - Nu !

Enteneller 28-09-2011 12:02

Citat:

Oprindeligt indsendt af jasch (Send 183019)
Kan man dø, hvis man tager 80 piller på engang ?

Ved godt det er et forfærdelig spørgsmål.

Håber at du har fået talt med din psykiater eller fået ringet til psykiatrisk skadestue allerede Jasch ellers må du gøre det omg. Virkningen af alle de piller kommer nok ikke lige med det samme, men du skal måske ind til udpumpning eller lign. hvis du har slugt de piller. Håber at det "blot" er en tanke.

Få nu ringet til psyk. skadestue, de er altid gode at tale med.

jasch 28-09-2011 12:07

Jeg har ingen psykiater længere, da kommunen mente det var resource spild.

jasch 28-09-2011 12:12

Det var en tanke som jeg gerne ville gøre, men vil vide med sikkerhed jeg aldrig vågner igen.

Lunasdatter 28-09-2011 12:28

Citat:

Oprindeligt indsendt af jasch (Send 183034)
Det var en tanke som jeg gerne ville gøre, men vil vide med sikkerhed jeg aldrig vågner igen.

Jasch ... hør lige godt efter..... det er hammer unfair at stille sådan et spørgsmål .. vi kan jo ikke nå dig herinde fra k10 .. kun på skrift og det er jo ikke sikkert at det er det der skal til ♥♥♥

1. du har en læge.. så kontakt ham/hende...

2. kontakt psyk. skadestue hvis du ikke ønsker at snakke med din læge lige pt

3. kontakt en god veninde .. nabo eller familie pr tlf

Du har ihvertfald brug for hjælp lige nu...

Knus og varme tanker
Lone

Nico 28-09-2011 12:53

jeg spurgte min psykiater om det samme (samme medicin), da jeg havde det meget dårligt sidste år. Han oplyste, at man ikke ville dø af det, men at man som en anden nævner det nok ikke slipper for udpumpning. Kontakt den psykiatriske skadestue, de vil og skal hjælpe dig, når du har det så dårligt. Jeg har besøgt dem flere gange, og de er meget flinke, hjælpsomme og medmenneskelige

extra 28-09-2011 13:30

enig med de andre ring til eller tag afsted på sygehuset.
men for at svare på dit spørgsmål nej 80 piller slår dig ikke ihjelp bare spørg min søster hun tømte en glas panodil det er 300 stk i.+ andre piller + sprut hun er her stadig.og du vil få det extream dårligt ved at gøre det du tænker på.du vil komme til udpumpning og det du kaster op er lige så sort som en negers røvhuld. jeg bliver sikker meget upobulære ved at have skrevet det.men du spurte jeg svare.

men for helved skyld det er ikke det værd tænk på de efterlatte børn hvis du har din mor din far.din søsken hvis du har din mormor din morfor din farfar din farmor ect.lad være vil ikke hjælpe noget.det er ikke det værd at prøve.så afsted ikke ring til en psykiater og lad dig indlægge for gud skyld.hvis du virkeligt gør alvor så ramme det alle der holder af dig jeg kender det fra min søster hun har prøvet mange gange og det er ikke sjovt at være pårørende

zolskin 28-09-2011 13:35

Tag ind på psykiatrisk skadestue!

Livet kan føles hårdt, svært og uretfærdigt - men livet er så forunderligt,
når man får et smil af en fremmed, ser en smuk himmel, kan tale med et fremmed menneske fordi vi alle er forbundet!

Husk du er en værdifuld og smuk sjæl og er skabt sådan!

God bedring og mange tanker!

Vibbe 28-09-2011 13:40

Jasch - du har skrevet 11 indlæg her til formiddag - og nu denne her nye tråd : jeg må sige som flere af de andre : TAG IND PÅ PSYK:SKADESTUE NU !
GOD BEDRING

andersmadsen 28-09-2011 13:48

Syntes du skal ringe til egen læge / psy. skadestue.

mht seroquel...lad være med at prøv, mange har forsøgt at tage sig selv af dage med piller. de er vågnet igen men med svære skade (fx. leversvigt). og de er skam kommet herfra, men det har været yderst langsommeligt og smertefuldt!

malofa 28-09-2011 13:59

Jeg kan kun skrive som alle de andre... Afsted til egen læge eller psyk skadestue.
Men du ville højst sandsynligt vågne op efter selv en stor portion seroquel. Og sandsynligheden for varige skader på hjernen ville være stor.

jasch 28-09-2011 14:04

Tusind tak for jeres besyv.

Jeg har ingen fam. længere de er væk/døde det er 20 år siden jeg havde en veninde, og som samt ingen psykiater de kan ikke hjælpe mig.

Er i bund og grund dybt alene, synes ikke jeg er ked, men smerter overskygger min evne til at ville leve.

Jeg har ikke kunnet de sidste 10 år, men er bare blevet så gammel/voksen jeg ikke vil byde migselv det mere.

Ved nok det er svære ting, meeeen

extra 28-09-2011 14:40

jasch .det er lige der du tager så grudeligt fejl hvis du indser du har problemer så kan de hjælpe dig.jeg har haft den med at tage ens egen liv så tæt ind på kroppen at jegved indse du ahr brugt for hjælp så kan du hjælpes.og snakker af afaring lige fra søster til fætter der har prøvet det og desvære som det er ligept så får du det kun være så afsted med dig

jasch 28-09-2011 14:44

jeg har været ærlig overfor egen læge samt min psykiater omkring jeg gerne vil væk.

extra 28-09-2011 14:49

så skal de også hjælpe dig.ellers er der kun en ting lad dig selv indlægge det gør du ved at kontagte pysyitiske hopistal eller hvad de kalder dem sig problemer du vil tage dit egen liv osv du er til fare for dig selv og andre

jasch 28-09-2011 14:57

Det går nok bliver hentet sidst på dagen hvis alt går vel, ellers putter jeg bare sammen med min vuffetøs.

Ninja 28-09-2011 18:46

Hvorfor bliver du hentet?

Jeg slugte engang omkring 200 panodil + nogle andre piller, og jeg er her endnu. Men min lever og nyrer var i flere år efter, meget medtaget...og jeg har stadig symptomer.

Men jeg har sjovt nok ikke haft hovedpine siden:)

Man skal aldrig eksperimenterer med den slags, man kan ende som en grøntsag eller på anden måde blive invalideret på livstid med alvorlige skader på de indre organer, og få hjerneskade mm. Og så bliver livet for alvor en pestilens.

Det skal nok gå det hele:kram:

Solnedgang 28-09-2011 23:01

Jeg har forståelse for din situation, men synes det er urimeligt at inddrage alle de mennesker der læser med herinde. Jeg (og sikkert mange af Jer andre) bliver bekymret for et menneske (i dag er det dig) som jeg ikke har en jordisk chance for at hjælpe. Det er temmelig ubehageligt.

Jeg synes at denne slags indlæg burde fjernes.

jasch 29-09-2011 13:25

Mange gange undskyld Solnedgang, jeg er psykisk syg og har bare en meget svær periode.

Jeg skal nok fremover lade være med at ytre mig.

extra 29-09-2011 13:32

som reglerne er så må du gerne utre dig så.men jeg håber virkeligt du får den hjælp du skal have osv.menmin personlige mening er siden jeg har haft det så tæt på ind livet og stadig har.så opsøg alt den hjælp du kan lad dig indlægge selv osv.for du har virkeligt brug for hjælp

jasch 29-09-2011 13:59

Tak ekstra, jeg har en rigtig god læge som er meget god at snakke med, og det er guld værd for mig.

:kram:

onmyway 29-09-2011 14:39

Hej Jasch

Det er jo helt korrekt som de andre siger, at vi herinde ikke har en jordisk chance for at forhindre dig i, at tage livet af dig selv.

Når det så er sagt, så synes jeg personligt det er ok, at du fortæller hvordan du har det, for jeg ved selv, at lige det at få bare lidt respons fra andre, når man har det allerværst, kan gøre at man trods alt kan se meningen i at forsætte livet.

Jeg er selv psykisk syg ( også fysisk ), og selvom jeg er gift samt har et stk. barn, så kender jeg alt til det at føle sig helt alene i verden. Hovedpartern af de mennesker jeg kender er heldigvis sunde og raske, så det er selvfølgelig svært for dem at forstå hvordan det er at være syg både på den ene og anden måde.

Jeg har jo så været så heldig, at jeg er blevet bevilliget førtidspension her fra den 1. oktober, og jeg håber inderligt det kan give lidt ro på i min knold :rolleyes:

Når og hvis du har behov for det, er du meget velkommen til at skrive til mig :)

Lunasdatter 29-09-2011 15:49

Citat:

Oprindeligt indsendt af jasch (Send 183198)
Mange gange undskyld Solnedgang, jeg er psykisk syg og har bare en meget svær periode.

Jeg skal nok fremover lade være med at ytre mig.

Jasch.. du skal slet ikke undskylde spor...

Jeg har læst at det er en svær periode for dig i en anden tråd... ♥

Jeg tror at vi alle fik et sug indeni da vi læste dit indlæg .. vi kan jo ikke gribe ind og hjælpe dig... det er ulempen ved nettet.. men fordelen er så også at man kan skrive sine inderste tanker og være anonym..

Kan du ikke bede din læge om en henvisning til distriktspsykiatrien ... så du lige kan vende de tanker og problemer du tumler med i øjeblikket med en der kan hjælpe dig..

Please.. skriv lige her i tråden hvordan det går med dig.... ♥♥♥

Knus og mange varme tanker
Lone


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:01.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension