K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   "Drøftelse af min sag". (https://www.k10.dk/showthread.php?t=11061)

susa71 26-03-2011 21:22

hej entenelller, jeg har læst meget herinde de sidste par mdr, syntes bestet du er en af dem der hjælper mange herinde, med alt muligt, flot arbejde, at du kan overskue dette også.
jeg xxx fingre for dig mht din sag. ;)

kører selv en sag, men fortæller om den, når jeg er ved vejs ende..

Enteneller 26-03-2011 21:43

Hej Suza71,

Jeg har nok altid tænkt mere på andre end mig selv, desværre måske, men jeg er glad for at du og andre værdsætter det for ind i mellem bliver man jo "dykket" af sine egne og det er hårdt.

Kæmp videre med din sag ;) Så glæder jeg mig til at høre nærmere eller hjælpe :)

Huldra 27-03-2011 22:44

hvor spændende for dig..

håber det går hurtigt så du kan få roen..

og jeg er slet ikke spor misundelig. host hark hihi.. hold kæft det kunne være vidunderligt med en afklaring.. såmænd også hvis det viser sig jeg kan arbejde fleks...

Andersine85 01-04-2011 20:42

Uh, spændende, og kan hilse at sige, at det ser ret lovende ud, med de formuleringer!

Enteneller 01-04-2011 22:14

Ja, jeg håber også bare på det bedste.

Jeg fik læst rpén igennem og det var jo mere eller mindre et referat af diverse lægeerklæringer, arbejdsevne vurdering mm. Jeg tror at jeg på de 18 sider kun gjorde mig klart at flg. var forkert:

1) Sagsbehandleren der har skrevet rpén, har aldrig mødt mig, tiltrods for hun skriver sådan.

2) Jeg kan ikke se om hvorvidt jeg ikke ryger den dag i dag, det gjorde jeg for 15 år siden.

3) De mangler en psykiaters navn dikteret i det de skriver omkring en af de sidste rapporter.

For ikke at trække sagen i langdrag, valgte jeg at sige at rpén er fin, for det virker den umiddelbart som om den er. Jeg skrev pr. mail og har ikke hørt noget siden.

Det var jo således at jeg mailede - rykkede for rp., på jeres foranledning, social udvalgsformanden fredag d. 18/3. D. 21/3 modtog jeg svar fra Social og Sundhed om at de havde modtaget min mail og at den var videre sendt til social udvalgsformanden. !!

Fredag d. 25/3, en uge efter rykkede jeg dem igen. Lørdag d. 26/3 modtog jeg min rp. Jeg kunne af denne se at den var startet op mandag d. 21/3, så det er jo klart pga. jeg tog fat i de øverste rækker. :o

I mandags d. 28/3 modtog jeg så en mail på min rykker til udvalget og de skrev at de arbejdede på sagen og jeg ville høre nærmere, jeg svarede tilbage at jeg havde modtaget rp, så alt ok indtil videre. De svarede så tilbage i foregårs: det var de glade for, men jeg ville stadig høre fra social udvalgsformanden..

Spændende, jeg har så ikke hørt noget fra hende endnu og heller ikke fra min sbér efter jeg godkendte min rp. men jeg regner med at det køre som det skal, det bliver jeg jo nødt til. Spændende hvad jeg hører fra S. formanden, hun er mor til en min søn kom i klasse med sidste år, he, he, lidt sjovt.

Ninja 02-04-2011 00:25

Nå men godt der er ved at - forhåbenlig, blive lagt sidste hånd på sagen. Årstiden bringer minder frem, husker tydeligt hvordan jeg selv i 2009 brugte April på at godkende ressourceprofilen, Maj på at ryste og endelig kunne nyde 1 Juli som førtidspensionist efter en lang sej kamp.......;)


:kram:

Enteneller 02-04-2011 09:07

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 158146)
Nå men godt der er ved at - forhåbenlig, blive lagt sidste hånd på sagen. Årstiden bringer minder frem, husker tydeligt hvordan jeg selv i 2009 brugte April på at godkende ressourceprofilen, Maj på at ryste og endelig kunne nyde 1 Juli som førtidspensionist efter en lang sej kamp.......;)


:kram:

Ja og tænk sig det er snart 2 år siden for dig Helene, vildt :D. Tiden går stærkt som de siger.

Min rp. er jo så godkendt nu og derefter skal den over social service, hvad skal de ? Er det dem der bare lige skal checke formalia omkring mig og det kan vel ikke tage så lang tid ?

Jeg venter i spænding. Det var dog en lettelse at få rpén og læse konklusionen, så langt så godt.

Pedro 02-04-2011 11:33

Håber virkelig at tingene må falde i hak for dig nu. Knuz og held og lykke Pedro

Ninja 02-04-2011 12:38

Jamen de skal bare lige sikre sig at du har godkendt osv. Da jeg havde sagt 'god' for ressourceprofilen, jamen så fik jeg brev små 14 dage efter at sagen var overgået til reglerne om førtidspension og at de havde 3 mdr til at behandle sagen i....men så lang tid gik der slet ikke. Heldigvis.

Enteneller 06-04-2011 15:06

Hejsa,

Jeg spurgte lige min (meget få meldte) sagsbehandler til status på min sag. Hun svarede kort som flg.:

"Jeg har lavet indstilling til førtidspension og sagen er nu hos pensionsnævnet. Der må afventes på afgørelsen fra pensionsnævnet. "

Aha, så den har været over social service.. Nå men nu har jeg så spurgt til den dato den røg til PN.

Krydser hvad der kan krydses fra nu af. :eek::cool::D


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:13.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension