K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Skandale... (https://www.k10.dk/showthread.php?t=26338)

58hb 15-03-2013 10:30

Skandale...
 
Foranlediget af Webmaster's indlæg i K10 Nyheder.

Først var det Hækkerup der misinformerede omkring tolkene :eek:

Nu er det Mette Frederiksen der har "glemt" at vise de rigtige tal mht. de truede dagpengemodtager :eek:

Hvad bliver det næste og er der mere, der har gemt sig i de underjordiske gange under Christiansborg ??? :mad:

I min terminologi - hedder den i dag siddende regering for

Skandaleregeringen

ØV ØV - næste gang får de sgi ikke min stemme !!!!

Ninja 15-03-2013 10:47

Jeg har skrevet det før, og skriver det gerne igen.

Regeringen er én stor samling af skuespillere, der er i færd med at øve bag kulisserne, stykket er intet andet end:

Helle og De fyrre tyve røvere!!!

alanabith 15-03-2013 10:56

Da jeg hørte det i morges,Tænkte jeg bare nu igen!,der er sku ik andet end ballade med Mette+resten af den bande som kalder sig regerien:mad:

Synes snart de burde trække sig fra den regering,os bare igår gik der en mand og samlede underskrifter ind til at S kunne blive siddene i kommunen tror jeg det var,sagde bare jeg ik giver min underskrift til et parti der dolker de svage i ryggen og så ham så gå rundt,og mange havde vist samme mening som mig,der var ik mange der underskrev ihvertfald..

Næe de patier ryger direkte ud på r.. og albuer ved næste valg,det er helt sikkert,kan godt forstå dem der kom til at stemme på dem fortryder bitterligt

stampe 15-03-2013 15:06

Forstår ikke, man kun fokuserer på dagpengemodtagere. Der er mange uden arbejde, som ikke er medlem af en a-kasse. De burde have samme omsorg.
Gad vide hvor mange a-lasseledige, der når alt kommer til alt ikke kan få kontanthjælp eller hvis de ikke kan, selv har midlerne. Det må ikke a-kassemedlemmer gøre.

FibroMcs 17-03-2013 21:15

Jeg syntes det værste er at tænke på at hvis alle stemmer Blåt næste gang Så vil der ikke være hverken Boligsikring eller Enkeltydelser og hjælp at få...
Det vil blive skåret væk..
Plus vi vil få et pålæg om betaling når vi besøger vores læge...
Og kom ikke og sig at det ikke i den grad rammer de syge som blir pålagt at gå til lægen af kommunen... i mit tilfælde 10 gange på 2 år.. hvis jeg skulle til at betale for det når venstre kom til magten var jeg da ruineret...
Så så meget som folk snakker om at de ikke har deres stemmer til næste valg....
Tja hvad i ellers stemme på???

Vi kan håbe at deres politik har lokket en masse blå vælgerer over på rød så der til næste valg faktisk kommer stemmer nok til at Margrethe vestager ikke skal være med i regeringen...
For som regeringen sagde efter valget..
Der er noet folk har misforstået.. Vi vandt IKKE valget.. Havde de vundet havde det været El - S - SF .....

Mileo 17-03-2013 21:50

Tja...det har vel ikke længere ret meget at sige hvad farve noget har... eller om det er højre eller venstre orienteret.. for det er jo samme sur dej det hele...og ikke noget du kan stemme dig ud af...en regering som har en skjult agenda...uanset hvilken farve politik de fører..

Det er vel lige fedt..og meget sørgeligt...på samme tid...af forskellige årsager..

Og de vil sikkert indføre de samme stramninger...


Uanset hvilken fløj de kommer fra...

:kram:(Mileo

stampe 18-03-2013 13:27

Ja det er de jo alle nødt til. Der kan ikke gives flere penge ud end der kommer ind. Fuldstændig som vore private hudholdninger.

sejleren 19-03-2013 14:37

Tror du virkelig at de borgerlige ville kunne få alt det bras igennem, det gør jeg ikke.

stampe 19-03-2013 16:12

Hvis de blå har flertallet? - ja uden et kny og nok i en værre udlægning.

sejleren 20-03-2013 17:37

Altså hvis du ikke er vågnet endnu, så er det godt nok på tide!!!!
Hvornår har vi sidst set en så stor omfordeling i samfundet, næ du, medmindre enhedslisten kan mønstre ca 50% af samtlige stemmer, kan vi kun håbe på at df vil kunne få et bedre regeringsgrundlag igennem med v end s har fået med R.
Kunne du forestille dig hvad der ville ske fra hovedforbundenes side hvis en højre regering i den grad påvirker overenskomstforhandlinger som vi ser S gøre det for tiden?
Hvilket parti var det før valget der lovede at det var de bredeste skuldre der skulle løfte mest, så nedsætter de gudhjælpemig selskabsskatten, som udelukkende hjælper extremt store firmaer, man skulle tro de regerede på vegne af "markedet", man kunne jo f.eks have fjernet det utal af grønne afgifter vi alle betaler for ingenting, tag for eksempel et gartneri i Danmark, hvis afifterne blev fjernet kunne flere produkter være rentable at dyrke her i stedet for i Holland og Spanien, det ville bla betyde vanvittige mængder af diesel sparet til transport med for det meste udenlandske lastbiler som ikke engang lever op til vores krav til miljø, altså lidt ind på den grønne konto og en masse danskere i arbejde. Jeg er svært bange for at lidt mindre i selskabsskat kun betyder større udbytte til aktiehaverne.
Nå, jeg er jo ikke statsminister, så jeg tror jeg holder her.
mvh mig


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:17.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension