K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   4 års kamp er slut. Er blevet tilkendt førtidspension (https://www.k10.dk/showthread.php?t=9685)

Henrikxxxx 31-08-2009 15:41

4 års kamp er slut. Er blevet tilkendt førtidspension
 
Hej alle sammen

Vil lige dele denne glædelige nyhed med jer alle sammen.

4 års kamp er nu blevet afsluttet og jeg er pr dags dato tilkendt førtidspension uden nogen form for begrænsninger.

Det er dog lidt med blandede følelser at jeg nu sidder med en førtidspension. Desværre blev min tid som pædagog alt for kort og samtidig tænker jeg på alle jer som stadig kæmper og er i klemme.

Ville ønske man ikke skulle kæmpe på den måde man gør i dagens samfund.

De bedste hilsner herfra til jer alle sammen.

Henrik

Havedammen 31-08-2009 15:49

Citat:

Oprindeligt indsendt af HenrikBPederse (Send 71724)
Hej alle sammen

Vil lige dele denne glædelige nyhed med jer alle sammen.

4 års kamp er nu blevet afsluttet og jeg er pr dags dato tilkendt førtidspension uden nogen form for begrænsninger.

Det er dog lidt med blandede følelser at jeg nu sidder med en førtidspension. Desværre blev min tid som pædagog alt for kort og samtidig tænker jeg på alle jer som stadig kæmper og er i klemme.

Ville ønske man ikke skulle kæmpe på den måde man gør i dagens samfund.

De bedste hilsner herfra til jer alle sammen.

Henrik



Hej Henrik

Tillykke med førtidspensionen *s*

Håber det nu giver dig mere ro i hverdagen.

Krammer Havedammen :kram:

hla72 31-08-2009 15:53

Hej Henrik.

Stort tillykke med sejren over Odense Kommune (det kan man vel godt kalde det ;) ) og med tilkendelsen af førtidspension!

:kram:

Suncil 31-08-2009 16:20

Hej Henrik :D

Stort tillykke med pensionen. Håber den giver dig ro i din tilværelse. :)

:kram:Suncil

Mila 31-08-2009 16:33

Stort tillykke med pensionen - hvis man kan sige det .

Kan se i anden tråd at det er så som så med hvor "stor " pensionen er afhængig af egen og samlevendedes indkomst .....

Vh
Mila

Razmo 31-08-2009 16:33

Citat:

Oprindeligt indsendt af HenrikBPederse (Send 71724)
Hej alle sammen

Vil lige dele denne glædelige nyhed med jer alle sammen.

4 års kamp er nu blevet afsluttet og jeg er pr dags dato tilkendt førtidspension uden nogen form for begrænsninger.

Det er dog lidt med blandede følelser at jeg nu sidder med en førtidspension. Desværre blev min tid som pædagog alt for kort og samtidig tænker jeg på alle jer som stadig kæmper og er i klemme.

Ville ønske man ikke skulle kæmpe på den måde man gør i dagens samfund.

De bedste hilsner herfra til jer alle sammen.

Henrik

Tillykke! ... og ja, man tænker lynhurtigt på alle de andre der er i klemme, når man får sin FP, specielt dem man mener har haft mere bøvl og bavl end een selv... men har du fået den, er den beretiget, sådan er det! :cool:

Så må dem der har fået, og har energien til det, kæmpe videre for resten...

Ninja 31-08-2009 16:46

Også et tillykke herfra, du har været så meget igennem Henrik, så jeg synes det er på sin plads at du nu har fået den tilkendt.

Og hvem ved, en skønne dag kan du måske klare et skånejob som pædagog. Den slags tanker kan lune, når man sidder med pensionen og tænker....fint, men hva' så med fremtiden?!

:kram:

Huldra 31-08-2009 17:01

tillykke med det.

futtefreja 31-08-2009 17:09

Stort til lykke med sejeren:):)

Neurosmølf 31-08-2009 17:28

Hej HenrikB
Istedet for at sige tillykke med pensionen vil jeg hellere sige, Tillykke med at kampen er overstået. Nu får Du fred til at få de ting der påvirker dit sind i en mere *tålelig* balance.
Ikke fordi det er godt at få pension, jeg tror langt de fleste af os hellere havde været i stand til at arbejde, men fordi det er godt at få kræfter frigjort til at hæve kvaliteten på ens dagligdag.
Jeg tror så Du vil være en god støtte for andre, sikkert også herinde, og det ser ihvertfald jeg frem til :D

Tillykke igen fra
Nøvsen


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:33.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension