K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   hvor meget kan kommunen sige man skal af behandling (https://www.k10.dk/showthread.php?t=31826)

job 02-06-2016 18:33

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 342884)
Hej Job

Tak for svar tro jeg forstår dig men sagsakt får jeg jo først når læge papir er lavet

Ville gerne have og vide hvad kommunen hat oplyst om til læge inden lægebesøg

Kan man få det og vide og må man spørge en sted om det

Prøv at kontakte din læge for at høre om du ikke kan få en kopi af blanketten / anmodningen fra kommunen som hedder LÆ 261. Alternativt kan du prøve at spørge din sagsbehandler om du ikke kan få en kopi af LÆ 261 blanketten.

kroner 02-06-2016 18:50

Hej job

tak for det vil sende brev til læge ønsker kopi inde besøg
Tak

kroner 08-06-2016 14:01

hej

kommer lige fra møde med sagsbehandler


fik og vide sagsbehandler ville hjælpe mig til resursemøde

men vi er slet ikke enige

skal jeg sige nej tak til hjælpen og hvis jeg få bisidder med lade vedkommen føre mine ord

eller hvad vil være bedst

kan ikke rigtig se hvad der er bedst og gøre

kroner 14-06-2016 22:08

Hej.

Været ved læge i dag til den den attest

Den der 261
Måtte jeg ikke få kopi af

Lægen læser op jeg sagde det her er fejl

Og det og det

Blev afbrudt af hende og fik og vide det stod der og det er det hun tager efter


Hvad gør jeg ved det

Hele læge møde gik skæv føler jeg fik skæld ud

kroner 22-06-2016 13:23

hej

er der nogle der kan sige hvor jeg finder blanket til læge skift når alle læge i kommunen har lukket for tilgang

ved der her været (for 2 år siden cirka)
en blanket hvor man kunne forespørge med begrundelse om anden læge og aflever til læge som så tog det op om man alligevel kunne komme ind

syndes jeg har Google meget men kan ikke lige finde den tro bare jeg søger på fejle ord

Webmaster 22-06-2016 16:50

Kan det være denne her du leder efter https://www.sundhed.dk/content/cms/6...or-tilgang.pdf

Den er fundet her https://www.sundhed.dk/sundhedsfagli...ge-laegeskift/

kroner 22-06-2016 22:15

hej webmaster

tak er næsten helt sikker på det er den

har været på siden men faldt ikke over den der da jeg var der

vil nær læse den i morgen når hoved ville arbejde med mig

om ikke man kan skifte læge udover ved flytning

tak for hjælpen

kroner 28-06-2016 16:07

Hej

Er der en/ nogle der vil hjælpe mig med og skrive brev hvor jeg kalder samtykke tilbage

Jeg vil gerne være samarbejde villig men samtykke skal gælde fra gang til gang og jeg ved hvorfra og til det går

Har lidt om hvordan det skal stå men bange for at skrive her da sagsbehande følger siden
Undskyld

kroner 18-07-2016 19:53

Hej
Er der en der kan skære det ud i pap for mig

Kommunen har haft en læge konsulent på( har se i mine papir i dag)
Han / hun kan ikke tyde det af navn
Har sat diagnoser på mig som jeg ikke har
Det er jeg en anelse knurren over

Er det rigtigt en læge konsulent ikke er læge på den måde læge er så man kan skælde ud over det ??

Kan kigget lov og paragraffer og prøver og læst og finde hoved og hale i de sætninger hele dage men vil gerne have det forstået rigtig

sortepigen 18-07-2016 22:11

det jeg flere gange fik af vide under min lange sag, faktisk var det min sagsbeh. som selv nævnte følgende, nemlig at når en lægekonsulent er inde over i vores sag, så er det eneste vedk. må, at oversætte hvad andre læger skriver.

altså de må ikke selv stille diagnoser, kun oversætte andre lægers udtalelser så dem på jobcentret bedre kan forstå hvad lægerne har skrevet.

så hvis du kan se at en lægekonsulent har skrevet diagnoser du ikke har, ville jeg på stedet klage til jobcentret over dette.

vh sortepigen

Vovse 18-07-2016 23:34

Citat:

Oprindeligt indsendt af sortepigen (Send 344735)
når en lægekonsulent er inde over i vores sag, så er det eneste vedk. må, at oversætte hvad andre læger skriver.

altså de må ikke selv stille diagnoser, kun oversætte andre lægers udtalelser så dem på jobcentret bedre kan forstå hvad lægerne har skrevet.

så hvis du kan se at en lægekonsulent har skrevet diagnoser du ikke har, ville jeg på stedet klage til jobcentret over dette.

vh sortepigen

Fuldstændig korrekt.

Når en læge fungerer som lægekonsulent i en kommune, så er han en administrativ medarbejder.

kroner 19-07-2016 08:57

Hej sortepige og vovse

Mange tak for det

Så jeg sikker på jeg forstår det rigtig

Jeg har fået diagnose af læge konsulenten samt vedkommende skriver symptom på jeg aldrig har har og forslår kommune behandling

Nu skal jeg lige falde ned inden jeg ringet og skælder ud over det ellers bliver det sagt grimme ord.

Tak for hjælpen

Vovse 19-07-2016 09:32

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 344744)
Nu skal jeg lige falde ned inden jeg ringet og skælder ud over det ellers bliver det sagt grimme ord.

Tak for hjælpen

Helt forkert måde, at gribe det an på. Lad være med det.
Hvis det er din sb du skælder ud, så risikerer du, at hun ikke skriver det i din journal og, at hun ikke gør en pind ved det.

Det bedste i sådan en situation er, at du skriver en klage til jobcenterchefen (jeg går ud fra, at din sag er i jobcenteret).

Skriv noget i denne stil:

"Til jobcenterchefen

Klage over, at lægekonsulent har skrevet fejlagtige oplysninger i min sag.

Min sag har været omkring jeres lægekonsulent, og jeg kan se, at denne har påført mig både diagnose og symptomer, som ikke fremgår af nogen af mine lægepapirer.

Jeg forventer, at der bliver rettet op på disse fejl.

Med venlig hilsen navn, cpr.nr."

Klagen bør du aflevere personligt ved skranken i jobcenteret og bede om en kvittering for, at de har modtaget den.

kroner 19-07-2016 09:58

Hej vovse

Sb har ferie så kunne passende gå ud over sb kollega som jeg ikke kan "snubbe"

Ok men skal aflever det bliver det først i næste måned jeg kan for skal ikke på job center før

Er ellers så gal jeg tro jeg kunne få sagt noget så de for en gang skyld forstår mig

Men tak må skrive det sådan i stedet tak for det

Ved jo også godt det er skriftlig når man snakker med kommune men må indrømme er en anelse gal for og sige det midt og så har jeg svært ved at tænke klart

gunvor 19-07-2016 10:28

Hej Kroner

Jeg ville i brevet samtidig henvise til bekendtgørelse nr. 1556 af 23. december 2016 om sundhedsfaglig rådgivning til brug for sagsbehandlingen i sager om
sygedagpenge, kontanthjælp, revalidering m.v., hvoraf det fremgår:

Citat:

fastsat, at sundhedspersonens sundhedsfaglige rådgivning alene skal
klarlægge betydningen af de helbredsmæssige oplysninger i forhold til borgerens muligheder for arbejde eller uddannelse. Den sundhedsfaglige rådgivning må ikke indeholde rådgivning om, hvilken ydelse borgeren skal have. Sundhedspersonen må ikke foretage undersøgelse eller behandling efter sundhedsloven. Sundhedspersonen kan således ikke ændre eller stille nye diagnoser. Den sundsfaglige rådgivning dokumenteres i form af et notat til sagen
http://www.ft.dk/samling/20151/almde...4521/index.htm

MIn fremhævning.

Mange hilsner

Gunvor

kroner 19-07-2016 15:18

Hej Gunvor

Tak for hjælpen

må få det med i brevet også

Spøger dig lige dumt
men den lov - bekendtgørelse du henviser til gælder den nu ???
For under mig bare det gælder når vi ikke har datoen endnu eller læser jeg det fejl??

Strandpigen 19-07-2016 19:10

"Spøger dig lige dumt
men den lov - bekendtgørelse du henviser til gælder den nu ???
For under mig bare det gælder når vi ikke har datoen endnu eller læser jeg det fejl??"

Den er stadig gældende, se øverste højre hjørne her:
https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=166827

Derudover er jeg enig med Vovse i, at du ikke fremmer din sag ved at tale grimt til de ansatte. Skriv i stedet - og gør det i en saglig tone. Hold dig til fakta og rens ud i alle følelsesudbrud (uanset hvordan du har det). Nogen gange skal man skrive noget og så lade det hvile en dag eller to, hvorefter man kigger på det med friske øjne og "renser ud" ;-)

Vovse 19-07-2016 19:13

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 344747)
Hej vovse

Sb har ferie så kunne passende gå ud over sb kollega som jeg ikke kan "snubbe"

Ok men skal aflever det bliver det først i næste måned jeg kan for skal ikke på job center før

Er ellers så gal jeg tro jeg kunne få sagt noget så de for en gang skyld forstår mig

Men tak må skrive det sådan i stedet tak for det

Ved jo også godt det er skriftlig når man snakker med kommune men må indrømme er en anelse gal for og sige det midt og så har jeg svært ved at tænke klart

Jeg tror ikke på, at du får noget som helst positivt ud af, at afreagere verbalt overfor en sb.

Har du ikke mulighed for, at gå på jobcenteret før? :confused:

Citat:

Oprindeligt indsendt af gunvor (Send 344749)
Hej Kroner

Jeg ville i brevet samtidig henvise til bekendtgørelse nr. 1556 af 23. december 2016 om sundhedsfaglig rådgivning til brug for sagsbehandlingen i sager om
sygedagpenge, kontanthjælp, revalidering m.v., hvoraf det fremgår:



http://www.ft.dk/samling/20151/almde...4521/index.htm

MIn fremhævning.

Mange hilsner

Gunvor

Super med sådan nogle tilføjelser.:D

kroner 19-07-2016 23:14

hej standpigen og vovse


ja jeg ved det godt undskyld undskyld:(:(:(:(:(

være sød og høfligt overfor sb men det bare lidt svært i dag da de tråde mig så meget over tæerne og de har glem og taget fødderne med sig da de gik undskyld

sb kollega har ellers noget med og skælde mig så meget ud til møder at jeg helst skal bryde helt sammen, ikke bare sammen men helt må sige det er hun virkelig dygtig til

Citat:

Skriv i stedet - og gør det i en saglig tone. Hold dig til fakta og rens ud i alle følelsesudbrud (uanset hvordan du har det). Nogen gange skal man skrive noget og så lade det hvile en dag eller to, hvorefter man kigger på det med friske øjne og "renser ud" ;-)
tak for det det er også det jeg gør nu


Kode:

bekendtgørelse nr. 1556 af 23. december 2016
det var bare årstallet jeg tænkte på kan det gælde inden vi når datoen???


Kode:

Har du ikke mulighed for, at gå på jobcenteret før?
:( undskyld men har 16-17 km til den og på rugbrødsmotor ved godt det er en ? om vilje men kan ikke :( undskyld

undskyld jer der vil hjælpe mig i fik min galehed det var ikke meningen men det løb af med mig i dag :(

tak for jeres hjælp

Strandpigen 19-07-2016 23:20

Årstallet er 2014, klik på mit link

Vovse 19-07-2016 23:31

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 344773)
ja jeg ved det godt undskyld undskyld:(:(:(:(:(

være sød og høfligt overfor sb men det bare lidt svært i dag da de tråde mig så meget over tæerne og de har glem og taget fødderne med sig da de gik undskyld

sb kollega har ellers noget med og skælde mig så meget ud til møder at jeg helst skal bryde helt sammen, ikke bare sammen men helt må sige det er hun virkelig dygtig til

Hmmm, så var det måske på sin plads, at sige et par sandheder.:p

Jeg tror bare ikke du får noget ud af det. Desværre.

Men hvis hun skælder dig ud når du er til møde med hende, så synes jeg du skal sige til hende, at hun godt kan stoppe, fortæl hende at du er et voksent menneske og at du forventer at blive behandlet med respekt.

Hvis du kender én der kan tage med dig til møder på kommunen, så kunne det måske være en god idé, nogle gange kan det få sb til at opføre sig pænt.

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 344773)
Kode:

Har du ikke mulighed for, at gå på jobcenteret før?
:( undskyld men har 16-17 km til den og på rugbrødsmotor ved godt det er en ? om vilje men kan ikke :( undskyld

Du skal såmænd ikke undskylde noget som helst overfor mig, det var jo mest for din egen skyld, at det måske var smart, at få det gjort med det samme.

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 344773)
undskyld jer der vil hjælpe mig i fik min galehed det var ikke meningen men det løb af med mig i dag :(

tak for jeres hjælp

Det kan jo ske for os alle.

Men et godt råd. Lad være med at undskylde lige så meget overfor sb, som du gør her over for os.;)

gunvor 20-07-2016 10:39

Yderligere til brev ang. lægekonsulent
 
Hej Kroner

Jeg ville samtidig tilføje flg. i dit skriv:

Jobcentret bedes samtidig iflg. PDLs § 37, stk. 1:
Citat:

slette eller blokere oplysninger, der viser sig urigtige eller vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lov eller bestemmelser udstedt i medfør af lov, hvis en registreret person fremsætter anmodning herom.
i forhold til de urigtige oplysninger fremsat af pågældende lægekonsulent.

Dvs. Jobcentret skal forholde sig til ovenstående, og meddele dig hvad deres afgørelse i forhold til de urigtige oplysninger. Sletning kommer dog næppe på tale. Se nedenstående link.

Se evt. Datatilsynets side på flg. link:

https://www.datatilsynet.dk/erhverv/...e-oplysninger/

Mange hilsner

Gunvor

Gana 20-07-2016 15:54

Send din klage afsted med mail i stedet for...

kroner 25-07-2016 09:14

Hej standpigen

Tak for det er helt med nu

Hej vovse. Ja hende sb har fået det og vide hun skal snakke pænt

Men hjælper ikke. tog en bisider med til møde denne dag fik hun ikke bare mig til og bryde sammen men bisidder måtter hav tørre øjne pause

Tak for din opmuntrende besked

Hej gunvor.

Super tak for det sad i nat og prøvede og få at det hele med tro det er lykkes nu. Tak for den gode ting der skal med

Hej gana

Tak for svar jo var en ide. Og god ide men som jeg har det nu åbner jeg ikke mail alene. Har det bedst med brev

Ja er gammeldags ved det godt

Jeg ved godt det er
Sent at svare jer undskyld

Men fik en besked fra kommune som gør at der er mere der skal klages over og det var mindst en kamel der skulle sluges
Er i klar over hvor tørt det var i denne her varme med det uld:))

Noget med har inden den dag og fået og vide den dato kan udskydes men ved ikke om jeg stoler på dem

For skal have svar på noget men den jeg skal have svar af er på ferie til den dag som klage skal være inden

Vovse 25-07-2016 23:27

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 344934)
For skal have svar på noget men den jeg skal have svar af er på ferie til den dag som klage skal være inden

Jeg håber lige der kommer nogen og retter mig, hvis jeg husker forkert.

Hvis man ved, at man vil anke/klage, men mangler nogle oplysninger, så skriver man kort, at man ønsker at anke afslaget, men at man venter på nogle oplysninger, som skal med i anken.

Denne "foreløbige" anke skal være afleveret inden fristens udløb.

Og når man så har fået de manglende oplysninger, skriver man en mere udførlig anke, og afleverer den.

Og husk, at uanset hvad du afleverer på kommunen, så bed om en kvittering for, at det er modtaget.:cool:

Strandpigen 26-07-2016 05:16

Hvis du har fået afslag på en ansøgning eller er utilfreds med en afgørelse, har du som hovedregel ret til at klage/anke. Kommunen skal skriftligt begrunde et afslag og samtidig vejlede dig om dine klagemuligheder.

Klagefristen skal fremgå af klagevejledningen. Den er som hovedregel 4 uger, fra du har modtaget afgørelsen. Det er meget vigtigt at overholde denne tidsfrist. Kan du ikke nå at formulere din klage indenfor tidsfristen, så send en foreløbig klage og skriv at du efterfølgende vil uddybe klagen.

Klagen skal sendes til den myndighed, som har truffet afgørelsen, med mindre andet er anført i klagevejledningen. Der er ingen formkrav til klagen, men du skal huske at påføre dato på klageskrivelsen og tage en kopi til dig selv. Få kvittering på, at du har afleveret eller send med mail.

kroner 26-07-2016 15:51

hej vovse og strandpige skal nok svare jeg sener

men sidder i helt vild panik nu hvor lang frist skal man have i partshøring og hvordan får man mere

Vovse 26-07-2016 22:51

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 344970)
hej vovse og strandpige skal nok svare jeg sener

men sidder i helt vild panik nu hvor lang frist skal man have i partshøring og hvordan får man mere

Det kan jeg desværre ikke hjælpe med, men håber andre, med mere viden, kommer forbi.

Webmaster 27-07-2016 00:14

Du husker rigtigt @Vovse....man kan altid lave en kort klage hvori man skriver at man gerne vil tilføje mere til klagen senere men at man har brug for mere tid...

Så længe denne foreløbige klage er afleveret inden klagefristens udløb...så er det hele fint..

Ang længere tid til en partshøring....

Dette er desværre ikke noget man kan forlange...men hvis man skriver til dem og kan komme med gode argumenter hvorfor man skal bruge lidt længere tid....ja så er chancen for at de vil forlænge den større...

Man skal dog ikke regne med dette...det er ikke alle kommuner som giver en længere tid..

Husk på at der står i loven at kommunen skal tilrettelægge sagsbehandlingen på en måde så borgeren kan være med...

Hvis man har gode argumenter hvorfor man skal bruge mere tid....ja så vil man ved et afslag på dette....evt kunne tage dette med i sin anke senere...at kommunen ikke har tilrettelagt sagsbehandlingen sådan at man har kunne være med ind over sagsbehandlingen...

Se paragraf 4 her https://www.retsinformation.dk/forms...1-c11b9abf4422

Vovse 27-07-2016 10:03

Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 344981)
Du husker rigtigt @Vovse....man kan altid lave en kort klage hvori man skriver at man gerne vil tilføje mere til klagen senere men at man har brug for mere tid...

Så længe denne foreløbige klage er afleveret inden klagefristens udløb...så er det hele fint..

Mange tak.:))





Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 344981)
Hvis man har gode argumenter hvorfor man skal bruge mere tid....ja så vil man ved et afslag på dette....evt kunne tage dette med i sin anke senere...at kommunen ikke har tilrettelagt sagsbehandlingen sådan at man har kunne være med ind over sagsbehandlingen...

Den vil jeg prøve at huske.:))

Lov om retssikkerhed kan i det hele taget bruges i mange situationer.;)

kroner 28-07-2016 05:06

hej prøver og få jer svaret

tak for hjælpen undskyld svare ført nu, men blev lige sparket ned

hej vovse tak for svar

Kode:

Denne "foreløbige" anke skal være afleveret inden fristens udløb.
det skal jeg se og få gjort prøver i dag desværre uden kvittering

kommer bare i postkassen i aften
--------------------------------------
hej standpigen
tak for dit svar

vil bruge det det få skrevet noget og resten når jeg har fået svar på det sidste

Kode:

Klagefristen skal fremgå af klagevejledningen
hmm det er ikke med

---------------------------------------------------

hej webmaster

tak for dit svar har fået partshøring og skal være svaret på inden sb er til bage fra ferie
har spørgsmål til det men det må kun sb svare på

det kan jeg ikke få til og hænge sammen derfor undskyld

ved den skema jeg udfyldt sidst som når sb havde skrevet det sb vil have i

(har aftale med sb tjekker kun e boks en gang i ugen )

fik 2 dage tjekkede e boks mandag aften kl1630 intet men var kommet mandag stod der

tirsdag kunne jeg ikke noget havde det så skidt ved godt det er min skyld og ikke kommunes problem

onsdag da jeg begyndt og komme til mig selv, skrev en hvis hun kom med franskbrød om jeg så gav kaffe når hun selv lavede det og tog opvasken inden hun gik

sagde ja tak havde ikke set nogle i knap 3 uger vi snakked og fik vendt min situation
det koster bare igen min egen skyld

så blev torsdag morgen der var den kommet mandag og havde til torsdag kl 9

det var rimelig tid for ellers kunne skema ikke nå og blive sendt videre

var jeg grædefærdig men fik ikke længer tid


------------------------------------------------------

burde i tirsdags heller ikke sætte mig grædende og ikke ved hvad jeg skal og spilde nu næsten to dage på det undskyld men kroppen reager bare sådan

tak for hjælp må prøve og få nogle til og hjælp mig med og få noget skrevet i dag har en der i aften vil køre forbi jobcenter og smide det i postkassen

Vovse 28-07-2016 09:31

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 345029)

Kode:

Denne "foreløbige" anke skal være afleveret inden fristens udløb.
det skal jeg se og få gjort prøver i dag desværre uden kvittering

kommer bare i postkassen i aften

Hvornår er fristen?

gunvor 28-07-2016 09:40

Hej Kroner

Husk hvis fristen for anke er i dag, er det inden kl. 16.00, at brevet skal afleveres. Og det ville være bedst, hvis du kunne få personen til at aflevere det åbningstiden mod kvittering. Hvis dette ikke er muligt, så til mailadr., hvor du får en kvittering for modtagelse af mail. De fleste jobcentre har en sådan automatisk mailsvar på modtaget mail.

Du er virkelig spændt hårdt for. Har skimmet denne tråd. Hvis det kan være nogen hjælp med et skelet til din anke (kræver du selv udfylder hullerne), så er en skabelon:

XX Jobcenter
att.: sagsbehandler fornavn efternavn
Adr.

dato:

Anke af afgørelse a.d. xx.xx.2016 i sag vedr. cpr.nr.: xxxxxx-xxxx

Undertegnede skal hermed anke x Jobcenters afgørelse pr. xx.xx.16, som det fremgår af skrivelse modtaget d. xx.xx.16.

Anken er begrundet i flg.:
1. xxxx
2. xxxx
osv. hvis der er mere.

Jeg skal samtidig gøre opmærksom på, at det inden for fristen ikke har været muligt, at få kontakt til min sagsbehandler for afklaring af dele af afgørelsen.

Hvorfor jeg efter yderligere oplysninger fra sagsbehandler og kontakt til DUKH (min forslag, men DUKH kan pilles ud) vil komme med yderligere uddybning af min anke.

Med venlig hilsen

Kroner
adr.


Mere behøver det ikke være i første omgang, så kan der sidenhen komme principafgørelser og andet på.

Mange hilsner

Gunvor

Ring til DUKH og få hjælp: http://www.dukh.dk/fa-radgivning/ring-til-dukh

kroner 28-07-2016 14:55

Hej vovse fristen er inden den 1august

Hej gunvor

Tak for hjælpen og svar

Ja den skabelon kan jeg bruge sidder nu og klipper det ud jeg har skrevet
Klister det på papir jeg har lavet den klage på

Jeg havde roedet meget rund i det jeg har skrevet

Så nu får de klippe klister udgave (med glimmer klister. :) )

Undlader dukh

Kan få en familie medlem til og køre forbi den kan komme i postkassen i aften
----------------
Kan en lægge de to sidste svar sammen fik fjumre i det undskyld

Vovse 28-07-2016 21:36

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 345044)
Kan få en familie medlem til og køre forbi den kan komme i postkassen i aften

Det gør mig oprigtigt ondt, hvis du ikke har mulighed for, at få det afleveret mod kvittering indenfor fristen.

Jeg ved ikke, om det stadig er tilfældet, men for år tilbage kunne jobcenterets postkasse, her i byen nogle gange være så fuld, at de øverste breve var ved at falde ud.

kroner 01-08-2016 09:17

Hej vovse

Tak for din bekymring

Den varmer

Blev væk her jeg fik frist udsat skal have møde med kommune i dag de hjælper måske

Jeg fik helt død. Men fristen der blev udsat gjorde jeg trak stikket og prøvede på at sov lidt igen

Kunne jo heller ikke gøre det rigtig færdig før møde i dag så nu sidder jeg og venter på møde med sommerfugle så store som elefanter

kroner 02-08-2016 10:02

Hej. Skal lige have det skåret ud i pap

Har fået en parts høring
Jeg skiver min version

Hvad sker der så

De læser den og laver dommen om

Eller de holder fast i deres dom. Hvad sker der så??

Hvis de holder fast i deres er det så bare ærlig for mig???

kroner 02-08-2016 22:17

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 345227)
Hej. Skal lige have det skåret ud i pap

Har fået en parts høring
Jeg skiver min version

Hvad sker der så

De læser den og laver dommen om

Eller de holder fast i deres dom. Hvad sker der så??

Hvis de holder fast i deres er det så bare ærlig for mig???

----------------------------
Så nu langt over min sengetid lige lagt mig blevet færdig med nogle sider partshøring der kar kostet en helt skov og nogle tåre(men så holdt jeg vel en i job)

Men nu er det jeg tænker har jeg gjort det godt nok kan jeg være mig selv bekendt og skrive det hele. Lige nu grin i bare
Men kan ikke få mig selv til og aflever det

Men i morgen udover kommunen der skal stå på brev er det chef af noget med navn eller ??

Vovse 03-08-2016 09:18

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 345251)
----------------------------
Så nu langt over min sengetid lige lagt mig blevet færdig med nogle sider partshøring der kar kostet en helt skov og nogle tåre(men så holdt jeg vel en i job)

Men nu er det jeg tænker har jeg gjort det godt nok kan jeg være mig selv bekendt og skrive det hele. Lige nu grin i bare
Men kan ikke få mig selv til og aflever det

Hvis det er en partshøring, så er det vigtigt, at du afleverer den, medmindre du er helt enig i alt hvad de har skrevet.
Hvis du ikke afleverer den får du jo overhovedet ingen indflydelse.


Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 345251)
Men i morgen udover kommunen der skal stå på brev er det chef af noget med navn eller ??

Står der ikke på det du har modtaget, hvem den skal afleveres til?

Ellers gør du det, at du skriver "Partshøring" øverst, med store tydelige bogstaver, og så afleverer du den ved skranken, og beder om en kvittering for modtagelse. Og sørger for, at dit navn og cpr. nr. står enten for oven på brevet, eller nederst.

Når en kommunalt ansat modtager en henvendelse fra en borger, så har denne pligt til, at sørge for, at borgerens henvendelse kommer det rette sted hen.:cool:

kroner 08-08-2016 10:14

:(Hej vovse

Godt nok sent med svar men mange tak for hjælpen

Nej der stod ikke hvor aflevering skulle til til så gjorde som du skrev

Fik den ikke afleveret ved skranken for der var låst da jeg kom

Fik skrev noget af cpr på med hånd det havde jeg glemt da jeg skrev det på maskine

Ja det var parts høring og nej slet ikke enige, ved godt jeg skulle hvis jeg skal sige noget men stadig dårlig over at ikke være enige med dem

At man kunne få det så (.mere ) skidt over af have afleveret det forstår jeg ikke også derfor først svar nu undskyld

Nu venter jeg bare nervøs hvad de så gør ved mig:(


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:45.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension