K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Hvad kræves der på arbejdesmarked som det offlige ikke ville se! (https://www.k10.dk/showthread.php?t=8697)

UllaCliffShads 26-05-2009 12:35

Hvad kræves der på arbejdesmarked som det offlige ikke ville se!
 
Det største problem er at både politikerne og kommunerne ikke ville se at der faktisk stilles store krav til en medarbejder på en hvilken som helst arbejdesplads i danmark.

Også hjælper det ikke at spiske os alle til at blive den tybe bestemte menneske som arbejdesmarkedt kræver, vi er nogen som fra naturen ikke er blevet begavet med disse evner.

Når vi høre om at der mangler arbejdeskraft er det f.. ikke de svages de ville have men mere denne karakter tybe.

1. Fysiske stærk mand/kvinde.
2. Sund og rask
3. Højt bogligestille (svart til A-B niveru)
4. Hurtig og omstillings klar (Svar til en sportvogn som køre 120 km). Fra morgen til aften i ca. 45 år.

Det er den slaks mand/kvinde som de skriger efter. Og hvis de ikke kan få det ville de ikke nøjes med mindre for det kan de ikke for det har de ikke råd til så må de enten impotere ude fra eller opfinde en maskine som kan gøre det samme.

Her er det så at jeg løber ind i :mad:
1. Jeg er ikke fra naturen fysiske stærk
2. Jeg er ikke sund og rask fordi jeg er blevet mobbet af flere gang og blev syg af det
3. Læser og skriver til hus behov (D - E Niveru)
4. er ej hurtig og omstillings klar (Er en cykel 60 km og kun halvdel af dagen)

Hexi 26-05-2009 14:57

Citat:

Når vi høre om at der mangler arbejdeskraft er det f.. ikke de svages de ville have men mere denne karakter tybe.

1. Fysiske stærk mand/kvinde.
2. Sund og rask
3. Højt bogligestille (svart til A-B niveru)
4. Hurtig og omstillings klar (Svar til en sportvogn som køre 120 km). Fra morgen til aften i ca. 45 år.

Det er den slaks mand/kvinde som de skriger efter. Og hvis de ikke kan få det ville de ikke nøjes med mindre for det kan de ikke for det har de ikke råd til så må de enten impotere ude fra eller opfinde en maskine som kan gøre det samme.
Det er netop lige problemet og grunden til at det er så relativt få fra den svagere del der nogensinde kommer ud af jobcenter karusellen igen...

Det kommer aldrig til at fungere hvis man ikke begynder at piske virksomhederne kraftigt, for de har allerede ædt sig mætte i gulerødderne :eek:


...

UllaCliffShads 26-05-2009 19:17

Det har jo også noget at gøre med at man som arbejdeskiver kun ville investere i folk som kan i kraft af sin rå styrke kan indtjene sin ejen løn minds 2 gange.

Det er jo der vi fleksjobber rammer muren :mad:

I det vi jo ikke kan dette mere eller ej har haft den everne fra fødsel.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:03.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension