K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   ressource +lægeoplysninger (https://www.k10.dk/showthread.php?t=19078)

blme 29-08-2011 10:53

ressource +lægeoplysninger
 
hej.

har lige fået tilsendt min ny skrevet ressource profil.

under den samlede arbejdsvurdering har min rådgiver sidste år skrevet at hun vurderede at jeg godt kan varetage et alm arbejde hvis skånehensynene er varetaget.

men det undrer mig at siden aug og dec 2010 er der så kommet nye læge oplysninger frem hvor der står at jeg ikke kan varetage at alm job, men det har rådgiver ikke taget med under en samlet vurdering..

skal det ikke med, da det er det sidste nye lægeoplysninger som rådgiver har indhentet selv.

der står også en del steder i min profil at de ikke tror det er muligt at finde et sted der kan varetage mine skånehensyn. det er 2 job konsulenter der har udtalt sig om dette.(2009+2011).

v.h blme

AAA 29-08-2011 11:11

Hej

Jo jeg vil helt sikkert mene det er vigtigt at få de nye oplysninger med i ressurse profilen

PiaL 29-08-2011 11:51

har du været i arbejdsprøvning? Hvis ikke, så skal du det. Og hvis du har, hvad har den så vist?

gunvor 29-08-2011 14:48

Hej blme:)

Det er i forbindelse med lægefaglige papirer meget vigtigt, at du under helbredsafsnttet i din RP gennemlæsr om ALLE dine lægefaglige diagnoser og ikke mindst i forhold til nyeste udtalelser at disse er med.

Hvis de mangler kan dette måske være årsagen til at SB ender op med konklussion uden disse i samlede arbejdsvurdering. Hvis der er mangler, så skriv selv en liste over diagnoser m. henvisning til lægepapir via dato og stede, og ikke mindst nyeste papirer. Bed SB om at få dette i i afsnit omkr. helberedsforhold el. under Borgerens kommentar bagerst. (sidste som nødløsning).

Mange hilsner

Gunvor

blme 31-08-2011 10:13

pial: har været i 4/5 arbejds prøvninger. der blev beskrevet at jeg kunne holde til ca 12 timers arbejde+pauser i de 12 timer.

gunvor: i min profil står der alle de nye læge oplysninger som rådgiver har indhentet. men rådgiver har ikke lavet en ny samlet arbejdsvurdering, selv om der er kommet nye oplysninger om min arbejdsevne i min nye ressource profil.

har skrevet til rådgiver om det, men har ikke hørt noget...

for de nye oplysninger burde da være med i en samlet arbejdsvurdering..

popiae 31-08-2011 23:22

Ja, både burde og SKAL.

Ellers skriv til job-center chef, med spørgsmålet, med kopi til sagsbehandler!

VH Popiae

blme 01-09-2011 13:01

til popiae: er det en kopi af ressource profilen..

har kontaktet min rådgiver via mail 3/4 gange i denne uge, men får ingen respons tilbage overhovedet. hverken via mail eller brev.

popiae 01-09-2011 23:43

Sagsbehandler SKAL lave en opdateret samlet vurdering.

De nye oplysninger SKAL medtages.

Ps følg/prøv ovenstående råd.

VH Popiae


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:16.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension