K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   projekt " Brug for alle" ... (https://www.k10.dk/showthread.php?t=24059)

fibro 30-08-2012 15:32

projekt " Brug for alle" ...
 
Jeg er ved at være færdig med arbejdsprøvning og jeg regner med at alt peger på pension. Nu har jeg lige modtaget et skema fra SB som skal udfyldes, om ønsker for uddannelse, alt hvad man har lavet hidtil , hvad man evt har af kurser osv osv osv... og lille afsluttende rubrik med, om der er noget der gør det svært at opfylde mål og drømme.. :( øhhhh JA SGU da, det er vel ikke for sjov man sidder i l.o.r.t til halsen og ikke kan noget mere:o

Der står en forklaring under dette link, hvad det går ud på... en forløber til de ressourceforløb der kommer fra 2013, dette projekt løber fra aug 12, til aug 13...

http://www.aalborgkommune.dk/_contro...bilag&id=13262

Min stress røg direkte i vejret over det her, kender nogen derude til det projekt, som er for folk i matchgruppe 3

For pokker da.. :eek::eek::o

:kram: Fibro

Te-pigen 30-08-2012 15:37

Hej, jeg har ikke læst dit link igennem, orker ikke at læse og forstå lige nu...

Men prøv dog at maile til SB og spørg til hvad det går ud på for DIT vedkommende, det virker da vildt underligt..

:kram::kram:

fibro 30-08-2012 15:39

Det har jeg også gjort Te pigen, venter på svaret :( Ville bare høre om andre der er tæt på pension, også har oplevet dette... :(

tumnus 30-08-2012 15:55

Jeg har lige fået min rp opdateret - på den sædvanlige måde

Risa 30-08-2012 16:00

Puh, en omgang. Tror jeg var gået gennem gulvbrædderne, hvis jeg havde fået den skrivelse... Har kun lige skimmet det hurtigt, men det ser ud til, at det er en slags forløber (forsøg...?) for de ressourceforløb, ftp-reformen siger, alle nu skal have i stedet for ftp. Og at målet er uddannelse og beskæftigelse... Så kan godt forstå, du er forvirret lige nu... Er spændt på, hvad din sb svarer dig tilbage...

:kram:

søsser98 30-08-2012 17:23

ja det er noget af alt det nye som kommer og dette er kun for match gruppe 3 borgere for at få afklaret om de på sigt kan blive omplaceret til match gruppe 2 og 1 med henblik på job så det ser da ikke ud til din sb tænker på førtidspension ??

fibro 30-08-2012 17:30

pyha, har talt med min søde sb, og skemaet er til HVIS nu den pension ikke går igennem:( Så skal jeg videre til det tværfaglige teammøde sammen med hende og vurderes...og her finder man jo vel så ud af, om det er helt hen i vejret at forsøge at få mig kampklar ( øhh er det ikke det vi er ved at konstatere jeg ikke bliver:confused:) eller om der kan sættes noget igang som skal få mig op på lakridserne:o

Jamen jeg har nærmest gråden stikkende i halsen, kan slet ikke overskue bare TANKEN om, hvis de skal sidde der og være på tværs med pensionen, blot for at få lempet mig over i alt det nye møg... og ikk noget med kun dem under 40, det er alle på kontant i match 3, jeg er snart 47 år :eek:

Men men, jeg må forsøge at finde roen, og TRO på der stadig er lidt retfærdighed til, så jeg får den så inderligt tiltrængte fred..:( jeg sidder og fedter med sølle 10 mins " effektiv" ( langsom) arbejdsevne dagligt..og kan intet hjemme, sover så meget, og ligger resten af tiden. Håber ikke nogen finder på at mene jeg bare skal ha af krabasken, så jeg kan komme i sving! :(:o


:kram: fibro

Søsser... jo det gør hun, men som hun siger kan hun jo ikke garantere noget desværre, så det er kun for at være på forkant med den, så var den skrevet. Orker jeg det ikke, får jeg ikke prygl for det ...

søsser98 30-08-2012 17:34

Citat:

Oprindeligt indsendt af fibro (Send 239183)
pyha, har talt med min søde sb, og skemaet er til HVIS nu den pension ikke går igennem:( Så skal jeg videre til det tværfaglige teammøde sammen med hende og vurderes...og her finder man jo vel så ud af, om det er helt hen i vejret at forsøge at få mig kampklar ( øhh er det ikke det vi er ved at konstatere jeg ikke bliver:confused:) eller om der kan sættes noget igang som skal få mig op på lakridserne:o

Jamen jeg har nærmest gråden stikkende i halsen, kan slet ikke overskue bare TANKEN om, hvis de skal sidde der og være på tværs med pensionen, blot for at få lempet mig over i alt det nye møg... og ikk noget med kun dem under 40, det er alle på kontant i match 3, jeg er snart 47 år :eek:

Men men, jeg må forsøge at finde roen, og TRO på der stadig er lidt retfærdighed til, så jeg får den så inderligt tiltrængte fred..:( jeg sidder og fedter med sølle 10 mins " effektiv" ( langsom) arbejdsevne dagligt..og kan intet hjemme, sover så meget, og ligger resten af tiden. Håber ikke nogen finder på at mene jeg bare skal ha af krabasken, så jeg kan komme i sving! :(:o


:kram: fibro

håber du får din FP og får lidt ro på hverdagen klem fra mig

fibro 30-08-2012 18:54

tusind tak søsser, det håber jeg også inderligt meget..:(

Knus fra Fibro

Elefantmanden 30-08-2012 20:43

http://www.ams.dk/Udbud-og-puljer/Pu...220812pdf.ashx

Her er et link med spørgsmål og svar.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:48.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension