K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Erfaring med anden aktør? Mail til mig (https://www.k10.dk/showthread.php?t=15679)

Journalist 09-12-2010 11:04

Erfaring med anden aktør? Mail til mig
 
Kære forum brugere

Jeg er ved at researche på en historie om private firmaer, de såkaldte anden aktører, som behandler og/eller er med at afgøre sager om sygedagpenge.

Hvis du har haft erfaringer med anden aktør i sygedagpengesager, vil jeg gerne høre fra dig på [email protected] Det kan både være en sygedagpengesag, som er afsluttet, og én som stadig er i gang.

Men det gælder altså kun, hvis der har været anden aktør involveret.

Jeg håber på at høre fra dig.

Mvh
Søren Kristensen
DR Dokumentar
[email protected]

Vovse 09-12-2010 11:50

Citat:

Oprindeligt indsendt af Journalist (Send 138837)
Hvis du har haft erfaringer med anden aktør i sygedagpengesager, vil jeg gerne høre fra dig

Jeg har været hos anden aktør, men ikke i forbindelse med en sdp.-sag.

Nessa12 09-12-2010 14:48

hej du er velkommen til at skrive til mig jeg er igang med anden aktør
mvh
Ness

østerbro 09-12-2010 16:21

du må udtrykke mere præcist hvad du ønsker, for sygedagpengesager slutter den dag man overgår til kontanthjælp-revalidering-fleks, altså er det en anden sag.
sygedagpenge er kortvarigt og ofte sker der intet i den periode.

anden aktør bruges ofte ved den opfølgning,afklaring, aktivering osv., det er kun personen selv der føler at det er samme sag

Thelma 09-12-2010 16:42

Citat:

Oprindeligt indsendt af østerbro (Send 138871)
du må udtrykke mere præcist hvad du ønsker, for sygedagpengesager slutter den dag man overgår til kontanthjælp-revalidering-fleks, altså er det en anden sag.
sygedagpenge er kortvarigt og ofte sker der intet i den periode.

anden aktør bruges ofte ved den opfølgning,afklaring, aktivering osv., det er kun personen selv der føler at det er samme sag

Hej Østerbro.

Jeg har da været i 2x arbejdsprøvninger med privat aktører, da jeg var sygemeldt og på sygedagpenge, så ikke helt rigtigt, at der ikke sker noget.

@søren jour.

Jeg har skrevet en mail til dig, og ønsker også at vide mere præcis , hvad du vil vide omkring de private aktører.

venlig hilsen Thelma.:)

Multe 09-12-2010 22:45

Hmmm, i min verden er det da stadig en sygedagpengesag når/hvis sagsmishandleren har smidt en på kontanthjælp osv. for derefter at sende den videre til anden aktør !!!

Det er da fuldstændig ligegyldigt hvad de kalder det... -for man er da stadigvæk lige syg ;)


.

Vovse 10-12-2010 08:03

Citat:

Oprindeligt indsendt af Multe (Send 138930)
Det er da fuldstændig ligegyldigt hvad de kalder det... -for man er da stadigvæk lige syg ;).

Helt korrekt, men det er vel kun en sygedagpenge-sag, så længe man er på sygedagpenge.;)

Er du først røget på kontanthjælp, så er du jo en kontanthjælps-sag.;)

Journalist 16-12-2010 16:45

Præcisering af hvad jeg søger
 
En bruger skriver, at jeg må præcisere, hvad jeg søger. Det er sikkert rigtigt, og det gør jeg gerne.

For det er jo rigtigt, at en sygedagpengeperiode ofte går over i noget andet. Så det jeg søger, er nogen af jer der har erfaringer med anden aktør i den periode, hvor jeres sygedagpengesag kørte. Så kan det godt være, at I er i job i dag, er på kontanthjælp, i fleksjob eller noget helt fjerde.

Men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer fra perioden på sygedagpenge, hvor jeres sag blev helt eller delvist behandlet af en anden aktør. Håber det er klart nok.

Jeg har fået et par henvendelser, men vil meget gerne have flere. I siger ikke ja til at medvirke eller noget som helst ved at kontakte mig. I første omgang vil jeg bare gerne tale med jer.

Mvh Søren

MTVRV1 16-12-2010 16:58

mange kommer hos anden aktør i forbindelse med arbejdsprøvning
det har jeg selv været og var en meget positv oplevelse
hos et firma som hedder markman

men det du søger er alså folk som får afgjort deres sygedagpenge sag af anden aktør

truckertina 16-12-2010 17:06

Hej...
Jeg er lige pt. på sygedagpenge men overgår til kontanthjælp i næste uge...

Jeg har været i arbejdsprøvning hos incita.
Du er velkommen til at kontakte mig hvis du kan bruge mig..


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:13.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension