K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Revalidering.. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=21118)

Yanmik 18-03-2013 21:15

Citat:

Oprindeligt indsendt af curls (Send 265615)
Det var godt, du kunne bruge det. ;-)

Tænkte på, om de overhovedet har fået de seneste lægelige oplysninger om din helbredstilstand? Hvis nej, så nævn det i din kommentar til den indstilling. Oplys, hvad du senest er blevet undersøgt for osv., navn hos speciallæge, og om der er sket forværring osv... Noget som du mener, de ikke ved, men bør vide om dit helbred.

Når du har været i alle de arbejdsprøvninger, har du da sikkert ydet alt, hvad du kan. Oplys det... Og skriv at fordi du kan altså ikke arbejde flere timer, end det, du har prøvet (med piller osv... og det må jobcentret absolut ikke bede dig om at tage større dosis for at f.eks. lindre smerter - hvad hjælper det)

At du altså ikke bliver rask af din sygdom...

Det lægelige var ok, det drejer sig om en praktik ud af 6, der ikke er dokumenteret godt nok:mad:

Yanmik 19-03-2013 17:27

Jeg har idag afleveret mine kommentarer og dokumenter til rehateamet :)
For 1/2 time siden havde jeg et ubesvaret opkald fra min sagsbehandler og nu er jeg mega nervøs :(
Hvad mon hun vil mig??? :confused::eek:
Det kan næppe være noget godt, hun elsker at ringe selvom jeg har frabedt mig det :(

jasch 19-03-2013 17:29

Må da håbe hun skriver til dig istedet, men klart man bliver nervøs - især når du lige har afleveret det hele :kram:

Yanmik 19-03-2013 17:40

Citat:

Oprindeligt indsendt af jasch (Send 265744)
Må da håbe hun skriver til dig istedet, men klart man bliver nervøs - især når du lige har afleveret det hele :kram:

Netop:eek:
Det var jo til teamet, ikke hende, og hun ringer aldrig med noget godt:-(
Og hun plejer at lægge en besked på min svarer, det er sikkert fordi de vil tage min revalidering fra mig eller så er hun sur over min kritik af sagsbehandlingen:confused:
Tvivler på det er gode nyheder:p

Yanmik 23-03-2013 17:31

For fanden...:mad:
Idag har jeg modtaget et afslag, da de ingen af mine papirer har fået.
Nu har jeg sendt en email om jeg forventer at de læser dem:mad:
De modtog dem dagen før...!!!
Stor tudetur på en lørdag hvor man intet kan gøre:mad:
Brevet er skrevet samme dag som tidsfristen udløb og de skriver afslag på nuværende tidspunkt...
Jeg er rasende og kaster med ting, selvom det ikke hjælper...!!!!:mad:

Yanmik 24-03-2013 01:05

Var det ikke for min familie, så lå jeg i spændetrøje nu.
Men nu hvor jeg har fået tudet, skreget og kastet med ting, så har jeg igen læst afslaget igennem igen igen:confused:
Jeg har sendt dem en mail idag, hvor jeg forlanger at de læser det igennem som jeg gav dem dagen før fristen udløb...

Kan se i deres vurdering, at de vurdere at jeg kan klare imellem 12 og 20 timer:mad:
Og der står at det er et afslag på nuværende tidspunkt..
Hvordan fanden kan de undgå mine papirer og hvordan fanden kan de komme til den konklusion???
Jeg er rystet, forvirret og en masse andet..:-(

stampe 24-03-2013 14:08

Der er jo altid en vis ekspeditionstid og tingene kan jo have krydset hinanden. Giv ikke op.

curls 24-03-2013 20:14

Nu må du simpelthen bare klage over afgørelsen, synes jeg.

Står der intet i afslaget om, hvordan de har forholdt sig til dine kommentarer til partshøringen, så bør du tage det med i klagen, at du ikke mener, de har taget dine kommentarer osv. til efterretning...

Husk at klage inden 4 uger...

Det var vist lidt for hurtigt, at de lavede afslaget...

Yanmik 24-03-2013 23:18

Citat:

Oprindeligt indsendt af curls (Send 266273)
Nu må du simpelthen bare klage over afgørelsen, synes jeg.

Står der intet i afslaget om, hvordan de har forholdt sig til dine kommentarer til partshøringen, så bør du tage det med i klagen, at du ikke mener, de har taget dine kommentarer osv. til efterretning...

Husk at klage inden 4 uger...

Det var vist lidt for hurtigt, at de lavede afslaget...

Nemlig, der står de intet har fået, på trods af de fik det dagen før!!:mad:
Og ja brevet er skrevet samme dag, det er sgu noget svineri:o
Forventer at få et svar imorgen og en undskyldning..

Yanmik 25-03-2013 00:47

Det bliver spændende om der så ligger en undskyldning i min mailbox imorgen eller om de skal have endnu flere klager..
Hvis de fastholder det, så går jeg i krig med dem og kæmper til det sidste...
Jeg har mange es gemt i ærmet..


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:53.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension