K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Nordjylland kalder (https://www.k10.dk/showthread.php?t=5756)

anja 25-08-2008 12:47

Nordjylland kalder
 
Hej
Er der nogen fra nordjylland?:)

iben 25-08-2008 14:47

Jeps jeg er her....er ikke super aktiv med indlæg, men er herinde og tjekke ihvertfalde et par gange om ugen:)

Den udstødte 25-08-2008 14:55

Jeg er fra Vesthimmerland - det tæller vel også med til Nordjylland.

Den Udstødte

bobo 25-08-2008 17:25

hej
jeg er også fra nordjylland, kigger på siden hver dag.
Hilsen bobo

Buffy 25-08-2008 17:37

Hejsa- er her også og er også fra Vesthimmerland.

kurttrold 25-08-2008 21:45

Hej!
Også nordjylland,har fundet k10 på grund af besøg hos psykiater og speciallæge Eva Blach,Så noget godt er der da ved det besøg..

Er på k10 lige så meget jeg magter..

Steffen 28-08-2008 13:29

Jeg bor også i Vesthimmerland.
Er herinde ca. 1 gang hver uge :)

Lund 30-08-2008 18:13

Jo jo ...
 
... der er flere fra nordjylland. Jeg er Vendelbo for at være helt præcis :p

Den udstødte 30-08-2008 20:34

Det er da dejligt, at vi er flere fra samme område. Buffy, det kan jo være, at vi har noget til fælles - hvem ved. Søger du pension, er du sygemeldt, kommet til skade eller hvad. Spørger af interesse. Det kan jo være, at vi kan hjælpe hinanden lidt. Du kan jo altid sende en personlig besked........

Knuz til alle fra:

Den Udstødte

Buffy 02-09-2008 19:06

Citat:

Oprindeligt indsendt af Den udstødte (Send 36211)
Det er da dejligt, at vi er flere fra samme område. Buffy, det kan jo være, at vi har noget til fælles - hvem ved. Søger du pension, er du sygemeldt, kommet til skade eller hvad. Spørger af interesse. Det kan jo være, at vi kan hjælpe hinanden lidt. Du kan jo altid sende en personlig besked........

Jeg er igang med, at søge pension for 2. gang. Fik et afslag i 2005, hvilket åbenbart også har undret min nye sagsbehandler. Problemet dengang var, at den gode sagsbehandler, som jeg havde blev skiftet ud med en dum ung tøs, lige før min sag skulle tages op. Turde ikke, at anke den, da nogen havde fortalt, at jeg så ikke kunne søge igen. Prøvede også, at få advokathjælp, men de påstod, at jeg ikke kunne få fri proces- hvilket jeg så senere har fundet ud af er løgn.

Denne gang er sagsbehandleren dog med mig, så efter 16-17 år i systemet ser der endelig ud til, at ske noget. Der var en dame fra kommunen hjemme ved os, her i mandags for, at lige se om der var noget som skulle rettes i ressourceprofilen. Hun kommer så igen på mandag. Håber stærkt på, at det lykkedes dennegang og at pensionen så er i hus om 3-4 mdr. Krydser så for, at sagsbehandleren bliver på sin pind så længe.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:17.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension