K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Depri hjort. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=9185)

paw thomsen 11-07-2009 11:58

Depri hjort.
 
Claus hjort frederiksen udtalte igår i ekstrabladet at hans hund var forsvundet og at han savnede den så meget at han udviklede en depression. VORHERREBEVARES!!! Hvordan havde manden så reageret hvis han var blevet udsat for sin egen beskæftigelsespolitik.:mad:

Razmo 11-07-2009 12:17

Citat:

Oprindeligt indsendt af paw thomsen (Send 66558)
Claus hjort frederiksen udtalte igår i ekstrabladet at hans hund var forsvundet i et par uger, og at han savnede den så meget at han udviklede en depression. VORHERREBEVARES!!! Hvordan havde manden så reageret hvis han var blevet udsat for sin egen beskæftigelsespolitik.:mad:

Jammen så kan han jo helbrede sig selv, den "kærre" mand... det forsvinder bare man arbejder, det siger han jo selv :D ...

nogen burde skrive til ham og fortælle, at hvis han skaber sig en depression over at hans hund er blevet væk, så skulle han prøve at forestille sig hvordan det virker på ens sind, når ens sygedagpenge "løber hjemmefra"...

Men jeg forstår sgu' godt at den hund er løbet væk, for jeg gad fa'me heller ikke bo sammen med den slavepisker da... godt gået vovse! :D

paw thomsen 11-07-2009 12:42

Jeg elsker simpelthen dine svar Razmo.Din humor får mig til at krampegrine:D med den Intelligens og humor burde du være skribent for et eller andet blad. Jeg ville købe et abonnement med det samme:kram: Paw

Hejdien 11-07-2009 13:26

he he he ham Claus er nu ikke et elskeligt menneske er der ikke noget med at hunden er menneskets bedste ven ? og at den er super loyal uanst hvor ond og dum du er ....

Hmmm Hjortens hunde er kloge , det er jo ikke den første hund der vælger at smutte fra ham af...

Jamen hvad gør han dog ved de hunde prøv at læs den her http://seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20...en%20hund.aspx

Jeg håber at frida og frida har fundet sig nogen gode hjem :D

Razmo 11-07-2009 17:32

Citat:

Oprindeligt indsendt af Hejdien (Send 66566)
he he he ham Claus er nu ikke et elskeligt menneske er der ikke noget med at hunden er menneskets bedste ven ? og at den er super loyal uanst hvor ond og dum du er ....

Hmmm Hjortens hunde er kloge , det er jo ikke den første hund der vælger at smutte fra ham af...

Jamen hvad gør han dog ved de hunde prøv at læs den her http://seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20...en%20hund.aspx

Jeg håber at frida og frida har fundet sig nogen gode hjem :D

Tjaa... han sætter vel loft over kødbenene, og forventer at det giver incitament til selv at arbejde for føden.... og det er så hvad Frida og Frida har gjort... fundet nogle ejere, hvor hundevelfærden er i orden, og de ikke skal rulle rundt 4 gange om ugen og trykke på en knap for at få deres mad.

Suncil 11-07-2009 18:47

Kan ikke være mere enig med jer:D CHF skulle smage sin egen medicin.:mad:

Igennem hele møllen, som han selv har beordret sygemeldte o.a.

Og var jeg hund ved ham, var jeg også rendt væk for lang tid siden.:p

maruus 12-07-2009 00:09

ha ha ha - så gode - grinagtige og helt rigtige kommentarer til Frederiksens hunde dilemma . :D

Nu kan Frederiksen endda håbe at han taber sig endnu mere, i sin jagt hen over grønsværen efter kræene på Marienborg eller i privaten -
( i sommerferien - det har han jo krav på som levebrødspolitiker ) og " lur mig" om ikke en journalist skulle snuble over den tyndere silhuet af manden så der kan komme nye billeder i ugebladene, når og hvis
" f......erne" findes.
ellers må han jo have - var det hund nr. 5 eller 6 som han kan spæne derud af med på de små ben - ak ja - der er sku ingen smalle steder i Bredgade når det gælder nationens store mænds helbred - mon det også kræver nye løbesko.

Det er blevet så dejligt moderne " at motion " helbreder depression , så ham Frederiksen kan da nå at blive " arbejdsmarkedsparat " til efter sommerferien- og heeelt uden kommuners og private aktørers indblanden. :D
Fik latteranfald der ville noget , måtte ud og have en tår vand " så jeg kunne komme mig " .
ha ha ha -

Ser frem til nye humoristiske indslag .

anetta 13-07-2009 16:53

Ha ha grin
 
lige mine ord, hvad I skriver her, hvad angår Hjort...den........ kan jeg bare ikke klare.......kors der er mange i den regering som skulle VAPPES ud :mad: og hvad er det efterhånden,folk de stemmer på,den regering vi har nu,den hjælper bare ikke de SVAGE I SAMFUNDET :confused:

Ragdoll 14-07-2009 00:44

Mon navnet....
 
....kunne have noget med det at gøre!?

Frida

hmmm

eller

FRIDA'

Hunden har taget sig ikke en Frida', men adsklillelige ud i fremtiden

Så FRI os DA endelig fra CHF

:kram:

Hrefna

lone t 14-07-2009 11:08

Citat:

Oprindeligt indsendt af paw thomsen (Send 66558)
Claus hjort frederiksen udtalte igår i ekstrabladet at hans hund var forsvundet og at han savnede den så meget at han udviklede en depression. VORHERREBEVARES!!! Hvordan havde manden så reageret hvis han var blevet udsat for sin egen beskæftigelsespolitik.:mad:

Uanset hvad man måtte mene om manden, så er det altid trist når ens kæledyr bliver væk. :-(


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:46.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension