K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   venter på tlf skal ringe-vente -vente (https://www.k10.dk/showthread.php?t=12783)

c.l.e.o. 17-05-2010 11:44

venter på tlf skal ringe-vente -vente
 
Så lykkes det vist at lave en tråd,håber den kommer det rigtige sted..

Jeg er hos anden aktør,og i dag vil hun ringe og jeg skal fortælle hvor jeg kunne forstille mig jeg kan afprøve mine 12½ time på 4 dage i stæden for 5

konsulenten mener det er letter at finde et job så...

Men det at hun for en månde siden ville ringe ,der sagde jeg at jeg heller ville møde op hos hende ,men hun insisterede på at ville ringe...

Jeg har nu siddet og gloet på tlf sidden kl 8 hun har ikk ringet endnu,og jeg har totalt sommerfugle i maven over det,skal måske sidde stanbej til kl 16.

Hvad hvis hun glemmer det,havd hvis hun ringer forkert,til en der ikk tager tlf. jeg har altså nerver på nu kolde hænder og fødder-og røder kinder ,for mig er det her være end hvis jeg stod og skulle tage et elastik spring ud over havnebasenget..

Jeg kan ikke tage den her spæning ,kan jeg nægte den slags aftaler,frem over,for det her kan jeg ikk klare har ogsåhovedepine nu..

ER det nomalt med den måde at gøre tingene på ,aner ikk om hun har tænt sig at kontakte de stæder jeg har skrevet ned,eller om hun vil sige jeg henter dig om en ½ time så tager vi ud og snakker med dem.

Er det mig der er sart kan altså ikk med den slags lige som ½ aftaler og så det at jeg kun kan sidde her og vente ..

Maj-Britt 17-05-2010 11:48

Jeg venter også.......på at Herlev hospital ringer, jeg har fået konstateret livmoderhalskræft og ventetiden Er dræbende.

Hejdien 17-05-2010 11:53

C.l.e.o du kan godt bede om at de pr efterdags enten skriver eller at i mødes , skriv og bed om det og forklar hvorfor og hvis hun så ikke er villig til det så skriv til hende at du gerne vil have en gangbar forklaring på det da det forværre dit helbred og du har en helt ødelagt dag når sådanne ting er aktuelle ... hvis ikke hun har ringet til dig kl 13 så prøv da selv at give hende et kald...

Maj-britt så det godt andet sted og har tænkt meget på dig (og bestilt tid hos lægen ;) ) håber på det bedste for dig, lad os vide hvordan det går , ved du noget mere konkret nu om hvad der skal ske eller er det den samtale du venter på :kram:

c.l.e.o. 17-05-2010 11:57

Mej-Britt det er da en kedelig en at få,men lægerne er meget dygtige idag ,jeg har også haft selle forandringer mit blev brandt væk,jeg ønsker det beste for dig,og så må de fame også godt se at få ringet til dig ,det liner ikk noget at lade folk vente på den slags..
God bedring Mej-Britt

c.l.e.o. 17-05-2010 15:53

Hejdien ser først nu at du havde skrevet her,og jeg ringede ringede til hende ,hun havde haft ringet ,min tlf. er ikk til mere måtte ringe to gange fordi den går ud,hun fik adr..og ville kontakte de stæder ,og så ringer hun igen ,jeg ville vide hvornår det blev ,men det kunne hun jo ikk sige men efter pindse..

Det er belastende,for mig ,men på den anden side så det også noget møj hvis der laves aftale ,og brevet så ikk når frem,og nu bliver jeg nød til at få købt en ny tlf..det jo ikk til at undvære...

Cillenolle 17-05-2010 16:50

Puha, sådan havde jeg det også. Jeg kom ingen steder, da jeg ventede de kunne ringe når som helst og jeg ønskede ikke at stå i SFO'en eller være hos te hos en veninde.

Til sidst løsnede jeg selv op og sagde til mig selv, at hvis det ikke passede, måtte jeg forklare og så ringe tilbage. Det er kun sket en gang.

Jeg ventede også, at de ville ringe og sige om en ½ time skal du være der og der og starte i morgen.

Det blev stille og roligt med en tlf. samtale mandag med anden aktør, møde med stedet fredag og med start mandag, men der havde jeg jo vidst i næsten en uge.

Håber de finder noget godt til dig.

ace dk 17-05-2010 16:57

__________________
Ræverød, anarkistisk rebel, ballademager, lømmel og halalhippie, fan af civil ulydighed.

alligevel håber jeg... og krydser alt som krydses kan, for at, samtale med hospitalet bliver af positiv art for dig ........ den *****s sygdom........håber ikke den kan knække dig.......

mvh eders ace dk ...

Maj-Britt 17-05-2010 18:23

Citat:

Oprindeligt indsendt af Hejdien (Send 105545)
C.l.e.o du kan godt bede om at de pr efterdags enten skriver eller at i mødes , skriv og bed om det og forklar hvorfor og hvis hun så ikke er villig til det så skriv til hende at du gerne vil have en gangbar forklaring på det da det forværre dit helbred og du har en helt ødelagt dag når sådanne ting er aktuelle ... hvis ikke hun har ringet til dig kl 13 så prøv da selv at give hende et kald...

Maj-britt så det godt andet sted og har tænkt meget på dig (og bestilt tid hos lægen ;) ) håber på det bedste for dig, lad os vide hvordan det går , ved du noget mere konkret nu om hvad der skal ske eller er det den samtale du venter på :kram:

Konkret ringede de og jeg skal til CT scanning på fredag.

Ninja 17-05-2010 19:17

Håber det bedste for dig Maj-britt!!

Jeg har selv haft livmoderhalskræft, men jeg slap med et ukompliceret keglesnit, og har efterfølgende fået 3 børn.

Men jeg går til kontrol en gang om året, bare alm smearprøve.

buster 17-05-2010 19:49

uf, cleo, ja, ventetid er simpelthen det værste der findes!

-men trods alt, fik du jo svar på hvad der var årsag til ventetiden mm ikk´

Maj-britt -vil tænke på dig og ønske og krydse alt hvad krydses kan for at du også tackler dette, din dejlige kvinde :kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:41.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension