K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Gæster:116 pt (https://www.k10.dk/showthread.php?t=11219)

phhmw 13-01-2010 13:07

Gæster:116 pt
 
Kære alle 116 gæster der ser med her på k10 i skrivende stund.

VELKOMMEN til, i er hjertelig velkommen.

Men jeg håber at der blandt gæsterne også findes socialrådgivere, socialchefer, forvaltningschefer, poltikere og andre offentlighedspersoner.

Håber i vil få faglig glæde af nogle af indlæggende.
Savner lidt reaktion fra jeres side af.

Nyd jeres dag.

Mange hilsner
Peter;)

Multe 13-01-2010 13:22

Jo, der kan læres meget her på siden... -men nu er mange af sagsbehandlerne vist gået til frokost(81 gæster pt.) ;)

Endvidere har jeg kendskab til at flere sagsbehandlere(og deres team) har taget - især - denne dom til sig:
http://www.avisen.dk/_docs/Udskrift-af-dombogen.pdf

Mikael 13-01-2010 14:56

Ja, det er godt nok imponerende, den stadig voksende trafik der er på K10.

Selvfølgelig er der personer fra "den anden side" der følger skarpt med. Jeg kender til et medlem, en ansat i systemet, der blev fyret fra sit job på grund af en udtalelse på K10.

Så ja, K10 er populært. Også hos dem "på den anden side".

ace dk 13-01-2010 16:50

jeg vil stadig betragte det som (burde være en kommende del af en socialrådgivers) pensum.
altså og være k 10 orienteret.....
jeg mener alt andet ville da være halsløs gerning,
vi sidder mange mange års erfaring her på sitet, og jeg har endnu, kunne tælle på ganske få fingre, de steder hvor der i tonen, måske har været en my og klage over..:):):).

nææææ enhver rådgiver med bare en smule respekt for sig selv kender da k 10.
og har sågar været besøgende .

naturligvis ikke når de sidder og debatterer emnet ved fællesgruppemøderne,
der er vi sikkert noget asocialt snavs, som ikke hører hjemme i DERES kommune.....

men fakta er ganske andenlunde... JEG VED DET:!!!!!

ego kender til 2 rådgivere der har deres gang "herinde" dagligt, da de gerne vil gøre deres job så effektivt som muligt ... og også gerne vil følge de regler der er udstukket,

simpelthen for og have dokumentationen iorden, ved samtaler med overordnede,

de mener simpelthen det er nemmere og hente brugbar info/links etc etc her som andetsteds, og vil heller ikke på kant med kommunens socialdirektør,

så de har dokumentationen iorden, når de respektive sager til hint eller andet fremligges.

SÅ TIL K 10 ...!!! der er ingen erstatning for klasse....... det har selv rådgiverne indset..( og accepteret)...

de har jo også lagt mærke til at personer der har fået fleks/f.t.p/ eller eller eller.

stadig befinder sig herinde med håb om og kunne hjælpe andre,,,,, vi har jo ikke trukket os "tilbage som rentier"..... med cigarer og wiskey, og vores på det tørre.... næææ nej vi er still going strong.

mvh eders ace dk

hobby4me 13-01-2010 18:37

Yeps, jeg er en af "gæsterne" eller rettere har været medlem et stykke tid.

Er pt. i arbejdsprøvning og når mange dage desværre kun at læse et par enkelte indlæg af den korte slags. Er desværre meget meget MEGET træt efter 1½ times arbejdsdag, så jeg får mig ikke engang logget ind.

Tak til dem der stadig er her selv om de har fået fred for systemet.
Ved godt at i også har haft en hård periode inden i nåede til hvor i er nu, men derfor er jeg alligevel misundelig på jer - ikke på jeres sygdom(e), har nok i mit eget.

Er spændt på hvad resultatet bliver af min arbejdsprøvning som slutter midt i februar.
Den første måned nåede jeg at møde 3 dage á 3 timer. Døjede med mange hårde hosteanfald som er en del af lungesygdommen KOL. Jeg bliver snart 55 år, så mon ikke ressourcerne på at få folk i arbejde kunne bruges bedre et andet sted?

Undskyld mig, men gid fanden havde systemet og at jeg er afhængig af pengene.

phhmw 05-03-2010 13:05

Boostet
 
Boostet til alle vores GÆSTER her på k10.

Hilsen ;)

phhmw 05-11-2010 13:02

I går......
 
Havde K10 426 bruger/gæster, som det højeste antal på samme tid.

Hilsen ;)

phhmw 10-11-2010 15:42

I dag......
 
454 brugere/gæster som det højeste antal indtil nu.

Hilsen ;)

phhmw 10-01-2012 14:47

Gæster....
 
Boostet til ære for alle vores gæster

Hilsen Peter ;)

Lunasdatter 10-01-2012 15:01

Citat:

Oprindeligt indsendt af phhmw (Send 202879)
Boostet til ære for alle vores gæster

Hilsen Peter ;)

Hmmm Peter . .. troede lige at du inviterede til stor kalas :D


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:00.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension