K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Fleksjob i medicinalindustrien (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23085)

metteweis 01-06-2012 11:45

Fleksjob i medicinalindustrien
 
Hej
Er der nogen der har erfaring med nogle medicinal industrier der benytter sig af fleksjobbere?

MVH
Mette

Papaya 01-06-2012 14:05

Øh...
Hvorfor skulle de ikke det.
Alle job kan laves om til fleksjob, hvis arbejdsgiver er med på den.

Hvad vil du gerne lave i medicinalindustrien ?

joka 02-06-2012 20:44

Prøv at høre Novo Nordisk, eller Lundbæk.

Eller nogle af de andre medicinal firmaer der er. Det kommer måske helt an på hvilket flexjob du vil have.
Jeg ved LeoPharma har benyttet flexjobbere, men det har som regel været nogle der var nødt til at gå fra ordinære job til flex.


Mvh. Karin

Papaya 03-06-2012 17:42

Gad vide om fleksjob i medicinalindustrien kan nægtes af etiske grunde, ligesom man kan nægte at deltage i våbenfremstilling.

Lundbæk har jo deres lille problem med de medikamenter de fremstiller til dødsgangen.

æbleplukkeren 03-06-2012 17:49

Citat:

Oprindeligt indsendt af Papaya (Send 226708)
Gad vide om fleksjob i medicinalindustrien kan nægtes af etiske grunde, ligesom man kan nægte at deltage i våbenfremstilling.

Lundbæk har jo deres lille problem med de medikamenter de fremstiller til dødsgangen.

Ha ha den var rigtigt god Papaya :D

amaranth 04-06-2012 01:45

Bare for at gøre en Google nemmere, hedder firmaet altså LundBECK :-)

Papaya 04-06-2012 07:16

Citat:

Oprindeligt indsendt af amaranth (Send 226774)
Bare for at gøre en Google nemmere, hedder firmaet altså LundBECK :-)

Undskyld at vi andre er idioter.

joka 04-06-2012 10:29

Citat:

Oprindeligt indsendt af amaranth (Send 226774)
Bare for at gøre en Google nemmere, hedder firmaet altså LundBECK :-)


Hehe, jamen du får da travlt hvis du skal ind og rette alle stave, slå fejl Amaranth.


Mvh. Karin

metteweis 04-06-2012 11:31

Fleksjob i medicinal industrien
 
Hej alle
Tak for jeres svar og giode ideer.

Jeg kommer fakltisk fra Novo Nordisk, hvor jeg var ansat i 22 år som bl.a farmakonom i Registreringen. Derfra blev jeg fritstillet i forbindelse med at jeg blev visisteret til fleksjob. Jeg vil meget gerne noget lignende det jeg kom fra.

Hilsen
Mette

Papaya 04-06-2012 11:52

Citat:

Oprindeligt indsendt af metteweis (Send 226827)
Hej alle
Tak for jeres svar og giode ideer.

Jeg kommer fakltisk fra Novo Nordisk, hvor jeg var ansat i 22 år som bl.a farmakonom i Registreringen. Derfra blev jeg fritstillet i forbindelse med at jeg blev visisteret til fleksjob. Jeg vil meget gerne noget lignende det jeg kom fra.

Hilsen
Mette

Latterligt firma, hvilket jeg altid har nemt.
Novo er jo kendt for at slide deres medarbejdere, og nu også for at lade dem i stikken når de bliver syge.
En stor hånd til verdensfirmaet hvor alle drømmer om at arbejde.

Hvis du har været i medicinalindustrien så mange år, har du vel kontakter i andre steder ???


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:12.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension