K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   rygmarvsprøve (https://www.k10.dk/showthread.php?t=10673)

frklarsen 23-11-2009 23:39

rygmarvsprøve
 
Hej
vil lige høre om nogen har erfaringer med en rygmarvsprøve, for jeg skal ha taget sådan en for de kan måle trykket i mit hoved ?

Annemette 23-11-2009 23:41

Citat:

Oprindeligt indsendt af frklarsen (Send 81171)
Hej
vil lige høre om nogen har erfaringer med en rygmarvsprøve, for jeg skal ha taget sådan en for de kan måle trykket i mit hoved ?

Hej Frklarsen.

Ja jeg har erfaringer med rygmarvsprøve, jeg har selv fået den taget hele fire gange.

Så hvad vil du gerne vide?

frklarsen 23-11-2009 23:42

Citat:

Oprindeligt indsendt af Annemette (Send 81172)
Hej Friklarsen.

Ja jeg har erfaringer med rygmarvsprøve, jeg har selv fået den taget hele fire gange.

Så hvad vil du gerne vide?

hold da fest det var meget.. er det slemt og gør det møg ondt eller ?

kurttrold 23-11-2009 23:43

Hej!
Jeg har fået fortaget sådan en,og jeg må sige det er ikke slemt,når blot man kløller sig rigtig godt sammen..Så mærker man det ikke..
held og lykke med det.

Annemette 23-11-2009 23:54

Citat:

Oprindeligt indsendt af frklarsen (Send 81173)
hold da fest det var meget.. er det slemt og gør det møg ondt eller ?


Ja det er meget.

For mit vedkommede gjorde det totalt meget ondt fordi jeg kan ikke ligge eller side som man normalt skal når man for taget en rygmavsprøve.
Så de to første gange fik jeg den taget som man normalt gør, men det tog 2 timer før de var færdig , og de andre 2 gange kom jeg i fuld nakose fordi det havde været så smerte tilfuldt for mig de andre gange.

Men jeg kender en del mennesker der har fået den fortaget og de synes ikke det var slemt, de kunne godt mærke det men de synes det var som at få taget en blodprøve.

Så jeg tror smerten er hvidt forskelig fra person til person

frklarsen 24-11-2009 00:05

Citat:

Oprindeligt indsendt af Annemette (Send 81176)
Ja det er meget.

For mit vedkommede gjorde det totalt meget ondt fordi jeg kan ikke ligge eller side som man normalt skal når man for taget en rygmavsprøve.
Så de to første gange fik jeg den taget som man normalt gør, men det tog 2 timer før de var færdig , og de andre 2 gange kom jeg i fuld nakose fordi det havde været så smerte tilfuldt for mig de andre gange.

Men jeg kender en del mennesker der har fået den fortaget og de synes ikke det var slemt, de kunne godt mærke det men de synes det var som at få taget en blodprøve.

Så jeg tror smerten er hvidt forskelig fra person til person

åhh avs.. har også det problem at jeg ikke kan sidde som man skal da jeg er blevet opereret i ryggen i lænden 2 gange så kan bare ikk sidde forover bøjet som de siger man skal.. lyder altså ikk særlig rart

Annemette 24-11-2009 00:24

Citat:

Oprindeligt indsendt af frklarsen (Send 81180)
åhh avs.. har også det problem at jeg ikke kan sidde som man skal da jeg er blevet opereret i ryggen i lænden 2 gange så kan bare ikk sidde forover bøjet som de siger man skal.. lyder altså ikk særlig rart

Okay jeg er også blevet opereret i ryggen men det er 6 operationer jeg har været igennem.

Hvis du ikke kan sidde, kan du hører lægen som skal fortaget undersøgelsen om du kan ligge på højre eller venstere side, det kan man godt fordi det gjorde jeg selv.

Jeg synes bestemt heller ikke det var rart at få den fortaget, men det skulle jeg bare ,så den skulle bare overstådet

futtefreja 24-11-2009 00:27

Hej

Har fået lavet rygmarvsprøve, hvor jeg lå på siden, mærket ikke noget til dette.
Så tror det kommer meget an på hvor dygtig den der stikker er.

MorWettendorff 24-11-2009 06:25

Jeg har også fået en taget, hvor jeg lå på siden, det gjorde hamrende undt, men det mener de er fordi den blev taget alt for tæt på min prolaps i ryggen.

Risa 24-11-2009 09:39

Jeg har også fået taget en rygmarvsprøve, og jeg var SÅ nervøs for den. Den blev taget af en kvindelig læge, der kun havde udtaget sådan en prøve én gang før... Men det fik jeg først at vide bagefter, hvor hun viste mig, hvor meget hun rystede på hænderne af nervøsitet...! Hun var så sød, og det hele gik så fint og næsten helt smertefrit og var overstået på få minutter. Skal lige siges, at jeg også har problemer med mine lændehvivler, hvor de stikker, men både lægen (altså hende der overvågede hende, der stak mig;)) og sygeplejesken vidste lige, hvordan de skulle bøje mig:D

Ønsker dig held og lykke med prøven:kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:23.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension