K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   punktumet er sat (https://www.k10.dk/showthread.php?t=24284)

sanne mor 19-09-2012 15:11

punktumet er sat
 
hejsa alle i skønne mennesker. så kom dag hvor jeg fik godkendt førtids pension. 10 år og en uges kamp i sytemet er nu nået til ende.
jeg fatter ikke helt det. ønsker at alle jer der kæmper forsætter og at i holder hovedet oven vande håber fremaf rettet jeg kan være med til at hjælpe andre for har prøvet lidt af hver. tro jeg skal åbne mig en flaske rødvin og dele den med manden :kram::kram::kram::kram: til jer alle for jers fantastiske støtte når livet været håres
hilsen sanne mor

Pedro 19-09-2012 15:56

Kæmp tillykke Sanne mor, endelig er kampen slut!

Håber, virkelig, at det bliver godt for dig, når først visitationen har bundfældet sig.

Der kan sgu godt gå et par dage, hvor man kniber sig selv i armen og tænker;"er det nu rigtigt, har jeg nu endelig fået ro i mit liv", men det kommer lige så stille hen ad vejen.......


:kram::kram:

Carmen 19-09-2012 16:14

STORT, STORT, STORT tillykke, sanne mor - godt holdt ud!

Bestemt skal I da drikke rødvin i aften - kræver næsten champagne :-)

Ginger64 19-09-2012 16:31

Kære sanne mor,

Stort Til lykke med din nye Titel...nyd den Ro, som helt sikkert vil indfinde sig i dit og din mands Liv.

God idé at fejre det med et glas Rødvin...Skål og Til lykke :D

Mvh Ginger64

maruus 19-09-2012 16:35

Hvor jeg under dig det - Det lyder helt ufatteligt at du har været gennem et sagsforløb på 10 år :eek:

Tillykke med det.

Kommunen burde sende dig en stoor buket blomster fordi det endelig er lykkedes at komme til enighed om din tilstand - og har tilkendt dig førtidspension. Diverse Sagsbehandlerne har trods alt alle kunnet opretholde både job og levestandard grundet dig.


Det kunne være skønt at se dig træde op i TV med fortællingen - så befolkningen kan se at ikke alle er " Robert'er " men at systemet også er en hård nød at arbejde sammen med i kampen om arbejdsduelighed.

Hav en helt fuldstændig fantastisk tid fremadrettet.

Enteneller 19-09-2012 16:48

Citat:

Oprindeligt indsendt af sanne mor (Send 241994)
hejsa alle i skønne mennesker. så kom dag hvor jeg fik godkendt førtids pension. 10 år og en uges kamp i sytemet er nu nået til ende.
jeg fatter ikke helt det. ønsker at alle jer der kæmper forsætter og at i holder hovedet oven vande håber fremaf rettet jeg kan være med til at hjælpe andre for har prøvet lidt af hver. tro jeg skal åbne mig en flaske rødvin og dele den med manden :kram::kram::kram::kram: til jer alle for jers fantastiske støtte når livet været håres
hilsen sanne mor

Hvor er det dejligt for dig og din familie sanne mor, stort tillykke, men lidt eller noget mere ro i dit liv:);)

Nyd rødvinen. ;)

Tutteren 19-09-2012 17:52

Hvor er jeg glad på dine vejne. :kram:

Tillyke med din nye status, det er for mig helt vandvittigt at du har kæmpet i 10 år :eek: det tager sikkert lang tid før du venner dig til det.

sanne mor 19-09-2012 21:11

hejsa igen ogmange tak for alle de søde ord:kram:

Vovse 19-09-2012 21:21

Tillykke med din nye frihed.:kram:

popiae 20-09-2012 08:31

tillykke med pensionen.

vh popiae


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:25.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension