K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Den nyttige viden vi alle har (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=39)
-   -   privat socialrådgiver eller advokat ? hjælp (https://www.k10.dk/showthread.php?t=15071)

Wodpoulsen 06-11-2010 12:40

privat socialrådgiver eller advokat ? hjælp
 
Hvilken slags aktør kan Jeg købe mig til,, som hjælp/back op.

Jeg er ved at drukne og har snart ikke flere kræfter.
Jeg overvejer at undværre de 6200kr jeg har ledighedsydelse og bare gå hjemme/droppe helt ud.
Jeg har været igennem det meste og alle siger at ftp er det eneste og det rigtige. Untagen kommunen.
Jeg er næsten i bund heldbredsmæssigt og psykisk. Har næsten ingen del i familen mere.

Jeg tænker på privat socialrådgiver eller advokat.
Hvag vile være bedst ?
Nogle erfaringer ?
Kender I nogen I vil anbefale?
Kender I nogle priser?

Karo 06-11-2010 13:12

En ”kyndig” advokat vil tage mellem 7.500-10.000 kr. kun for at vurdere sagen og komme med et enkelt skrivelse.
Men hvis det er en dygtig advokat så et enkelt skrivelse er nok.

Desuden hvis man vil køre sagen for domstolene så skal der en advokat til det og ikke en rådgiver, derfor anbefaler jeg en advokat frem for en rådgiver.

Hvis du beslutte dig at tage en advokat så husk at forberede selv sagen til ham.

Hvis du mangler penge, prøv at sælge noget af det du har og kan undvære eller tage et lån i banken eller hos nogle af dine bekendte.

På langt sigt blive det din bedste investering.

superkok 06-11-2010 13:19

har du ikke en fagforening der kan hjælpe dig jeg fik bla hjælp til forsikrings skade selvom de ikke skulle hjalp hun mig osv sparede mig for en hel del 1000 kr

Wodpoulsen 06-11-2010 13:47

Jeg har ikke en fagforening, da Jeg har arbejde som vikar i rigtig mange år, gået hjemme i mange år.
Vi havde slet slet ikke forstillet os, at Jeg skulle blive SÅ syg at Jeg ikke engang kunne arbejde bare lidt, og dermed have lidt indtjening.

Vovse 06-11-2010 14:21

Jeg hverken kan eller skal fortælle dig hvad du skal gøre, men efter min mening er det bedste du kan gøre, at tage den med ro og afvente, at kommunen vil revurdere dig, som de skal når du har været ledig flekser i et år.

For 2-3 år siden blev jeg selv tilkendt fleks, på baggrund af en arbejdsprøvning hvor jeg "klarede" 6-9 timer pr. uge.

Ret hurtigt blev jeg sendt til anden aktør som skulle finde mig et fleksjob.
Dette lykkedes (selvfølgelig) ikke.
Denne anden aktør var et yderst rart og behageligt menneske, vi mødtes 1-2 gange om ugen, hvor vi snakkede lidt om tingene.

Derefter blev jeg atter sendt til samme anden aktør, denne gang for at etablere en praktik, så jeg kunne revurderes.

Denne gang "klarede" jeg 7 timer pr. uge, og blev derefter tilkendt fp.


Da jeg blev tilkendt fleks blev jeg totalt og aldeles frustreret, for jeg så det som, at kampen startede forfra een gang til.

Men så var der en venlig sjæl, som gjorde mig opmærksom på, at fleks er sådan ca. halvvejen til en fp, for nu havde de jo erkendt, at jeg havde nogle problemer så jeg ikke kunne klare mig på det ordinære arb.marked.

Jeg ved godt, at det er svært "kun" at blive tilkendt fleks når nu man selv ved, at man er berettiget til fp, men jeg tror ikke, at du får din fp hurtigere ved at hyre advokat eller privat socialrådgiver, du kommer bare af med en masse penge.:eek:

Dette er venligt ment, og jeg ønsker dig held og lykke, uanset hvad du vælger at gøre.:kram: :kram:

empowerment 06-11-2010 14:27

Citat:

Oprindeligt indsendt af Wodpoulsen (Send 132150)
Jeg har ikke en fagforening, da Jeg har arbejde som vikar i rigtig mange år, gået hjemme i mange år.
Vi havde slet slet ikke forstillet os, at Jeg skulle blive SÅ syg at Jeg ikke engang kunne arbejde bare lidt, og dermed have lidt indtjening.

Man kan ofte få en enkelt samtale med advokat uden betaling. Du og advokaten kan finde ud af om "der er en sag". hvad der kan gøres osv. Advokaten vil kunne oplyse pris mm. til dig, både for første samtale og evt. følgende samtaler. Det er bare at spørge

Jeg har 2. gange bare haft første samtale med en advokat, hvor jeg blev rådgivet til hvad jeg selv kunne gøre.. kostede mig intet
Én gang har jeg fået advokaten til at skrive til kommunen. 1-2 uger senere havde jeg fået den revalidering, som jeg selv havde kæmpet for at få i 2½ år... meget tankevækkende. Brevet kostede mig den gang 5000, og er mit livs bedste investering... jeg ville gøre det igen hvis det kører helt i smadder mellem mig og kommunen.

Tror I gør rigtigt i at rejse pengene, hvis I og adv. mener at der kan gøres en reel forskel. Det kan i sig selv være guld værd at føle at man har nogen med noget pondus bag sig, så der bliver plads til at have en form for liv også.

Jeg har også tidligere haft stor nytte og glæde af at have en meget erfaren bisider bag mig, med hotline til kommunens socialchef.. han er desværre ophørt pga. helbred, men jeg mangler ind i mellem min "storebror" :kram: til at rense øregange på kommunen.

Wodpoulsen 06-11-2010 14:56

Citat:

Oprindeligt indsendt af Vovse (Send 132152)
Jeg hverken kan eller skal fortælle dig hvad du skal gøre, men efter min mening er det bedste du kan gøre, at tage den med ro og afvente, at kommunen vil revurdere dig, som de skal når du har været ledig flekser i et år.

For 2-3 år siden blev jeg selv tilkendt fleks, på baggrund af en arbejdsprøvning hvor jeg "klarede" 6-9 timer pr. uge.

Ret hurtigt blev jeg sendt til anden aktør som skulle finde mig et fleksjob.
Dette lykkedes (selvfølgelig) ikke.
Denne anden aktør var et yderst rart og behageligt menneske, vi mødtes 1-2 gange om ugen, hvor vi snakkede lidt om tingene.

Derefter blev jeg atter sendt til samme anden aktør, denne gang for at etablere en praktik, så jeg kunne revurderes.

Denne gang "klarede" jeg 7 timer pr. uge, og blev derefter tilkendt fp.


Da jeg blev tilkendt fleks blev jeg totalt og aldeles frustreret, for jeg så det som, at kampen startede forfra een gang til.

Men så var der en venlig sjæl, som gjorde mig opmærksom på, at fleks er sådan ca. halvvejen til en fp, for nu havde de jo erkendt, at jeg havde nogle problemer så jeg ikke kunne klare mig på det ordinære arb.marked.

Jeg ved godt, at det er svært "kun" at blive tilkendt fleks når nu man selv ved, at man er berettiget til fp, men jeg tror ikke, at du får din fp hurtigere ved at hyre advokat eller privat socialrådgiver, du kommer bare af med en masse penge.:eek:

Dette er venligt ment, og jeg ønsker dig held og lykke, uanset hvad du vælger at gøre.:kram: :kram:

Tak
Jeg tror desværre at Du har helt ret.
Jeg fik af min flexrådgiver afvide ved 1. besøg, at nu er jeg jo halvvejs og bare må have tålmodighed.
Så Ja, det kender Jeg.
Men det er jo ikke bare at være tålmodig. Jeg skal jo også igennem praktik, som Jeg er nu. Og skal igen og igen.
Jeg bliver ødelagt SÅ meget hver gang det sker.
Med fibromyalgi kan man ikke arbejde sig op igen, kun velligeholde og håbe, men når går ned, så bliver du der og kommer ikke op igen.

Jeg må sygemeldes og så er den ikke klaret. Derfor kan det ikke bruges til noget. Jeg er bare mødt op, men min rådgiver på jobbet kan jo ikke vudere en skid, da hun kun ser mig komme, siger at Jeg har så ont her, der og her, og og og.. og så sætte mig ned og læse til jeg går hjem...

Det værste er at NU sidder Jeg så endnu mere syg, og har helt ramt bunden. Jeg ved ikke om Jeg kommer op på samme sted igen som før.

Jeg er bange for at når Jeg får ftp, som jeg burde have haft fra starten er Jeg blevet så dårlig at Jeg næsten ikke har noget tilbage til at leve med mere...

Karo 06-11-2010 15:01

Det som jeg virkeligt fortryder i dag er, at jeg først gik til min advokat efter at jeg fik afslag på førtidspension dvs. efter at jeg har spildt alt mit kostbart tid på meningsløse klager, fik ødelagt mine nerver og rest af mit helbred og min økonomi er blevet slået total i stykker, som resultat af kommunens fortolkning af lovgivning, en fortolkning som gik kun ud på ulovligheder og perfide manipulationer.

Uden min advokat ville jeg stadigvæk den dag i dag vegetere og vente desperat på mirakler som desværre ikke findes.

empowerment 06-11-2010 15:53

Citat:

Oprindeligt indsendt af Karo (Send 132159)
Det som jeg virkeligt fortryder i dag er, at jeg først gik til min advokat efter at jeg fik afslag på førtidspension dvs. efter at jeg har spildt alt mit kostbart tid på meningsløse klager, fik ødelagt mine nerver og rest af mit helbred og min økonomi er blevet slået total i stykker, som resultat af kommunens fortolkning af lovgivning, en fortolkning som gik kun ud på ulovligheder og perfide manipulationer.

Uden min advokat ville jeg stadigvæk den dag i dag vegetere og vente desperat på mirakler som desværre ikke findes.


Det er altid det man ikke fik gjort i livet man fortryder.


Jeg fortryder ikke at jeg tog en dygtig advokat, men jeg fortryder at jeg kæmpede som en gal i mere end 3 år hvor jeg ustanseligt måtte fortælle kommunen at det de nu havde gang i det kunne de ikke, hvilket blot medførte at det gjorde noget andet som de heller ikke kunne. Det tog mig 2½ år at få blot en afgørelse. Ubetydelig erhvervsevne, men kommunen ville ikke rejse en pensionssag. Den gang kunne man ikke selv søge. Herefter skete der ingen ting... gik til advokat efter ½ halvt år og fik min revalidering bevilliget og var i gang 3 uger senere....han havde end ikke fået min sag fra kommunen, :mad: men kun det jeg kunne levere af papirer mm.

Når han gik i sulet af kommunen inden de havde snøvlet sig til at sende mine akter til ham, så skyldtes det at jeg bad ham om det. Sagde til ham, "at hvis han kunne trylle så var det nu!", fordi der var 14 dage til semesterstart... vi havde ikke råd til at vente yderligere et halvt år. Han kunne :cool:

Men hvad man vælger at gøre, skal efter min mening være det mavefornemmelsen siger. Der kan være ufatteligt mange ting i ens liv der taler for det ene og det andet.

Jørgine 06-11-2010 18:02

Hej Wodpoulsen.

Du kan fx prøve at google "privat socialrådgiver". Måske kan du finde én på den måde.

5 timer er ikke meget til et flexjob, men diagnosen Fibromyalgi er nok ikke det nemmeste at komme igennem med - i forhold til pension - selv om det er arbejdsevnen, der skal vurderes på.

Har du været i kontakt med Bente Daneskjold på Herlev?

Er din læge ikke indstillet på at sygemelde dig, når du har det så dårligt, som du har?

Håber for dig, Statsforvaltningen ændrer kommunens afgørelse om pension - men mon ikke afslaget bunder i kassetænkning.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage det roligt - og vælge mine kampe med omhu. Din krop skal have mulighed for at restituere - og det får den ikke, hvis du hele tiden befinder dig i det røde felt.

Er der slet ikke noget positivt i, at du nu er sikret en indkomst?

Jørgine

Carmen 06-11-2010 18:16

...lige en lille rettelse:

Rheumatolog Bente Danneskiold - Samsøe har privat konsultation på Frederiksberg Hospital :-)

Wodpoulsen 06-11-2010 18:20

Citat:

Oprindeligt indsendt af Jørgine (Send 132172)
Hej Wodpoulsen.
Du kan fx prøve at google "privat socialrådgiver". Måske kan du finde én på den måde.

5 timer er ikke meget til et flexjob, men diagnosen Fibromyalgi er nok ikke det nemmeste at komme igennem med - i forhold til pension - selv om det er arbejdsevnen, der skal vurderes på.

Har du været i kontakt med Bente Daneskjold på Herlev?

Er din læge ikke indstillet på at sygemelde dig, når du har det så dårligt, som du har?

Håber for dig, Statsforvaltningen ændrer kommunens afgørelse om pension - men mon ikke afslaget bunder i kassetænkning.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage det roligt - og vælge mine kampe med omhu. Din krop skal have mulighed for at restituere - og det får den ikke, hvis du hele tiden befinder dig i det røde felt.

Er der slet ikke noget positivt i, at du nu er sikret en indkomst?

Jørgine

Jeg var så hos Henning Blihdal på Frederiksberg istedet, men kom det på 14 dage, da det var min søde socialrådgiver der ordnede det.
Han sagde Fibro uden tvivl.
Min læge sygemelder mig med glæde, men hvis Jeg ender at blive smidt ud af systemmet. ?


Ja Fibromyalgi er en frygtelig sygdom, også for de ramte. Jeg ville også meget hellere være ramt af noget alle kunne tydeligt se.



Ja jeg skal kæmpe de kampe med omhu.
Det er også rigtigt at befinde sig i det røde felt så meget duer ikke.

Pt. kan Jeg ikke restuere mellem de dage Jeg er afsted, men jeg sygemelder mig på Mandag i 4 uger. Så håber Jeg at Jeg kan komme igang igen, og hvis Jeg ryger så langt ned igen, vil lægen skrive at der ikke er forsvarligt med arbejdspraktik til mig.

Jo der er meget positivt at få ledighedsydelse, men hvis mit heldbred forsvinder helt er det er meget høj pris, og så vil Vi heller sælge vores hus.

L.S. 06-11-2010 19:14

Citat:

Oprindeligt indsendt af Wodpoulsen (Send 132178)


Ja jeg skal kæmpe de kampe med omhu.
Det er også rigtigt at befinde sig i det røde felt så meget duer ikke.

Jo der er meget positivt at få ledighedsydelse, men hvis mit heldbred forsvinder helt er det er meget høj pris, og så vil Vi heller sælge vores hus.

Dit helbred er jo stort set 100% for nedadgående med ekspressfart - krop og psyke hænger uløseligt sammen, og du hænger fast.

Heltemedaljefabrikken ER lukket, så tag nu opbakningen herinde til dig.

Se om du kan få nogle psykologtimer, så du kan få stoppet Domino-effekten i dine tankerækker.

De er FULDT FORSTÅELIGE, men tapper både dig selv og omgivelserne for kostbar livsenergi, der skal bruges de få udvalgte steder - som du selv så rigtigt er inde på. :kram:

Wodpoulsen 06-11-2010 19:36

Citat:

Oprindeligt indsendt af L.S. (Send 132189)
Dit helbred er jo stort set 100% for nedadgående med ekspressfart - krop og psyke hænger uløseligt sammen, og du hænger fast.

Heltemedaljefabrikken ER lukket, så tag nu opbakningen herinde til dig.

Se om du kan få nogle psykologtimer, så du kan få stoppet Domino-effekten i dine tankerækker.

De er FULDT FORSTÅELIGE, men tapper både dig selv og omgivelserne for kostbar livsenergi, der skal bruges de få udvalgte steder - som du selv så rigtigt er inde på. :kram:

TYak. Jeg ved det jo godt,, men det er meget svært syntes Jeg, når der sidder nogen og slr mig i hovedet hele tiden.
Jeg er bange for, at hvis Jeg melder fra, at blive smidt ud af manegen.

Jeg HAR lyttet og melder mig syg Mandag morgen i 3-4 uger.

Jeg har en psykiater, men Jeg har kun 20 minutter pr.gang, hvor Han ofte tager telefon 2 gange imens, så....Det stresser mig en del.

Vovse 06-11-2010 19:38

Citat:

Oprindeligt indsendt af Wodpoulsen (Send 132158)

Men det er jo ikke bare at være tålmodig. Jeg skal jo også igennem praktik, som Jeg er nu. Og skal igen og igen.

Jeg har ikke lige overskud til at lede efter dine andre tråde, men så vidt jeg husker er din nuværende praktik noget du selv har valgt.

Det jeg mener er, at du (efter min mening) skal "læne dig tilbage" og afvente, at kommunen vil revurdere dig.
Det er muligt at kommunen så sender dig til anden aktør, men så tropper du op og ser hvad det går ud på.

Som jeg vist før har skrevet om, så var anden aktør simpelthen det bedste der nogensinde er sket i min (næsten 15 år) lange sag i kommunen.:D

HVIS der så er nogen der forlanger mere af dig end du kan klare, så tager du fat i din læge.

Når du så kommer til, at kommunen vil revurdere dig, så skal du huske at passe på dig selv, og følge de mange råd der findes her på siden i den forbindelse.

Og dertil kan jeg varmt anbefale dig at studere denne side:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Jeg har en fornemmelse af, at du stresser dig selv gevaldigt, og det kan i sig selv forværre dine smerter.
Hvis man ikke selv har prøvet det er det svært at tro, men smerter kan faktisk opstå hvis man har spekulationer og bekymringer.

Så hvis ikke du er nødt til at deltage i den praktik du er i nu, så synes jeg du skal få den stoppet, og så skal du tænke på dig selv.:kram: :kram:

Vovse 06-11-2010 19:46

Citat:

Oprindeligt indsendt af Wodpoulsen (Send 132178)
Min læge sygemelder mig med glæde, men hvis Jeg ender at blive smidt ud af systemmet. ?

Du er tilkendt fleks, og mig bekendt kan man kun miste sin fleks hvis man nægter at tage et job eller hvis man bliver tilkendt førtidspension.

Så længe du ikke nægter at deltage i det kommunen ønsker, og du gør hvad du kan, så kan de ikke smide dig ud af "systemet".

De kan ikke "smide dig ud af systemet" fordi du ikke kan, kun hvis du ikke vil.

@PerChr 06-11-2010 19:52

Private socialrådgiver kan du finde her:
Find selvstændige socialrådgivere http://www.socialrdg.dk/Default.aspx?ID=2381 Og så skulle de være rimelig i priser.

Det kunne jo være en hjælp for din sag så du ikke skal gå helt ned. ;)

Jørgine 06-11-2010 19:57

Ja, Carmen, det er da rigtigt. Det er på Frederiksberg Hospital, hun praktiserer. Sorry.

Og Wodpoulsen. Som andre også har skrevet, kan du ikke smides ud af systemet, hvis du gør, hvad du kan.

Jeg er glad for, at du sygemelder dig på mandag. Og så ro på - og lad tiden arbejde for dig.

Jørgine

Hejdien 06-11-2010 21:34

woodpoulsen føler med dig (og jo jeg er førtidspensionist og fik pension da jeg fik diagnosen fib , så det kan lade sig gøre ) min fib er sekundær det vil sige at de mener at stress har udløst smerterne ...

Jeg var også flekser, blev revuderet , skrev jobdagbog og smerte skema og var meget efter kommunen med at mine div skånehensyn skulle overholdes...

Jeg var sygemeldt flekser i to år i disse to år var jeg i arbejdsprøvning to gange, den ene gang stoppede den kommunale sagsbehandler den med det samme hun var ude og besøge mig til opfølgning og så hvad det var for et sted jeg var, det andet sted jeg var sørgede jeg for at møde op hver dag , jeg gik dog med det samme jeg kunne mærke det blev for meget , det vil sige nogen gange nåede jeg kun ind sagde dav av farvel :)

Efter denne arbejdsprøvning blev jeg indstillet til pension ....

Jeg var flekser grundet stress og borrelia og da jeg så fik diagnosen fib mente kommunen ikke at der var mere at gøre ,begrundelsen var hukommelse og koncentration forsvinder mange gange ved stress , når så der kommer fib til så er der også smerter at håndtere , stressen gør smerten værre og i det hele taget er det en ond ring ...

Derfor sygemeld dig og vær obs på de arbejdsprøvninger de sender dig ud i så længe du samarbejder så kan de ikke røre din ledighedsydelse men det er VIGTIGT at du siger fra og går hjem ... OGSÅ selv om det kun er fem minutter du er der , det giver et bedre billede ....

Privat socialrådgiver hverken kan eller vil jeg fraråde eller anbefale det er op til enhver selv og ikke mindst op til ens økonomi ... :)

Vovse 06-11-2010 23:58

Citat:

Oprindeligt indsendt af Hejdien (Send 132209)

Derfor sygemeld dig og vær obs på de arbejdsprøvninger de sender dig ud i så længe du samarbejder så kan de ikke røre din ledighedsydelse men det er VIGTIGT at du siger fra og går hjem ... OGSÅ selv om det kun er fem minutter du er der , det giver et bedre billede ....

Det er også vigtigt at du møder op hver eneste dag, så vidt du overhovedet er i stand til det, da de ellers ikke kan vurdere dig.
Men, som Hejdien også skriver, gå hjem lige så snart din grænse er nået, også selvom du lige er kommet ind af døren.

Og ja, det er svært at sige fra, men det er din fremtid det handler om, du bliver bedømt på den tid du er der.

Wodpoulsen 07-11-2010 11:42

I min arbejdsprøvning på Espelunden havde Jeg 100% fremmøde, så det ved Jeg.
På denne jobtræning har Jeg kun een gang ikke mødt op.

Ja, Jeg har selv bestemt dette.
Jeg fik et "tilbud" om en prøvning, som Jeg selv kunne finde og tage nu.
Eller venter 6 måneder og så SKAL Jeg tage det Hun vil finde.

Jeg troede, måske nok naivt, at Jeg ville spare et hjørne på 6 måneder, ved at gøre det nu, istedet for at vente 6 måneder.
Jeg troede at det måske ville vise min ihærdighed, som jeg ved vil vise mine ord er sande og det samme som Espelunden fandt frem til.

Ja, jeg vil melde mig syg, og så bare vente til det bliver tid.

Takker meget for Jeres superåd.:kram:

Vovse 07-11-2010 16:01

Citat:

Oprindeligt indsendt af Wodpoulsen (Send 132245)

Ja, Jeg har selv bestemt dette.
Jeg fik et "tilbud" om en prøvning, som Jeg selv kunne finde og tage nu.
Eller venter 6 måneder og så SKAL Jeg tage det Hun vil finde.

Er der lavet nogle papirer i forbindelse med den praktik du er i nu, hvoraf det fremgår hvad formålet med praktikken er?

Ellers er det måske det du skal få styr på, simpelthen spørge sagsbehandleren hvad formålet er med, at du skal i praktik, nu eller om 6 mdr.
Men husk at spørge skriftligt og bed om et skriftligt svar.

ADHD- 07-11-2010 16:09

Advokathjælp og ligende
 
Prøv:

http://www.socialeretshjaelp.dk/

superkok 07-11-2010 17:52

første møde med advokat koster normal intet eller måske et lille bitte sælær som alle kan betale

Florken 29-11-2010 22:20

De har ikke fået gode anmeldelser HERINDE !

Demo 29-11-2010 22:42

Jeg er enig i at du altid kan kontakte en advokat, det koster ikke noget at høre om der er "kød" nok på din sag.
Husk at sige fra i forhold til diverse arbejdsprøvninger, jeg har desværre hørt om flere der hang i for at bevise at de ikke kunne klare det, med det resultat at kommunens konklusion så var, at arbejdsevnen var tilstede. De regner nogen gange med at hvis man står model til noget, så er det fordi at man kan !
Men ellers så husk rådet med at vælge dine kampe med omhu, og om muligt få nogen til at slå de vigtigste slag for dig.
Jeg ønsker dig alt godt i din sag, de kan ta`vores ting ...og vores ret en tid... men de kan aldrig få os til at give op.

Demo

Peter_Plys 08-01-2018 20:32

Advokat
 
Hej med jer,

Tak for at i delte jeres oplevelser og erfaringer. Vi skal igennem sammen forløb.

Har i mulighed for at give et tip til, hvilken advokat i har gode erfaringer med?

På forhånd tak,
-Peter

stampe 09-01-2018 10:45

Har ikke læst hele tråden
Så måske gentagelse
Men er du medlem af relevant patientforening, så prøv at kontakte deres eksperter

Peter_Plys 09-01-2018 11:56

Hej Stampe,

Tak for dit svar.

Jeg er ude efter en advokat som personer har konkrete erfaringer med, frem for en som har et samarbejde med f.eks. Fibromyalgiforeningen. Det sidstnævnte har jeg allerede kendskab til.

KageØre 10-01-2018 14:42

Citat:

Oprindeligt indsendt af Peter_Plys (Send 360291)
Jeg er ude efter en advokat som personer har konkrete erfaringer med...

Det får du nok svært ved at finde, da stort set ingen advokater har erfaring med sociale sager af denne art.

gisne 10-01-2018 16:56

Jeg havde “din socialjurist” som partsrepræsentant og det var en kæmpe hjælp. Ved andre ikke har haft helt samme oplevelse som mig, men jeg tror ikke jeg var nået i mål uden


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:15.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension