K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   ressourceprofil i partshøring, HJÆLP! (https://www.k10.dk/showthread.php?t=7962)

Marolle 24-03-2009 23:06

ressourceprofil i partshøring, HJÆLP!
 
jeg har lige fået mail om at jeg får et brev om ressourceprofil i partshøring. Hvad betyder det ??
Er det fordi de vil stoppe mine sygedagpenge ?? jeg har jo allerede godkendt min ressourceprofil....
(er helt nervøs nu :( og kan ikke holde ud og vente på det brev imorgen.....:o )

LUM 24-03-2009 23:50

Da du godkendte den havde du da tilføjelser?
Det kan også være at kommunen har tilføjet noget i den.

Det kan også være med henblik på at flytte dig over på fleks revalidering eller arbejdsprøve dig at de vil have den fornyet.

Der til er det slet ikke sikkert at der overhovedet står noget om hvorfor de ønsker at få den opdateret, samtidig er det noget de skal gøre hver gang der sker et eller andet af relevans, eller at de bare syntes at det er længe siden den sidst blev opdateret (som jeg har forstået det)
Altså det behøver ikke nødvendigvis betyde noget, eller betyde noget negativt at de vil have den opdateret.

Ninja 25-03-2009 00:00

Min ressourceprofil skal åbenbart også til partshøring dvs jeg så bare skal godkende den....det lyder rimelig farligt, men så vidt jeg har forstået, så er det bare et fint ord, som betyder den skal godkendes af dig......
Og ellers er jeg enig med LUM.

Hvis de vil stoppe dine sygedagpenge, jamen så havde du helt sikkert fået et brev om det. Sådan noget skal siges i god tid, så du kan evt kan klage osv. Kan ikke forestille mig at ressourceprofilen har noget med dét at gøre.

Kohai 25-03-2009 00:33

Det er et lovgivningskrav at man som borger skal partshøres om sin ressourceprofil. Det er en formalitet. Intet fordækt i det.

Ninja 25-03-2009 00:41

Næææ, men man kan godt tænke nogen gange - hvorfor dælen skriver de det ikke bare på alm dansk:confused:

Partshøring = kig den lige selv igennem:D

LUM 25-03-2009 01:35

*gg* ja en oversættelse kunne til tider være en behagelig hjælp, men det duts jo nok ikke, det der med at gøre det nemt for borgerene fyyyy føj.

Marolle 25-03-2009 08:19

jeg har været sygemeldt i snart 2½ år nu. Min ressourceprofil skulle opdateres nu her åbenbart, og de sendte den til mig og jeg har rettet lidt og lavet få tilføjelser de havde skrevet forkert.
Og nu skal jeg så godkende den igen ?? Det har jeg bare ikke prøvet før...
Men ja jeg tænker også, at det er fordi den nye sagsbehandler har tilføjet et eller andet...puha nu må posten gerne komme tidligt idag!!

Ninja 25-03-2009 11:16

Uha ja Marolle, du må STRAKS melde tilbage når du ved mere - der er nok flere der kan bruge informationen senere hen...

Men du har nok ret i at hun har tilføjet et eller andet, så læs efter med luppen up front, hehe....

Marolle 25-03-2009 11:32

ja jeg skal nok melde tilbage, det bliver nok først engang iaften/eller imorgen da jeg får besøg idag.
Fagforeningen har sagt jeg bare skal ringe til hende når jeg har modtaget brevet så vi kan snakke om det. Så det er rart jeg har nogen der hjælper mig :kram:

LUM 25-03-2009 13:12

Citat:

Oprindeligt indsendt af Marolle (Send 54472)
jeg har været sygemeldt i snart 2½ år nu. Min ressourceprofil skulle opdateres nu her åbenbart, og de sendte den til mig og jeg har rettet lidt og lavet få tilføjelser de havde skrevet forkert.
Og nu skal jeg så godkende den igen ?? Det har jeg bare ikke prøvet før...
Men ja jeg tænker også, at det er fordi den nye sagsbehandler har tilføjet et eller andet...puha nu må posten gerne komme tidligt idag!!

Det er helt sikkert bare fordi de har taget dine kommentare til efterretning, og skrevet noget af det ind, så skal den godkendes igen, det er heeeelt normalt.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:52.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension