K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   livet (https://www.k10.dk/showthread.php?t=25686)

havmanden60 26-01-2013 23:17

livet
 
hej alle gode brugere her på det dejlige k10 - jeg har været herinde ca et år -- og fortalt om hvor svært vi havde det med at søge førtidspension til min kone -- det var et helvede - og jeg fik mange gode råd her - men også tæsk - i har været mine venner - og hjulpet mig -- lægerne havde lovet mig at det var hen på sommeren at min kone -- blev hentet -- men han tog hende til min fødselsdag -- hun sagde om morgenen - på sygehuset -- tilykke lille palle -- og jeg kørte hjem -- så ringede de og sagde du må komme nu -- da var hun dø inden - hun havdet fået - pension inden -- det mente - flex++++++ ikke at hun havde krav på når hun ikke havde været på job hele livet -- men hun var jo syg --ik -- nu kan jeg ikke være her mere -- har købt en lille camp-- og en gammel traktor - så imorgen kører katten og mig - i landet -- det er mig med det store hvide skæg - tak for alt palle:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjer te::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Mileo 26-01-2013 23:49

Mange :kram: og gode tanker til dig..

Pas rigtig godt på dig selv...og rigtig god vind fremover...


:kram:Mileo:hjerte:

havmanden60 26-01-2013 23:54

tak for din gode indsigt:kram:

Ida 27-01-2013 00:10

Sender de bedste ønsker til dig!! Håber du får mange gode dage ;-)

Abraxus 27-01-2013 00:15

Det er en forfærdelig trist situation at stå i. Håber din tur ud i landet kan klare tankerne og til sidst give dig nyt mål på livet.

Vovse 27-01-2013 00:22

Citat:

Oprindeligt indsendt af havmanden60 (Send 257836)
-- har købt en lille camp-- og en gammel traktor - så imorgen kører katten og mig - i landet -- det er mig med det store hvide skæg - tak for alt palle:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjer te::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg håber du holder næsen oven vande. :kram:

tumnus 27-01-2013 00:29

Ønsker dig alt muligt godt - husk de lange underbukser :)

c.l.e.o. 27-01-2013 00:46

Jeg får en knude i maven når jeg læser " nu kan jeg ikke være her mere" jeg føler med dig og ønsker at du vil finde dig til rette i alt det nye der kommer,pas godt på dig selv der ude i den hvide verden ,håber vi høre fra dig en dag igen :kram:

Pip 27-01-2013 00:50

Jeg ønsker dig også god vind fremover.. og du skal vide at du altid er velkommen i min mailboks hvis du får lyst til at fortælle om det du oplever fremover derude i verden..

:kram:

AAA 27-01-2013 01:23

Hej havmand :hjerte:

Pas nu rigtig godt på dig selv .. håber sådan du lader høre fra dig en gang imellem .. tænker meget på dig :kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:25.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension