K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Glostrup hospital, transporttid? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=20335)

Tutteren 24-11-2011 11:37

Glostrup hospital, transporttid?
 
Hejsa

Min yngste datter skal til undersøgelse på Glostrup hospital for Narkolepsi. Vi skal møde kl. 10.00 første dag for at få sat undstyret på, herefter kan vi køre hjem igen. Den næste dag skal vi så møde kl. 8.00. :eek:

Nu er det så jeg tænker lidt på hvor meget tid vi skal beregne til transport. Vi kommer fra midtfyn og har ca. 30 min. til Korsør men hvor lang tid tager det fra Korsør til Glostrup med formiddagstrafik og morgentrafik. Jeg vil også rigtig gerne høre om nogle ved noget om det er til at få en parkeringsplads?

Zentamor 24-11-2011 12:02

Citat:

Oprindeligt indsendt af Tutteren (Send 193711)
Hejsa

Min yngste datter skal til undersøgelse på Glostrup hospital for Narkolepsi. Vi skal møde kl. 10.00 første dag for at få sat undstyret på, herefter kan vi køre hjem igen. Den næste dag skal vi så møde kl. 8.00. :eek:

Nu er det så jeg tænker lidt på hvor meget tid vi skal beregne til transport. Vi kommer fra midtfyn og har ca. 30 min. til Korsør men hvor lang tid tager det fra Korsør til Glostrup med formiddagstrafik og morgentrafik. Jeg vil også rigtig gerne høre om nogle ved noget om det er til at få en parkeringsplads?

Der er rige muligheder for en parkeringsplads på Glostrup hospital, området er stort, og i de 40 år jeg har haft min gang på dèt hospital, har parkering aldrig været et problem.

Transporttid kan Krak fortælle, men inden kl. 8 om morgenen er trafikken meget meget tæt jo længere ind mod Glostrup i kommer, så i skal beregne meget meget god tid.

Skulle i komme meget for tidligt, så er der en stor og dejlig park til en efterårstravetur, også vandrehallen er hyggelig, og kaffe m.m kan enten købes eller trækkes i en automat - med mindre i tager termoen med.

Præcis transport er svært at sige, men hellere hjemmefra tidligt end sidde fast i trafikken omkring Køge og ind.

Huldra 24-11-2011 14:43

hm, hvordan med overnatning, eller skal i virkelig frem og tilbage begge dage? det koster jo snart lige så meget i bro og benzin.

Mai-Britt 24-11-2011 16:30

Citat:

Oprindeligt indsendt af Tutteren (Send 193711)
Hejsa

Min yngste datter skal til undersøgelse på Glostrup hospital for Narkolepsi. Vi skal møde kl. 10.00 første dag for at få sat undstyret på, herefter kan vi køre hjem igen. Den næste dag skal vi så møde kl. 8.00. :eek:

Nu er det så jeg tænker lidt på hvor meget tid vi skal beregne til transport. Vi kommer fra midtfyn og har ca. 30 min. til Korsør men hvor lang tid tager det fra Korsør til Glostrup med formiddagstrafik og morgentrafik. Jeg vil også rigtig gerne høre om nogle ved noget om det er til at få en parkeringsplads?

Tror at du skal regne med over 1½ - måske 2 timmer til Glostrup, det er jo lige i morgen myldret. Og så ved jeg godt at der en der skriver, at hun ikke har haft problemer med pakering, men jeg vil nu sige at jeg også har min gang der over ,og syntes godt det kan være et problem med p pladser, men jo tidliger du kommer om morgen jo nemmer er der med p pladser, Og det er jo bedre at komme for tidligt en for sent :-)

Jørgine 24-11-2011 17:07

Hej Tutteren.

Jeg kommer også fra Fyn - og er i behandling på Glostrup.

Parkeringsplads er et stort problem - måske findes parkeringsanlæg, Falck ikke kender til. Vil undersøge sagen til næste gang. Jeg bliver transporteret af Falck.

Jeg prøver bevidst at få en behandlingstid omkring middagstid, da jeg har erfaring for, at at morgen- og formiddagstrafikken kan forlænge transporttiden væsentligt.

Bliver altid hentet mindst 2½ time før behandlingstid - heldigvis er jeg så heldig at blive behandlet, når jeg dukker op på afdelingen, selv om det er før tid - de tager hensyn til, at jeg kommer fra Fyn.

Held og lykke med behandlingen.

Jørgine


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:16.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension