K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Spørgsmål ang ressourceprofil (https://www.k10.dk/showthread.php?t=4341)

odenseMand35 10-03-2008 23:22

Spørgsmål ang ressourceprofil
 
Hejsa Jeg har et problem nu Jeg var til mit psykirater i dag han anbefalder Førtidspension men på torsdag skal jeg til samtale ve Odense kommunes Jobcenter hvad skal jeg gøre nu jeg helt frusteret det skal lige siges jeg tar medicin af to slags en pille om natten og en anden pille om morgenen jeg skal udarbejde en ressorucaprofil kan det sende mig ud i en arbejdsprøvning når mit psyritar siger nej ?

Hejdien 10-03-2008 23:38

Odensemand du skal taget på kommunen og få lavet din ressourceprofil , den er et meget vigtigt værktøj, samtidig skal du sige at du har været hos psykiater og han og du har snakket om at førtidspension måske ville være det bedste....

Så kan sagsbehandleren jo hente en udtale fra ham af ...

Din ressourceprofil er jo netop beregnet på at finde ud af hvad du har /ikke har af ressourcer og derfor er det meget vigtigt at du får det hele med og er 110% ærlig omkring alle spørgsmålene der er i den ....

Håber at det kan fjerne lidt af din forvirring

MVH

Hejdien

odenseMand35 11-03-2008 20:15

det er ikke ret meget hjælp at hente her på hjemmesiden jeg takker for denne gang farvel og tak.

lunamaria 11-03-2008 20:41

Jeg er åbentbart lige ved at gennemgå det samme...så jeg er også frustreret. Dog i modsætning af dig ven, så er jeg dybt glad for at der er nogen her som er til...tak venner

zuza 11-03-2008 20:49

Det er da trist, at du ikke kunne bruge vores hjælp til noget, Odensemand35.

Men kommunen burde jo ikke sende dig ud i noget, hvis du bliver mere syg af det, og det er det, der gerne skulle stå i ressourceprofilen, som Hejdien skriver.

Men held og lykke alligevel.

:kram:

JJC 11-03-2008 21:12

Det var da trist :confused: hvad havde du forventet???? hvis du ikke kan bruge dette forum som hjælp, så bliver det nok svært at finde andet.
Hejdien svarede da på det meste, især din ressurceprofil er meget vigtigt.

Takker også for den indsats i yder,har haft stor glæde af det:)

:kram: JJC

bmdc 11-03-2008 23:41

Hej odensemand
 
Det er da trist at du ikke kan, bruge dette gode forum.
Vi er mange som har fået hjælp herinde;)

Det er surt at skal igennem den kommunale mølle, hvor man ikke ved om man er købt eller solgt, når man har det dårligt. Jeg forstår dig godt.

For at få en pension, skal alle muligheder, for en eventuel rest, arbejdsevne, været afklaret. Hvis du bliver tilkendt, et flexjob, har du lidt arbejdsevne endnu og det må være rigtig dejligt at vide.

Jeg vil ønske dig held og lykke:kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:54.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension