K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Din historie (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=15)
-   -   har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) (https://www.k10.dk/showthread.php?t=13338)

ace dk 26-06-2010 16:47

har måtte aflyse igen igen (lidt klynk)
 
det er dog enerverende......

jeg måtte aflyse min 20 års F_dag... pga jeg var røget på tvang med mit hus...( ak ja ungdommens hovmod)...

min 25 års blev aflyst pga en sammenklappet lunge der ikke ville "blive ude"...

min 30 års. måtte jeg aflyse pga mit firma, hvor jeg var ansat gik konkurs, og jeg havde privat lånt min chef lidt mønt som hurtigst muligt skulle refunderes...(er ikke sket endnu)...

min 40 års måtte jeg aflyse fordi at hende jeg deler avis med havde den frækhed og inkasserer dobbelt op i diskosp: og var totalt ude af drift i 6 mdr...

nu er det så snart min 50 års dag.... jeg havde fået lagt lidt tilside (for nu SKULLE det lykkedes)... så jeg havde de sidste 5 års tid sparret og sparret.... blev så kørt ned bagfra i min cab.... nu kan a.s.k ikke komme med en status. inden jeg fylder år... og da jeg jo har gået uden midler et godt stk tid, har vi jo måtte leve af gulvtæppekontoen (50 års festen).. børnene har jo så sagt at de vil gerne træde "lånende" til .. for ask skal da nok få det færdigt på et eller andet tidspunkt... men det tør jeg skutte... tænk om de afviser eller eller...... Uhhhhh.........så afbestilling af det lille forsamlingshus, og heldigvis har jeg nada haft i avisen (den lille lokale).....

så nu beder jeg til de højere magter at jeg bliver 60... og måske da kan prøve og holde en lille fødselsdagsfest.......... blot for fam: og nærmeste venner (alle 3)....:):)

og slutteligt vil jeg gerne takke dem der overkom og læse topmålet af klynk igennem ... ENDNU EN GANG TAK

fra eders ace dk

Mila 26-06-2010 17:05

Nu er der jo ingen lov som siger man kun kan holde en rund eller halvrund fødselsdag så jeg vil da foreslå du holder feks. 51 års dag næste år hvis ellers ASK har fået smølet færdig inden den tid.

Ps . god fødselsdag også den 50 ...

mawebbro 26-06-2010 17:11

Nej man behøver end ikke fylde rundt for at fejre... Man kan jo bare invitere til en fest, når tid og kr er til det!

Håber at du alligevel bliver fejret af familie og venner, når tiden kommer :)

Vi har inviteret til 80 års føsdag... en bliver 27 en anden i hustanden 53 - så holder vi gilde ved grillen og drikker os i hegnet :D

sun-lady 26-06-2010 17:18

Hvor jeg kender det, og føler med dig. Til en af mine runde dage, måtte jeg tænke krativt. Jeg havde ikke råd til at invitere til fest, men ville så frygtelig gerne være sammen med venner og familie. Så jeg inviterede alle dem jeg gerne ville fejre dagen med, til bowling med mad. Eneste betingelse var at de ikke købte gave til mig, men brugte pengene til deres egen mad og drikke.

Og ved du hvad - det var en af de sjoveste og dejligste fødselsdage jeg har haft. Alle gæsterne syntes det var en rigtig god idé, og stemningen var helt i top. Det kan godt anbefales at gøre det på den måde.

Jeg håber alting flasker sig for dig til sidst, og rigtig god fødselsdag, uanset hvordan den bliver fejret :kram:

Ninja 26-06-2010 17:43

Hmmm, måske ender det med et brag af en begravelse:D

(ok, håber du kan se det komiske!)

ace dk 26-06-2010 18:29

prøver helenekr.....prøver....

var blot lidt forklynk fra

eders ace dk...:):):)

Lunasdatter 26-06-2010 19:44

Ace.. det er da også helt ok med lidt klynk :)

Jeg tror at familie og venner, der holder af dig, vil nyde at komme til et brag af en føs´das party ... en skovturs fest hvor alle selv kommer med madkurven og drikkevarer..
Du kan så tilbyde det gode humør og måske en lille en eller 2 til halsen :D
Det er kun fantasien der sætter grænser her.. ikke pengepungen...

Det vil blive en fest som alle vil tale positivt om lige indtil du bliver 60... hehe og der ved de så ikke hvad du da hitter på ;)

Glæder mig da til at høre om dit madpakkeparty :D
Kh
Lone

Huldra 26-06-2010 21:23

Jeg håber du får en dejlig fest alligevel evt som foreslået af andre herinde..

Kender andre som også måtte gøre sådan.

Du har åbenbart ikke krydset dig på fødselsdagslisten.. for så ville du med garanti få en masse søde hilsner herinde fra. Er jeg sikker på.. jeg kunne ihverfald ikke lige finde dit navn på listen. Kalender.

Sender mange gode tanker og håber ASK finder en god afgørelse til dig..

c.l.e.o. 26-06-2010 21:53

Når du ville leje forsamlingshus har du måske ikke så meget plads selv,men hvad med at indviter hvad du har plads til og så lave det som et samskuds gilde alle tager selv drikkevare og en lille nem ret til bufen,det er meget brugt nu om dage .

Det lidt ærveligt når man sætter sig noget for,og så det ikke kan blive helt som men havde tængt sig..Jeg håber at du finder på noget så det bliver en god dag alligevel,sid ikke og ærver dig over hvad festen skulle ha været,men nyd det den evt.bliver til :)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:04.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension