K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   beskrivelse af en arbejdsprøvning (https://www.k10.dk/showthread.php?t=11536)

MTVRV1 06-02-2010 15:41

beskrivelse af en arbejdsprøvning
 
Kom til at tænke på, hvad har jeres anden aktør eller reva center har skrevet som slut bemærkning efter en arbejdsprøving.
min flyder 7 sider og der står en masse ting.
hvorfor og hvorfor ikke.
er lavet efter de 12 punkter i ressourceprofilen

Men det er mere den afslutende bemærkning og konklusion på arbejdsprøvningen. er lidt nysgerrig efter hvad man skriver

Anden aktør
ser ingen mulige tiltag til en stabil tilkytning til arbejdsmarkedet.

Trold 06-02-2010 16:42

Den vender jeg lige tilbage til i aften, måske ret sent.:)

c.l.e.o. 06-02-2010 17:10

JEg var ved anden aktør ,de skerv profilen den gemmen gik vi så, og det blev sendt til jobcentret ,som så gemmengik det med mig en gang til ,og så røg profilen på vititasions bordet....Men kogt godt ned ,så står der , jeg har været stabil dog to korte syge perioder ,på grund af arbejds funktionerne ,krav om lyft og tempo,der af følgende smerter ,det vuders at tros skånehendsyn er en varie ned sat arbejdsevne,og højest kan magte 12½ time om ugen.det vuders ikke der er grunlag for en førtidspensionering,da jeg har en rest arbejds evne,hvor jeg kan bestride et arbejde på særlig vilkår......men ellers beskrives hvor smerteplaget jeg har været ,har måtte få blokader for at klare det og har haft små pauser og nedsat tempo,så den enlige arbejdstid var 10 timer om ugen....Men som der også står jeg har så gode sociale,ressourcer,samt ressourcer i forhold til omstilling og indlæring,hvorfor det skønnes at jeg har mange ressouser i forhold til arbejdsmarket ......ÅÅÅh Ja de står i kø ...

Trold 06-02-2010 23:59

Konklusionen i rapporten fra anden aktør, efter min praktik/arb.prøvning (3 mdr.) er som følger:

Det er svært at forestille sig, at et forsøg med andre arbejdsopgaver vil kunne øge Trold's arbejdstid, da der under hele forløbet har været udvist et udpræget hensyn til de skånebehov som Trold er mødt op med. Medarbejderne på virksomheden har alle accepteret at Trold havde brug for meget varierende arbejdsstillinger og opgaver, og samtidig også pauser som hun selv kunne styre i forhold til sin ryg situation.
Dagbogen stemmer overens med de meddelelser undertegnede dagligt har fået fra Trold og virksomheden efter endt arbejdsdag.
Det billede der tegner sig af Trold's situation i hjemmet, tyder på en ophobning af daglige huslige gøremål efterhånden som praktikken er skredet frem. Dette har Trold forelagt undertegnede som et stort problem i forhold til f.eks. at skulle fortsætte en sådan praktik eller levere en indsats i f.eks. et fleksjob.
Iflg. Trold har rygsmerterne været meget svingende, men med en tydelig forværring, dvs. et forhøjet smerteniveau i perioden.
Undertegnede har ingen grund til at betvivle Trold's beskrivelser i sin dagbog, og hun har til punkt og prikke overholdt alle indgåede aftaler.


I første del af rapporten skriver han noget om "generelt", "arbejdsopgaver", "helbred under virksomhedspraktikken", "virksomhedens vurdering af Trold's arbejdsindsats" og "leveret arbejdstid".

Håber du kan bruge det.

Ninja 07-02-2010 01:12

Ja, det er konklussionen man går udfra, resten er bare (vigtig) fylde.
Det samme gælder ressourceprofilen. Konklusionen er den vigtigste rubrik.

Sødt af dig, Trold du ville bruge tid på at fortælle hvordan sådan én også kan se ud.

Jeg var jo ikke i arbejdsprøvning, men det fyldte alligevel 6 A4 sider, og konklusionen var naturligvis, at de ikke turde tage mig i arbejdsprøvning på REVA.

superkok 07-02-2010 01:19

nu har jeg være på as3 sidste år nu når jeg tænker over det fik jeg aldrig en kopi af afslutningen er der ikke et bestemt tidrum de har til at sende en kopi til en ???

helle4 07-02-2010 01:27

Nej tror jeg sq ikke.

Men jeg forlangte! 1 kopi af Deres Vurdering, inden De sendte den til Kommunen!

Og det fik jeg hehe :kram:

Ninja 07-02-2010 01:33

Du kan måske ringe og bede om den superkok?
Eller måske har din sagsbehandler den??

superkok 07-02-2010 01:34

jeg sad i møde med as3 min sagsbehandler snakkede de skrev begge jeg fik sagt havd jeg ville osv og de sagde de ville ren skrive det og sende det til mig men kan ikke huske jeg har fået det.ja vil jeg også gøre har snart møde med hedne :D

Ninja 07-02-2010 01:42

Ja, det er jo vigtigt du er med på alle fronter, og generelt bare dejligt at vide hvor man står og hvordan de vurderer dig....

Håber da ikke du er lige så irriterende dér, som du er her:D:D:D


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:21.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension