K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Manglen på Fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=73)
-   -   forskudsopgørelse 2011 (https://www.k10.dk/showthread.php?t=15340)

handy 20-11-2010 14:02

forskudsopgørelse 2011
 
var inde på skat hjemmeside heldigvis sikke nogle fjolser der stod 199,000 i pension sant mine løbene pensionsudbetalinger men så også bedst af alt kontanthjælp 168.000 .....så godt jeg fik rettet det var sat til at betale 14.000 i skat pr md så det havde været en dejlig sulte udbetalling som den første hvis ikke jeg havde været inde og kigge :mad:

handy 20-11-2010 14:30

Citat:

Oprindeligt indsendt af handy (Send 135146)
var inde på skat hjemmeside heldigvis sikke nogle fjolser der stod 199,000 i pension sant mine løbene pensionsudbetalinger men så også bedst af alt kontanthjælp 168.000 .....så godt jeg fik rettet det var sat til at betale 14.000 i skat pr md så det havde været en dejlig sulte udbetalling som den første hvis ikke jeg havde været inde og kigge :mad:

skulle stå første udbetalling næste år.....:D

Suzy Jensen 03-04-2011 13:25

Hold da op, spændende at man ifølge dem både kan få pension og kontanthjælp og hvad de ellers fik skrevet på på en og samme tid :-)
Godt du fik tjekket det!

Karo 03-04-2011 14:07

Den fejlberegning fik jeg også. Jeg har talt med skat om det og fik fortalt at det var kommunen som kunne ikke finde ud af disse indberetninger til skat og det tror jeg gerne på efter alt det vrøvl jeg har haft med udbetalinger af min FP med tilbagevirkendekraft. Det tog kommunen 2 måneder at udbetale mig alle pengene men skatten skulle jeg selv tage mig af. :o

popiae 03-04-2011 23:39

Har nøjagtig samme bøvl med hillerød kommune.

Urigtige indberetninger.

VH Popiae

Peppe 04-04-2011 19:18

Hi hi tror det er mange kommuner der har rod i indberetningerne!:p

Jeg var sat med en.

Lønindkomst
Sygedagpenge
Førtidspension
og
Løbende udbetaling af invalidepension.

Det er den største årsindkomst jeg har "haft" til dato. :eek:

frankmj 05-04-2011 02:22

Det er stadig ens eget ansvar at checke at ens forskudsskat er rigtig indberettet, og dermed reagere via SKAT's hjemmeside eller sit lokale skattecenter (kommunekontor).

SKAT (og samfundet i øvrigt) forventer vi er voksne og tager ansvar for vores eget liv, ellers må man spørge sine forældre, gode venner eller andre ansvarlige mennesker til råds.

/Frank

popiae 05-04-2011 09:13

Det er bare sådan, at man ikke rigtig kan bestemme hvordan div indberetter.

Og vedr. kommunen er det meget, meget tungt at få rettet.

De fejloplysninger kommunen har lavet, er fortsat ikke afsluttet, efter 1 mdr!

Først selvsagt, har jeg selv prøvet, 1 uge, derefter 2 gange op på skattecenter, og nu har skattecenter haft skrevet 2 gange.

!/3 del er dog rettet, nu mangler jeg bare at komme helt i mål!

VH Popiae

Karo 05-04-2011 09:36

Præcis popiae.:(
Jeg fik hjælp af skattemanden som har rettet kommunens fejl men fik fortalt af ham, at det er kommunens opgave at få rettet disse indberettninger.

frankmj 05-04-2011 10:54

Citat:

Oprindeligt indsendt af popiae (Send 158586)
Det er bare sådan, at man ikke rigtig kan bestemme hvordan div indberetter.

Og vedr. kommunen er det meget, meget tungt at få rettet.

De fejloplysninger kommunen har lavet, er fortsat ikke afsluttet, efter 1 mdr!

Først selvsagt, har jeg selv prøvet, 1 uge, derefter 2 gange op på skattecenter, og nu har skattecenter haft skrevet 2 gange.

!/3 del er dog rettet, nu mangler jeg bare at komme helt i mål!

VH Popiae

Du går da blot ind på SKAT's hjemmeside og retter din forskudsopgørelse, og vupti - så er tallene rigtige.

/Frank


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:49.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension