K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Hjælpemidler til handicappede (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Invalidebil/trivselsbil (https://www.k10.dk/showthread.php?t=4678)

Louise 02-09-2009 22:39

Hej Maybritt.
Undskyld jeg ikke har set dit spørgsmål før nu, det er jeg rigtig ked af.
Det forstår jeg ikke de siger, for jeg har lidt gå distance dog kun på 50 til 100 meter og får mange smerter, men jeg er ikke total fast i kørestolen. Og prøver så vidt at holde mig lidt igang. Jeg fik min crosser først og jeg kunne aldrig være selvstændig ude og køre med feks mine børn, og feks har jeg brug for min crosser i butikker da jeg ikke er stærk nok til selv at køre den manuelle stol, hvis du er interesseret vil jeg gerne prøve at lede efter min ansøgning og anke, jeg fik først afslag, ankede og kommunen ændrede sin afgørelse. Min sagsbehandler sagde i hvertfald at det var en god anke.
Så giv mig endelig besked, så skal jeg nok lede og give dig besked.
Og igen undskyld for det sene svar.

Torben: Hos mig fik jeg brev fra politiet som kommunen skulle have et kopi af og derefter fik jeg helt automatisk sendt et nyt kørekort

Beha: Krydser virkelig fingre for dig

:kram:Louise

beha 16-09-2009 12:42

Jeg er supper glad, fik i dag at vide at min Bevilling til indvalidebil ,er blevet godkent og jeg skal til afprøvning hos PTU i Rødover, med hensyn til valg af bil og hjælpemidler.

Så nu venter jeg bare på, at det sker.

Morgause 16-09-2009 13:38

Citat:

Oprindeligt indsendt af beha (Send 73599)
Jeg er supper glad, fik i dag at vide at min Bevilling til indvalidebil ,er blevet godkent og jeg skal til afprøvning hos PTU i Rødover, med hensyn til valg af bil og hjælpemidler.

Så nu venter jeg bare på, at det sker.

Et stort tillykke! :kram:

Stoktoft 16-09-2009 13:40

Beha.

Kæmpe tillykke med godkendelsen, nu bliver du også mobil igen. Kan fortælle dig, at det er den mest vidunderlige følelse jeg længe har haft:cool:.
Har nu haft min bil i 12 uger :D

:kram: Stoktoft

Mai-Britt 16-09-2009 15:45

Citat:

Oprindeligt indsendt af Louise (Send 72048)
Hej Maybritt.
Undskyld jeg ikke har set dit spørgsmål før nu, det er jeg rigtig ked af.
Det forstår jeg ikke de siger, for jeg har lidt gå distance dog kun på 50 til 100 meter og får mange smerter, men jeg er ikke total fast i kørestolen. Og prøver så vidt at holde mig lidt igang. Jeg fik min crosser først og jeg kunne aldrig være selvstændig ude og køre med feks mine børn, og feks har jeg brug for min crosser i butikker da jeg ikke er stærk nok til selv at køre den manuelle stol, hvis du er interesseret vil jeg gerne prøve at lede efter min ansøgning og anke, jeg fik først afslag, ankede og kommunen ændrede sin afgørelse. Min sagsbehandler sagde i hvertfald at det var en god anke.
Så giv mig endelig besked, så skal jeg nok lede og give dig besked.
Og igen undskyld for det sene svar.

Torben: Hos mig fik jeg brev fra politiet som kommunen skulle have et kopi af og derefter fik jeg helt automatisk sendt et nyt køreko

Beha: Krydser virkelig fingre for dig

:kram:Louise

Hej Louise

Det ville være super hvis jeg kunne se dine papir så har jeg lidt at gå efter, jeg har også ´kun en gangdistance på 50-100m og er lige bevilliget en el crosser, og for at kunne få den med når jeg skal ud og handle, og andre gøremål ja så er jeg jo nød til at have en bil som jeg kan have den i, den kan ikke være i min nuværende bil , jeg har handicap skilt,jeg har sclerose og ud over det har jeg en rygskade som har gjordt at jeg har fået 65 % erhversevnetab på og derfor kan jeg ikke køre en kørstol selv da jeg så får mange smerter i ryggen. så fedt hvis jeg kan se din afgørelser så kan jeg forberede mig , de siger at der kan gå op til 6 månder før jeg høre fra dem, er indstillet til at skulle have tjækket min kræfter i benen da jeg ikke kan træde koplingen ned( har dog selv automatgear i min egen bil ) så det venter jeg også på ..

Tak på forhånd
Mai-Britt

Louise 16-09-2009 18:17

Stort tillykke Baha med afgørelsen.

Mai-britt jeg prøver at finde det frem i aften og skriver til dig, skal lige have lidt ro omkring mig imens :-)

:kram:Louise

Louise 16-09-2009 22:12

Hej Mai-britt
Jeg har ikke glemt dig, jeg har fået ny computer og skal lige have fundet ud af at få dokumentet rykket over, fra den gamle til den nye.:cool:
Jeg skal nok vende tilbage hurtigst muligt, jeg skal lige have min mand til at hjælpe mig ;)
:kram:Louise

Mai-Britt 16-09-2009 22:26

Citat:

Oprindeligt indsendt af Louise (Send 73688)
Hej Mai-britt
Jeg har ikke glemt dig, jeg har fået ny computer og skal lige have fundet ud af at få dokumentet rykket over, fra den gamle til den nye.:cool:
Jeg skal nok vende tilbage hurtigst muligt, jeg skal lige have min mand til at hjælpe mig ;)
:kram:Louise

ok Louise du kan jo sende den som en privat besked til mig og iøvrigt tusinde tak

Mai-Britt Det skal mærkes at vi levet:mad:

beha 16-10-2009 21:15

Nyt fra Beha
Ja så er dagen med bilafprøvning overstået, en rigtig god behandling, saglig og ikke mindst lyttende og en virkelig god og grundig behanling af Ptu samt afprøvning af specialsædet hos Handimobil.

Det enden med at jeg bliver indstilt til Fiat Qubo'en, som den bedst egnet.
Men det skal det op på et møde i kummunen, og om jeg kan blive bevilget denne bil.
han kunne ikke se hvorfor der skulle blive nogen diskussioner over dette,
men kunne selvfølgelig ikke sigen noget om det grunden at der ikke blev kræv til kørekort.
Dov blev det med kørelæren snarkke om flytning at bremsen, med vi blev enige om at det ikke var nødvendig.
Med vi må se hvad det nu vil ske, men glader mig meget at kan få en lille og god bil

helle4 16-10-2009 23:50

Tillykke til dig , og jeg ønsker dig, mange gode ture ud i det blå :kram: fra helle.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:03.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension