K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   DR Dokumentar søger historier (https://www.k10.dk/showthread.php?t=12314)

ville 18-04-2010 11:58

Så er min sag også sendt til DR - den handler jo dog ikke om førtidspension men om flexjob - tænkte bare, at jo flere historier fra systemet, jo bedre.

Ville

Hejdien 18-04-2010 12:28

Ville ja der er jo ikke den store forskel, der sker det samme med dem der søger fleks som med dem der søger førtidspension , så dem der søger fleks og oplever det samme burde da også lige sende deres historie ....

Stonie 26-05-2010 11:52

Jeg har også lige bedt om at blive ringet op af Christian (han var ikke lige at træffe).
Søgte FP i Jan -07 !!!....Og er stadig på kontanthjælp.

Mia 29-05-2010 21:20

Øv den ville jeg også gerne deltage i, men jeg søgte jo "bare" flexjob
eller revalidering og ikke fp... Fik dog nogle ret interessante udtalelser fra kommunen i stil med "vi har i Ikast-brande kommune jo besluttet os for at fibromyalgi ikke er en sygdom vi tager alvorligt" og "du skal jo vide at din sag vil komme nederst i bunken fordi din diagnose ikke bliver taget alvorlig hos os" :o

.... Jeg fik dog bevilget flexjob efter 2 års kamp - og fik ved samme lejlighed at vide at jeg har været med at til at rykke ved kommunens behandling af lignende sager i fremtiden

Venlig hilsen Mia

Nabokone 30-05-2010 12:34

Har I hørt noget?
 
Hej.

Er der nogen af jer, der har sendt mail til Christian fra DR, der har hørt mere og andet end den svarmail vi fik som kvittering for modtagelsen af vores mail?

Jeg begynder at undre mig lidt over ikke at have hørt fra ham igen - min sag er netop sådan én de efterlyser.

:rolleyes:

Mange hilsener

Nabokone

Webmaster 30-05-2010 18:23

Han har skrevet til mig at de er ved at researche alle de henvendelser de har fået...

Jeg vil tro at dette tager en del tid...så jeg tror ikke at der er grund til bekymring..

Nabokone 30-05-2010 18:51

Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 107693)
Han har skrevet til mig at de er ved at researche alle de henvendelser de har fået...

Jeg vil tro at dette tager en del tid...så jeg tror ikke at der er grund til bekymring..

Det er jeg glad for, du fortæller. Jeg har tidligere givet min sag til Politiken, men aldrig fået nogen form for respons, så jeg var lidt bekymret for, at DR måske var gået død på historien. Jeg mener naturligvis ikke, at min historie er "bedre" end nogen andens - der er desværre rigeligt med frygtelig gode historier at tage af.

Men hvor ville det glæde mig, hvis disse historier kommer frem i lyset og måske kan lette vejen for andre fremover. Man har da lov at håbe!

Vi krydser fingre for, at der kommer en super god og lødig dokumentar ud af det! :-)

MorWettendorff 31-05-2010 04:44

Citat:

Oprindeligt indsendt af Nabokone (Send 107636)
Hej.

Er der nogen af jer, der har sendt mail til Christian fra DR, der har hørt mere og andet end den svarmail vi fik som kvittering for modtagelsen af vores mail?

Jeg begynder at undre mig lidt over ikke at have hørt fra ham igen - min sag er netop sådan én de efterlyser.

:rolleyes:

Mange hilsener

Nabokone

Jeg har kun fået den mail med at de har modtaget min mail, og vil vende tilbage. Så nej har ikke hørt noget.

popiae 03-09-2010 09:31

Hiver lige denne tråd op igen.

Sker der noget?
Nogen der ved noget?

VH Popiae

Nabokone 03-09-2010 09:32

Jeg har en fornemmelse af, at sagen er blevet skrinlagt. Måske journalisten er røget i en fyringsrunde eller lignende.
Meget trist, hvis det er tilfældet.

Venlig hilsen

Nabokone


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:59.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension