K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Ressourceprofil... Hvor kan man få hjælp? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23236)

1980 15-06-2012 16:16

Ressourceprofil... Hvor kan man få hjælp?
 
Har modatget min ressourceprofil, og der står jo en masse spændende ting...

Men hvor kan man få hjælp til at tjekke om det hele er "godt nok"?

Der står bla at arbejdsevnen ikke kan forbedres, somatiske tilstand stationær, tilknytning til arbejdsmarkedet også på særlige vilkår el. via revalidering ses for udtømte osv... Funktionsevne nedsat i ethver erhverv.

AAA 15-06-2012 16:22

Hej

Jeg fik en i min fagforening til at tjekke den gennem sammen med mig ;)

1980 15-06-2012 16:59

Jeg meldte mig "desværre" ud dengang jeg blev mere syg, havde heller ikke råd til at betale mere... Så dette er ikke en mulighed.

AAA 15-06-2012 17:59

Åh okay ..:)

tænkte .. hvad med din læge ? måske en mulighed

Ninja 15-06-2012 18:08

Jeg fik ingen hjælp, men læste den selv igennem. Selvom det faktisk var hårdt, så føltes den rigtig og korrekt, den beskrev mig rigtig godt og jeg kunne genkende mig selv....
Jeg havde heller ikke noget at tilføje, da jeg synes hun havde fået det vigtigste med.

Hvad siger din egen mavefornemmesle??

1980 18-06-2012 06:51

Hej

Jamen, jeg prøver at ringe til lægen... Og også borgerrådgiveren på jobcenteret.

Jeg ved ikke hvad mavefornemmelsen siger ;-) Den siger nemlig ikke så meget...

Derfor jeg har brug for at en anden læser den igennem, og kan fortælle mig om der er noget der mangler...

stribe 18-06-2012 07:08

nu lyder det måske som et mærkeligt forslag...en jeg tror jeg ville få min læge til at skimte den igennem - hvis jeg ikke havde andre...

i de 4.5 år jeg var sygemeldt gik jeg fast til læge 2-3 gange mdr og vi lærte hinanden at kende rimelig godt...
jeg ved godt han ikke er sb-er men et par gode råd ku han måske komme med.
men det afhænger jo også fuldstændig af hvordan du har det med din læge og hvor godt han kender dig....

det var også bare en ide

stribe førtidspensionist

MTVRV1 18-06-2012 07:40

går heller ikke særlig tit til egen læge
men hvergang der er sket noget nyt, har jeg skrevet en opdatering på e-mail
har snart en tid for svar på blodprøver
så snakker vi også om min sag og så er han allerede opdateret

tror bare det er meget svært for en læge og gennemse en RP
det har en praktiserende læger ingen erfaring med og skal heller ikke have det

stribe 18-06-2012 07:43

det var også bare et foreslag..min læge var også med hele vejen og var jeg i nød - tror jeg han havde hjulpet mig......han fik også en kopi af rp

men enig det er ik hans job
stribe

Papaya 18-06-2012 09:10

Citat:

Oprindeligt indsendt af Espelund (Send 228612)
Jeg meldte mig "desværre" ud dengang jeg blev mere syg, havde heller ikke råd til at betale mere... Så dette er ikke en mulighed.

Er du i en pensionskasse ?
Min pensionskasse har socialrådgivere til fri afbenyttelse.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:49.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension