K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Har du forum erfaring, kan vi bruge dig (https://www.k10.dk/showthread.php?t=38909)

WebAdmin 08-09-2020 20:47

Har du forum erfaring, kan vi bruge dig
 
Hej alle,

Vi har holdt forum oppe og køre i en 3 år nu og håber da det har været tilfredstillende.

Men da arbejdet er lidt for meget ved siden af. Søger vi faktisk nogen der kan i først frivilligt og senere måske småjob/skånejob/flexjob/m.m.

Hvis det har interesse, kan i kontakte denne profil.

Håber alle er kommet godt igennem 2020.

Mvh

NSU-IT ApS

phhmw 10-09-2020 22:42

Boostet pga aktualiteten.

Håber der findes en, som finder tilbuddet interessant.


Hilsen Peter

Bodrum 11-09-2020 10:18

Hvad med dig selv Peter? ����

phhmw 11-09-2020 17:05

Tak, for tilliden...Bodrum...
 
.... mine kompetencer er ikke til det.

Jeg er god til at forstå alt det med småt og fortolke det.

Jeg er god til at finde brugbare oplysninger.

Jeg er god til at skrive til kommunerne og Folketinget.

Men, hvis min Mac driller er jeg tvunget til at hidkalde mine sønner og børnebørn, hvilket bliver imellem os. Jeg er Mac og PC-blind.
:mad:

Jeg håber det lykkedes for NSU-IT, fordi k10 har ca 200 - 500 besøgende konstant døgnet rundt, som tilsyneladende har fundet ud af, hvordan de finder brugbare svar på deres spørgsmål.

k10 er jo en landets bedste vidensbanker, til glæde for mange syge og handicappede
.

Vi har journalister, folketingspolitikere, regionale og kommunale embedsmænd, vi har narkocentre, fysioterapeuter, læger der følger med på k10.

Folketingspolitikerne bruger k10 til at indsamle viden, materiale til §20 spørgsmål til ministeren.


Hilsen Peter (y)

Mads87 12-09-2020 00:45

Citat:

Oprindeligt indsendt af NSU-IT (Send 371557)
Hej alle,

Vi har holdt forum oppe og køre i en 3 år nu og håber da det har været tilfredstillende.

Men da arbejdet er lidt for meget ved siden af. Søger vi faktisk nogen der kan i først frivilligt og senere måske småjob/skånejob/flexjob/m.m.

Hvis det har interesse, kan i kontakte denne profil.

Håber alle er kommet godt igennem 2020.

Mvh

NSU-IT ApS

Hvad er det præcist I leder efter? :)

WebAdmin 07-10-2020 12:42

Vi leder efter en person der kunne være interesseret i at hjælpe til med at administrere, vedligeholde og udbrede k10.dk, da jeg personligt gerne ser sitet mere udbredt og løbende er i dialog med brugerne.

Dette er som udgangspunkt frivilligt.

Mads87 07-10-2020 16:55

Citat:

Oprindeligt indsendt af NSU-IT (Send 371742)
Vi leder efter en person der kunne være interesseret i at hjælpe til med at administrere, vedligeholde og udbrede k10.dk, da jeg personligt gerne ser sitet mere udbredt og løbende er i dialog med brugerne.

Dette er som udgangspunkt frivilligt.

Hej NSU IT :)
Jeg har sendt var en privat profil besked. :)

phhmw 07-10-2020 19:24

En mulig løsning???
 
Mads87?

(y):confused:(;)(y):kram:

Hilsen Peter (y)

WebAdmin 09-10-2020 21:57

Vi har svaret hans besked :)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:34.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension