K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Kampen mod lægekonsulenter. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=4125)

Benny Gerhard 13-11-2007 12:29

Citat:

Oprindeligt indsendt af lyslys (Send 16134)
Jeg kan se, at en bruger, C18, har bestilt bøgerne hjem fra biblioteket. Vil du godt skrive hvad biblioteket sagde til den bestilling?

Jeg tror man kan bestille biblioteksbøger på nettet, ellers kan man ringe og beskrive bogen som den eneste af sin art, og presse på.
Gid det hele må lykkes for os.
mvh Jytte Hestbech


Jeg har lige været på Gladsaxe Hovedbibliotek og tilmeldt mig som låner.

Derefter gik jeg over til biliotekaren, og bestilte bogen som vist på BOD's forside om jyttes 2 bøger.

Jeg får mail såsnart den kommer!

Så nu kan Gladsaxe Kommune snart låne bogen.

Jeg synes, at det ville være en "forbilledlig" julegave til kommunens medarbejdere, så de kan se "hvad de er ude i og hvad de gør ved mennesker", mod betaling.

Benny-G.dk :)

cl8 13-11-2007 17:28

Jytte - Jeg har modtaget bekræftelse på, at bogen er på vej til mit bibliotek. Der stod, at den er reserveret i Esbjerg og at jeg får mail, når den er landet på det lokale.

Jeg synes det er SÅ sejt det du gør, Jytte. Man burde jo næsten sende et eksemplar til samtlige politikere i "julegave" :D:D:D

Benny Gerhard 14-11-2007 10:34

Citat:

Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard (Send 16137)
Jeg har lige været på Gladsaxe Hovedbibliotek og tilmeldt mig som låner.

Derefter gik jeg over til biliotekaren, og bestilte bogen som vist på BOD's forside om jyttes 2 bøger.

Jeg får mail såsnart den kommer!

Så nu kan Gladsaxe Kommune snart låne bogen.

Jeg synes, at det ville være en "forbilledlig" julegave til kommunens medarbejdere, så de kan se "hvad de er ude i og hvad de gør ved mennesker", mod betaling.

Benny-G.dk :)


Jytte, jeg har sat link til din bog på min HJEMMESIDE

www.Benny-G.dk :)

Lise W 14-11-2007 10:38

Så er bogen bestilt
 
Så har jeg lige bestilt bogen hjem til vores lokale bibliotek - jeg gjorde det via biblioteksdatabasen, og det var meget nemt :

Alle med netadgang har mulighed for at benytte sig af samme metode, tror jeg - og fordelen er jo at man slipper for sure opstød fra bibliotikaren :D

Mange hilsner fra Lise

Benny Gerhard 14-11-2007 14:06

Citat:

Oprindeligt indsendt af lyslys (Send 16076)
Jeg har nu fået at vide, at ekstra bladet vil lave noget dybdeborende arbejde om et par sager. Dem det drejer sig om er blevet kontaktet af bladet. Måske kommer det først om en måned, fordi de vil gøre et stort arbejde ud af det.

Mvh Jytte Hestbech


Jeg er i dag blevet ringet op af journalisten fra Ekstra Bladet.

Hun er p.t. på NATIONEN, og hendes chef synes vores sag er for omfattende til deres område.

Til december skifter hun til en anden afdeling på bladet, hvor de arbejder med sager af mere undersøgende art.

Hun vil da prøve om hun kan få lov til, at skrive om vores sager.

Benny Gerhard

Etta 14-11-2007 15:42

lægekonsulenter -herom også i Guldborgssund`s avis Folketidende
 
Citat:

Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard (Send 16200)
Jeg er i dag blevet ringet op af journalisten fra Ekstra Bladet.

Hun er p.t. på NATIONEN, og hendes chef synes vores sag er for omfattende til deres område.

Til december skifter hun til en anden afdeling på bladet, hvor de arbejder med sager af mere undersøgende art.

Hun vil da prøve om hun kan få lov til, at skrive om vores sager.

Benny Gerhard

Lægekonsulenter.
Folketidende Har i Oktober måned, bragt debat-indlæg, dels fra stedlige formand for foreningen af Førtidspensionister og fleksjobbere, samt formand for fibromyalgi Guldborgsund.
Måske burde - det ekstra blad - have mulighed for - lige at kigge disse igennem ved nærmeste lejlighed
Disse - vedr. vores helt egen stedlige kommunaltansatte (tidligere, velkendt af mange paienter, ansat ved arbejds og miljømedicinsk klinik Nyk. F. sygehus) lægekonsulent Thomas Clasens`ens ihærdige og magtfulde diagnose-angivelser- til lokale kommunale sagsbehandler, samt i sagsakter til pensionsnævnet for ansøgning af f. pension, - med egne an/henvisninger til yderligere psykologiske udredninger og tvivlsspørgsmål vedr. foreliggende diagnoser fra speciallæger m.v. - alt sammen omhandlende : os i forvejen helbredsmæssige og resurcesvage borgeres sagsbehandling.
Til kamp mod alle magtmisbrugere,her især de der holder resurcesvage kroniske syge mennesker som gidsler, "så sødt som i middelalderlige forgangne tider", hvor folk med pest og andre sygdomme blev fordrevet fra by og land - til borgeres og bønders spot og spe eller sjældne bamhjertelighed.

lena 14-11-2007 15:45

har i dag bestilt bogen på Vissenbjerg biblo

hørt fra EB - det samme som Benny-G.

mokkasine 14-11-2007 17:37

Jeg ved ikke lige om det har været nævnt før i tråden, men skal man bare bruge titel og forfatter når man bestiller?

Jeg vil også gerne bestille bogen her i Århus-området, måske endda på flere biblioteker, hvis man kan det.

cl8 14-11-2007 19:19

Du kan gøre det over nettet via bibliotekets hjemmeside. Du skal bare bruge forfatter og titel og søge på den, så kommer der et felt hvor du kan bestille den hvis de ikke har den i forvejen. :)

mokkasine 14-11-2007 21:01

Tak det vil jeg gøre.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:23.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension