K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Første et parti-mindretalsregering siden Anker Jørgensen gik af i 1982. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=32282)

Webmaster 26-06-2015 21:55

Første et parti-mindretalsregering siden Anker Jørgensen gik af i 1982.
 
Ingen gider lege med Venstre og Løkke...

Venstre bliver derfor nødt til at lave regering med sig selv (;)

Det gode ved dette skulle ifølge de kloge hoveder betyde at vi højst tænkeligt skal til valg igen inden for 2 år...

Det bliver sjovt at se hvor svært de får det når de skal finde et flertal hver evig eneste gang de vil lave noget...

Måske ikke den nemmeste opgave at påtage sig for Løkke når det spænder fra DF til LA...som formentlig ikke er enige om særligt meget når det kommer til stykket...

Ninja 26-06-2015 22:01

Ser ud til at han ikke bare fik nøglerne, men at han også er ved at kvæles i dem:D

Tænker på Helle der i alle valg-duellerne sagde, at han ALDRIG ville kunne gå i regering med Konservative, DF, og LA - men alle sammen sagde, at det kunne de da sagtens:D

De kan lige så godt lade valgplakaterne hænge(;)

sortepigen 26-06-2015 22:12

Jeg har lært at man altid skal se det positive i det mest sorte , og ..............jeg glæder mig i den grad over at vi ikke kommer til at se Joakim B.Olsen på en ministerpost :D;)(;)

Og jeg "glæder"mig til at se Lars U-løkke te sig som en elefant i en glasbutik, når han skal forsøge at få noget igennem.............for som Anders Samuelsen fra LA sagde, så kan Løkke jo få lov at vælte sig selv, hvis ikke LA får sine ting igennem,

og hvad tror I så kommer til at ske...........tjoh jeg tror vi igen får en rød regering, som til trods for de tåbelige forringelser for os syge og handicappede,er bedre at have ved roret , end de blå............nedtællingen er begyndt :)

Webmaster 26-06-2015 22:20

Nu er det så nu vi alle skal have øjnene på DF og se hvad de så går med til denne gang....evt for lidt forringelser for udlændinge eller et par bomme/mur...

Jeg er bange for at de er til salg for hvad som helst...og jeg har svært ved at se dem vælte en blå regering...hvilket vil gøre at de er helt uden indflydelse..

Så lad os holde øje med dem og hvad de stemmer i folketinget....og ikke kun det de siger når medielyset skinner på dem...

Ninja 26-06-2015 22:30

I kan tro jeg tager DF ender lup!!

Dog synes jeg allerede det svirre med rygter om en topskatte-lettelse......og den skal vel betales af de svageste.....som sædvanligt.

Og uha ja, ingen JBO som minister, det er sgu da et lyspunkt i tågen....:D

phhmw 26-06-2015 22:36

Ja, nu fik Lars Løkke sine nøgler...
 
... til statsministeriet, som han ønskede.

Vi skal huske, at alt det der blev lovet i valgkampen,kan hver eneste politiker bare gå i gang med og stille et "privat lovforslag" hvis de ønsker og mener det de sagde i valgkampen.

Sikket et rod, indtil vælgerne næste eller næste gang vågner op.

Hilsen Peter (:)

Bodrum 26-06-2015 23:03

Vi holder øje med DF...

Vi har ikke glemt hvad DF har stemt for og hvad de har stemt imod!

Hvis nogen har glemt det, så poster jeg det gerne igen :)

God wekeend til jer

Webmaster 27-06-2015 00:01

Denne her gang...ja der bliver det endnu bedre at skrige LØFTEBRUD hvis de begår det...

Det har de jo selv råbt op om i næsten 4 år...(berettiget)

Bodrum 27-06-2015 00:05

Det værste er, at de folk der stemmer DF, som selv er havnet i systemet, ser sig blind på hvad DF har stemt for og imod på beskæftigelsesområdet..

De fokuserer kun på at DF ikke er et racistisk parti..

Og så læner de sig op af at DF har fortrudt at de har stemt som de har gjort.. den var ikke gået hjemme hos mig :)

Webmaster 27-06-2015 00:10

Jamen mange flader jo for det de siger...de lyder jo som de svages forkæmpere...

De er utrolig gode til at sige de rigtige ting på de rigtige tider....

Det eneste som de ikke fortæller folk...ja det er alle de forringelser de stemmer for...som ene og alene går ud over de svage..

Så følger man ikke lidt med i politik....ja så forstår jeg godt at folk kan falde for deres øregejl...


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:29.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension