K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hjælp til ankesag (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23982)

LM Fyn 12-07-2013 16:10

1 vedhæftning(er)
[QUOTE=Vovse;274971]Det er rigtig fint, at du får sagt fra, og på en ordentlig måde.:kram:



Så er der kommet en stævning fra min advokat, vil i hjælpe mig med at finde evt. fejl til på mandag?

Fejl 1: I starten står der at jeg skal have fra 2008, men det skal rettes til 2012 og længere nede nævner advokaten "sagsbehandleren hun" og det er en "han".

Ellers har jeg ikke noget at sige, men kom endelig med kritik, hvis der er noget.

Enteneller 12-07-2013 16:26

Hej René,

Det er jo en lang sag at læse os igennem;). Så er det stave fejl og han/hun misfortolkninger og lign. du vil have andres (vores) øjne på? Formoder at advokaten har læst korrektur selv og blot behøver din godkendelse?!

Og ellers er det nok for dem (Vovse), der har din sag upfront, formoder man, når man får læst vidrererere ;-).

LM Fyn 12-07-2013 16:28

Citat:

Oprindeligt indsendt af Enteneller (Send 277937)
Hej René,

Det er jo en lang sag at læse os igennem;). Så er det stave fejl og han/hun misfortolkninger og lign. du vil have andres (vores) øjne på? Formoder at advokaten har læst korrektur selv og blot behøver din godkendelse?!

Og ellers er det nok for dem (Vovse), der har din sag upfront formodentlig.

Jeg fandt selv 2 fejl og det har jeg mailet til hende, men hun er gået på ferie :rolleyes: så jeg har da tid til at kigge den igennem selv :):):) men det er nu rart at have andres øjne på.

Enteneller 12-07-2013 16:30

Selvfølgelig og all over så handler det om at din sag bliver stillet korrekt. ;)

LM Fyn 12-07-2013 16:41

Citat:

Oprindeligt indsendt af Enteneller (Send 277939)
Selvfølgelig og all over så handler det om at din sag bliver stillet korrekt. ;)

Ja det er jo det...

Jeg håber at kunne få fri proces ellers har jeg ikke andre muligheder???

Og hvad skal der så ske??? Ja det ved man ikke og så længe man ikke ved hvad der skal ske, så køre hjernen rundt, men jeg har tænkt på at hvis det ikke går i orden, så vil jeg rådgive om forsikringer, et job hvor jeg kun skal møde familien og kan arbejde alene og i eget tempo, det bliver så nok fleks eller skånejob..

Enteneller 12-07-2013 16:45

René, du skal jo bare have ro på nu og det forstår vi alle.

Du skriver at du håber på fri process, altså at du ikke skal betale for retsagen eller hvad? Det må du jo så lige få undersøgt inden rettens gang.

Hvis ikke, der er dækning for det, så er der andre veje, men se lige til det andet først, jeg har nogle rettelser, som jeg nok lige får skrevet i aften;)

LM Fyn 12-07-2013 17:40

Citat:

Oprindeligt indsendt af Enteneller (Send 277943)
René, du skal jo bare have ro på nu og det forstår vi alle.

Du skriver at du håber på fri process, altså at du ikke skal betale for retsagen eller hvad? Det må du jo så lige få undersøgt inden rettens gang.

Hvis ikke, der er dækning for det, så er der andre veje, men se lige til det andet først, jeg har nogle rettelser, som jeg nok lige får skrevet i aften;)

Hun søger fri proces efter ferien, men hun skrev dette i en mail om en anden som også havde søgt pension:

"Kommunen gav hende afslag på pension, da de mente hun skulle igennem yderlige arbejdsprøvning, imens vi mente, at den hun allerede havde været igennem var tilstrækkelig.

Forskellen i forhold til din sag er, at du ikke har været igennem en arbejdsprøvning - så spørgsmålet er, om en dommer på baggrund af de øvrige oplysninger i din sag vil anse det for dokumenteret, at din arbejsevne er tilstrækkeligt nedsat til at opfylde betingelserne for tilkendelse af førtidspension. Jeg synes vi har noget god dokumentation, men i sidste ende handler det jo om, hvordan dommeren vægter det."



Så nu må vi væbne os med tålmodighed. :)

Vovse 12-07-2013 18:07

[QUOTE=renehdal;277936]
Citat:

Oprindeligt indsendt af Vovse (Send 274971)
Det er rigtig fint, at du får sagt fra, og på en ordentlig måde.:kram:



Så er der kommet en stævning fra min advokat, vil i hjælpe mig med at finde evt. fejl til på mandag?

Fejl 1: I starten står der at jeg skal have fra 2008, men det skal rettes til 2012 og længere nede nævner advokaten "sagsbehandleren hun" og det er en "han".

Ellers har jeg ikke noget at sige, men kom endelig med kritik, hvis der er noget.

Udover den med årstallet har jeg ikke fået øje på fejl, som bør rettes.

Stave-/slåfejl, som ikke har betydning for forståelsen, synes jeg ikke, at man skal hænge sig i.

Men jeg tænker, om du har vist denne til din advokat: http://www.ft.dk/samling/20111/spoer...55/1082500.pdf ?

Enteneller 12-07-2013 18:15

Er det noget vi andre bør se til/ gennemlæse? Sig til hvis det er.

LM Fyn 12-07-2013 18:16

[QUOTE=Vovse;277950]
Citat:

Oprindeligt indsendt af renehdal (Send 277936)

Udover den med årstallet har jeg ikke fået øje på fejl, som bør rettes.

Stave-/slåfejl, som ikke har betydning for forståelsen, synes jeg ikke, at man skal hænge sig i.

Men jeg tænker, om du har vist denne til din advokat: http://www.ft.dk/samling/20111/spoer...55/1082500.pdf ?

Tak for kommentarerne!

Den er vist til advokaten, men jeg ved ikke om hun har taget den til sig? Som hun skriver så er det op til den dommer om jeg skal i arbejdsprøvning eller om der er dokumentation nok.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:14.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension