K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Kampen mod lægekonsulenter. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=4125)

lionesse 08-11-2007 23:26

Hej:o) er det nu på fredag den 9.nov? I skrivede den 8.nov., det var jo i dag:o)
Det er i morgen,ikke ?
Tak & hilsen
M

zuza 08-11-2007 23:28

Ja, lionesse. Det er i morgen, fredag den 9. november, klokken 13.00

Web har skrevet det på forsiden med røde bogstaver.

:kram:

lionesse 08-11-2007 23:37

Det er i morgen, fredag den 9. november, klokken 13.00
 
Ok,lyder SUPER, jeg kommer...glæder mig at give en kæmpe kram til JER:kram:
Ses i morgen;)
M

lionesse 08-11-2007 23:40

Hej Søde:o) YEP...nu er jeg med. Kommer Du også?
Kæmpe kram
M

zuza 09-11-2007 00:15

Det var så lidt, lionesse.

Håber I får en god dag.

Nej, kommer ikke. Det ligger for langt væk.

:kram:

popiae 09-11-2007 10:01

jeg kommer, og håber virkelig det skaber opmærksomhed i pressen.
vh popiae

Benny Gerhard 09-11-2007 11:27

Her er presentationen af min sag til mødet på Christiansborg i dag.


Benny Gerhard


Jeg blev i 1983 påkørt af spritbilist og invalideret 100% i forhold til erhvervsevne.

Jeg fik tilskud til ny handicapbil i juli 2001.

I august 2001 blev min hjælp nedskåret fra 128 timer til 39,5 timer om ugen, så jeg ikke kunne bruge bilen.

Det er en nedskæring af hjælp på 75%, fra mig der er 100% invalid p.g.a. manglende håndfunktion.

Jeg har selv betalt flere hundrede tusinde kroner til hjælp om natten, og til træning og indkøb om dagen.

*********

1. STATUSATTEST af 19. april 2000 fra egen læge, der advokerer for konstant overvågning.

2. Lægekonsulenten oversætter i brev af 11.05.2000 og beskriver STATUSATTEST korrekt, men vælger at følge sagsbehandlerens løgnagtige funktionsoplysninger om mig.

3. Brev af 25.03.2004 fra min læge til Gladsaxe Kommune, der er en kritik af lægekonsulent Claus Bjerregaard.

********

Sagsanlæg mod Gladsaxe Kommune ved Østre Landsret tabte jeg, fordi landsdommerne undlod, at bruge mit bevismateriale vedrørende de lægelige akter.

Sagsanlæg mod lægekonsulent Claus Bjerregaard ved retten i Glostrup tabte jeg, og blev dømt til at betale lægekonsulentens sagsomkostninger med 25.000 kroner.

Altså blev jeg dømt til, at betale lægekonsulenten 25.000 kroner for, at have ødelagt mit liv.

I 1999 deltog jeg i Ritter Classic motionsløb. Sammen med 2 hjælpere der løftede mig på og af cyklen, cyklede jeg fra Fredensborg til Hellerup.

I dag kan jeg ikke mere cykle, efter ”lægekonsulens ulovlige indgriben”.

I dag er jeg højt forgældet efter optagelse af flere lån i hus, og snart må gå fra hus og hjem. Derefter kan jeg så sidde og fundere som ”en social taber” over min skæbne, et liv der blev skudt i sænk af lægekonsulenten ved brug løgne, og tilsidesættelse af faktuelle lægeoplysninger.

Jeg har ca. 2.000,00 kroner til mad, benzin o.a. pr. måned!

Venlig hilsen

Benny Gerhard

popiae 10-11-2007 10:40

vi var til pressekonf. igår. jeg synes det gik godt, men kunne godt savne mere medie opmærksomhed. dog var Ekstra Bladet der, og meldingen er at der kommer nogt senere. de skal lige sætte sig ind i stoffet, og det ved alle her er omfattende.
Men jytte fik konkretiseret sin poiente, så alle forstod det.
min far har optaget det på vidio, så jeg håber at jeg kan lægge det på nettet, senere. vh popiae

Kade 10-11-2007 10:43

Det ville være fantastisk, fordi at jeg gerne vil se det :) Bor i midten af Jylland så kunne desværre ikke komme dertil.

lyslys 10-11-2007 18:29

lægekonsulenternes ulovligheder
 
Skønt din far optog det på video.
Håber det kan lægges ud på nettet, så mange ser det.
Har ringet til journalisten, men fik ikke kontakt. Skriver det til Jer, når hun har fortalt, hvordan de vægter en sådan historie.
Mine bøger er et konstant arbejde for vores sag. Selv folk jeg omgås næsten dagligt, er rystede, forfærdede og chokerede over, at få alle skandalerne at se , sort på hvidt, i hurtig rækkefølge.
Ugeskrift for Læger siger, at de vil bringe en anmeldelse af bøgerne, og hvis de gør det, vil kendskabet til ulovlighederne blive ret udbredt. Almindelige læger vil ikke bryde sig om at læse om kollegernes makværk. Det at jeg har sat navnene i på de korrupte læger, vi efter min mening betyde, at mange flere læger vil læse den, for at se, hvad kollegerne kan finde på.
I kan hjælpe med udbredelsen ved at bede Jeres bibliotek om at tage den hjem, så så mange som muligt får mulighed for at læse den.
Hvis biblioteket skal vide hvad den handler om, så kan I læse bagsideteksterne på www.bod.dk, eller på www.saxo.dk
Jeg måtte jo bruge et forlag, hvor jeg selv måtte betale hele udgiften og øge min gæld, for de "pæne" danske forlag, ville ikke udgive en bog, som havde et så snavset indhold.
I vil glæde Jer over at læse, specielt bind 1, det føler jeg mig overbevist om.
mvh Jytte Hestbech


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:59.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension