K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Hvordan forløb det da du søgte fleks? (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=26)
-   -   hurtig Godkendelse (https://www.k10.dk/showthread.php?t=17769)

Vipse 05-05-2011 09:07

hurtig Godkendelse
 
Hold da op, hvor kan alting bare gå hurtigt når man er så heldig at have en fantastisk SB og en lige så fantastisk jobkonsulent :-)

Jeg var til møde med min SB tirsdag, hvor hun fortalte mig at både hun, jobkonsulenten og lægekonsulenten ville indstille mig til flexjob og onsdag fik jeg at vide at jeg var godkendt ! Og endda med den ekstra fordel at jeg får lov til at blive i min praktik 3 mdr mere inden at jeg skal ud at søge JOBBET da kommunen synes at jeg skal have lidt ekstra tid til at få stabiliseret psyken og timeantallet på de 15 timer som de mener er max for mig.

Jeg er så glad for at jeg ikke endte på ftp, som lægerne ellers havde dømt mig til og jeg føler mig heldig, fordi jeg har fået en enorm støtte og opbakning fra kommunen hele vejen igennem den sværeste periode i hele mit liv.
Hedensted kommune skal bare have verdens største krammer :kram:

Wodpoulsen 05-05-2011 09:19

Skønt for dig, og herligt, at høre det også kan gå lige efter bogen.
Stort tillykke.:kram:

popiae 05-05-2011 09:27

Kæmpe tillykke til dig, med fleksbevillingen.

VH Popiae

Enteneller 05-05-2011 10:39

Tillykke og held og lykke fremover. :)

Susanne2412 05-05-2011 10:44

Stort tillykke, det er dejligt at se det kan gå stærkt...

Held og lykke med jobsøgning, håber det også går stærkt :kram:

malenemuz 05-05-2011 21:44

Stort tillykke:) Fantastisk med en kommune der hjælper en istedet for at modarbejde en..

Lunasdatter 05-05-2011 22:00

Stort tillykke... og dejligt at det gik så hurtigt... ♥
Knus Lone

siffeline 06-05-2011 08:03

stort tillykke med det - det lyder til at være det helt rigtige for dig

adhsl 18-08-2011 01:19

Og væk var hun?

Vipse 19-09-2011 09:09

Så er jeg tilbage ;)
 
Jeg har desværre endnu ikke fået et fleksjob, men er stadig i virksomhedspraktik samme sted !
Jeg har fået forlænget frem til 29 oktober og derefter ved jeg ikke, hvad der skal ske. Jeg kan ikke blive da butikken ikke har råd til at ansætte mig, desværre !
Det har vist sig, at jeg ikke kan klare mere end max 12 -15 timer ugentligt og jeg kan overhovedet ikke klare stress.
Jeg har ledt i øst og vest efter et passende job, men de er godt nok svære at finde med kun 15 timer ugentligt. Der er faktisk kun rengøringsjob og det kan jeg ikke klare pga slidgigt i begge skuldre....øv
En stor sejr er dog, at jeg fik anerkendt min arbejdsskade, så jeg kan få erstatning af tabt erhvervsevne :)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:53.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension