K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=90)
-   -   Kontanthjælp (https://www.k10.dk/showthread.php?t=36587)

Naz 25-08-2018 00:39

Kontanthjælp
 
Hej
Jeg har brug for jeres hjlæp, jeg er 42 er sygmelde ikke huske side hvornår, men måske fra 2013 har disolaps i venstr sider af nakke og har rygsmert og hovedping på forskeliger måde.
Men for leden har jeg været til min rådgive jobcent indtil vider er det 4 forskeliger rådegive gennem min sygmelding, men intid nu er ikke sket noget nyt i min sag. Men idag tilbyd rådgiven mig at csl center for sundhed og liv som er 25 time om uge . jeg har ud over min smert ((ptsd)) i svær grad .. der hjem se jeg aldrig tv i lang tid på grund af men nak nu vil hun send mig i en kurus at side i længe tid .. som jeg ikke kan holdeud .
Så håbe jeg at I hjlæp mig. hvad skal jeg gør??
For det andet det sker aldrig noget nyt som om jeg gå runde en ondcirkel.

jjsonn 25-08-2018 08:21

Jeg ville møde op hver dag og tage hjem når kroppen ikke kan mere så samarbejder du

Vovse 25-08-2018 09:33

Citat:

Oprindeligt indsendt af jjsonn (Send 365087)
Jeg ville møde op hver dag og tage hjem når kroppen ikke kan mere så samarbejder du

Lige præcis.

Mød op til tiden, gør dine ting så godt du kan.
Og når du ikke kan klare mere, så henvender du dig til en medarbejder på stedet og fortæller hvordan du har det.

MistyMiss 25-08-2018 12:33

Og så kan der sagtens være dage hvor du har behov for at gå 10 minutter efter ankomst, jamen så gør du det.
Det kan virke fjollet at nærmest møde op for at gå hjem, men så kan de se at man prøver, og se at man rent faktisk har det skidt.
Det er selvfølgelig svært at "se" om folk har det skidt nogen gange, men de ser det bedre ansigt til ansigt, end via en telefonsamtale.

Hvis du har en læge/behandler der kan følge op på din tilstand en gang i mellem, ville det også være godt.
Så det kan blive dokumenteret hvis du får det værre.

(Ja, jeg har selv prøvet hvor jeg måtte gå hjem efter 10 minutter, fordi alternativet var at jeg brød grædende sammen.)

snoozz 26-08-2018 03:17

Misty miss ja hvorfor er det egenligt sådan ?

Du har helt ret, men hvorfor skal man være grædefærdig?

Jeg har selv prøvet at kaste op, men iflg kommunen er det ikke grund nok til ikke at deltage i "aktivering"

MistyMiss 26-08-2018 09:48

Citat:

Oprindeligt indsendt af snoozz (Send 365094)
Misty miss ja hvorfor er det egenligt sådan ?

Du har helt ret, men hvorfor skal man være grædefærdig?

Jeg har selv prøvet at kaste op, men iflg kommunen er det ikke grund nok til ikke at deltage i "aktivering"

Jeg var taget hjemmefra med en "dårlig dag", og tænkt "ej nu prøver jeg lige".
Det var på sådan et kommunalt værksted, hvor firmaer køber sig ind med forskellige opgaver. Lige den dag, havde de en opgave der larmede virkelig meget. Og jeg er ret lydsensitiv, ISÆR når jeg ikke har en særlig god dag.
Så da larmen startede, fik jeg det en del værre, og var nødt til at sige at jeg tog hjem.
De var super søde og spurgte om de kunne gøre noget, så jeg ikke havde behov for at tage hjem, men de kunne godt se at det ikke ville give mening at jeg sad alene ude på f.eks. toilettet ;)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:37.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension