K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   VALG NU underskriftindsamling (https://www.k10.dk/showthread.php?t=12945)

Dorah 29-05-2010 11:40

VALG NU underskriftindsamling
 
Hej Alle

Her et link til en undrskiftindsamling der kræver VALG NU

http://www.onlineunderskrift.dk/Vis/Skriv%20Under/Valg

M.v.h.

Dorah

Martin 29-05-2010 16:53

"Lars Løkke Rasmussen er IKKE en folkevalgt statsminister og burde derfor have udskrevet valg, inden en så radikal lovgivning blev vedtaget. Det er grundlovsstridigt."

Jeg kunne nu godt tænke mig at vide hvilken paragraf i Grundloven, der menes overtrådt her.

Der blev heller ikke afholdt valg i 1982, da Schlüter måtte overtage for at bremse Ankers kurs mod afgrunden.

superkok 29-05-2010 19:55

Citat:

"Lars Løkke Rasmussen er IKKE en folkevalgt statsminister og burde derfor have udskrevet valg, inden en så radikal lovgivning blev vedtaget. Det er grundlovsstridigt."

Jeg kunne nu godt tænke mig at vide hvilken paragraf i Grundloven, der menes overtrådt her.

Der blev heller ikke afholdt valg i 1982, da Schlüter måtte overtage for at bremse Ankers kurs mod afgrunden.
hold da op ikke mange der turde det som du gør nu fleste her er social og sf og ikke sige noget ond om dem lol :D ja ikke nogen forskeld fra den gang til den her gang folk glemmer mange gange

Martin 29-05-2010 21:11

Citat:

Oprindeligt indsendt af superkok (Send 107532)
hold da op ikke mange der turde det som du gør nu fleste her er social og sf og ikke sige noget ond om dem lol :D ja ikke nogen forskeld fra den gang til den her gang folk glemmer mange gange

Det er faktisk slet ikke så farligt her på K10. De fleste her kan godt finde ud af at debattere på en sober og ordentlig måde. Det er de færreste her (selvom der er et par stykker), der springer op og råber 'racist' hvis man hælder til den blå blok.

Men hvis man deltager i en tråd om rygning ... uha-da-da-da... .:)

superkok 29-05-2010 21:40

hehe hehe hehe ja bare alle kunne se begge sider har fejl og være glade for det de har osv men nej

c.l.e.o. 29-05-2010 21:57

Lige da jeg læste martins indlæg"dengang Schluter over tog efter Ankers kurs mod

afgrunden" knep jeg øjnene sammen,Ja vilken bistands klient husker ikke det ,jeg og

andre forsøger gik Ca 800 kr ned om månede i indkomst.DET er altid de "små" der får lov at

bøde når noget skal rettes op og betales tilbage..

Valg får vi ikk Løkke er for tung i r . . . . og kan ikke væltes ..Men for håbenlig bliver han ,fra

valgt,når den tid kommer...

Hejdien 29-05-2010 22:42

Citat:

Oprindeligt indsendt af superkok (Send 107562)
hehe hehe hehe ja bare alle kunne se begge sider har fejl og være glade for det de har osv men nej

Ja jeg kan godt se at begge sider har fejl ;) og jeg glæder mig til det vi får :D

mange år med pest gør at vi trænger til lidt kolera ...

Og så er der skrevet under :D

Ragdoll 30-05-2010 08:10

Så er der skrevet under :D

1970girl 30-05-2010 08:58

Så er der skrevet under :D


Vi snakker meget om starthjælp og kontanthjælpsloft og dette er også meget vigtige områder og ikke et land som Danmark værdigt.

Dog vil jeg tilføje at fænomenet "brøkpension" er for de allerfleste et ukendt fænomen, en gruppe af mennesker som det er lykkedes regeringen at holde gemt og dermed også glemt.

Dem som laver den danske lov, kan brød føde en hel familie!:mad:

Med venlige hilsen fra

Fattig Førtids Brøk pensionisten

1970girl.

Mai-Britt 30-05-2010 14:18

Citat:

Oprindeligt indsendt af Martin (Send 107520)
"Lars Løkke Rasmussen er IKKE en folkevalgt statsminister og burde derfor have udskrevet valg, inden en så radikal lovgivning blev vedtaget. Det er grundlovsstridigt."

Jeg kunne nu godt tænke mig at vide hvilken paragraf i Grundloven, der menes overtrådt her.

Der blev heller ikke afholdt valg i 1982, da Schlüter måtte overtage for at bremse Ankers kurs mod afgrunden.

Præsis Martin rød blok ønsker kun valg nu fordi mennigsmålingerne er gode for dem , men det giver jo ikke ret til et valg :D heldigvis


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:28.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension