K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Din historie (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Nilla's vej til Flexjob (https://www.k10.dk/showthread.php?t=12016)

nilla 04-08-2010 11:23

Tak piger :)
Ja det er dejligt når det går hurtigt :) og de nye sko er geniale. Jeg har store fodproblemer, men de her sko tager jeg kun af når jeg sidder i sofaen de er gode :)

Hun lovede også at tage med den 20. august. Men hun har lige sendt en besked om ikke manden kan tage med istedet:( Synes ikke det er rimeligt. Han tager rigeligt fri fra det job som vi ikke kan undvære han har... øv blev helt ked af det nu

PiaCP 04-08-2010 11:38

Citat:

Oprindeligt indsendt af nilla (Send 116659)
Tak piger :)
Ja det er dejligt når det går hurtigt :) og de nye sko er geniale. Jeg har store fodproblemer, men de her sko tager jeg kun af når jeg sidder i sofaen de er gode :)

Hun lovede også at tage med den 20. august. Men hun har lige sendt en besked om ikke manden kan tage med istedet:( Synes ikke det er rimeligt. Han tager rigeligt fri fra det job som vi ikke kan undvære han har... øv blev helt ked af det nu

Det er da trist - at du er ked.......

nilla 04-08-2010 12:21

Citat:

Oprindeligt indsendt af PiaCP (Send 116662)
Det er da trist - at du er ked.......

ja blev lige lidt skuffet der. Men skrev til hende. Så nu tager hun med alligevel. Min mor er nok bare ked af at bruge flere penge på mig. Hun køber altid gaver når man er sammen med hende. Men jeg ville da hellere undvære og at hun så kom med, fordi hun gerne ville hjælpe mig

PiaCP 04-08-2010 12:25

Citat:

Oprindeligt indsendt af nilla (Send 116672)
ja blev lige lidt skuffet der. Men skrev til hende. Så nu tager hun med alligevel. Min mor er nok bare ked af at bruge flere penge på mig. Hun køber altid gaver når man er sammen med hende. Men jeg ville da hellere undvære og at hun så kom med, fordi hun gerne ville hjælpe mig

Jammen det synes jeg da så du skal fortælle hende - kender jo godt det man gerne vil hjælpe og man så gør det "lid" forkert, måske????

Tror du skal inviterer mor på kaffe også fortælle hende hvad hun betyder for dig - og hvad du helst vil have af hjælp.....måske????
Kun en bette ide;)

nilla 04-08-2010 12:32

Tak Pia. Det burde jeg gøre. Men gør det ikke. For hun kan ikke rigtig tåle at høre hvad jeg virkelig føler. Jeg er efterhånden så gammel i gårde at jeg har vænnet mig til at det er sådan her. Hun tror hun kan købe kærlighed- og hvis jeg giver hende gaver så får jeg den også.

Men det er forkert af mig at klage over det. For hun siger hun elsker mig og vil gøre alt for mig.

Min far køber ikke ting, men han er der altid for mig.

I øjeblikket er tingene ret komplicerede. Min storebror har fortalt mig at han ikke kan fordrage mig og min mor vil hele tiden snakke med mig om at det da også er synd for ham at han ikke kan lide mig og at han er igang med at arbejde med sig selv. Jeg kan ikke holde ud at høre på det. Jeg er jo bare sur og ked af det pga. det han har sagt og vil bare gerne have et kram af min mor- og intet andet. Og jow, måske at hun sagde noget til ham.
Hvis jeg først tager hul på det ene, så kommer det andet, hvis du kan følge mig- og kommer tingene op til overfladen, så bliver min far sur, fordi min mor bliver ked af det og vupti, så ser jeg pludselig ikke mine forældre.. Jeg kender det - jeg har oplevet det og set det før.

Det er derfor jeg ikke tager snakken. Så hellere bide lidt i det sure æble, snakke lidt med manden om de følelser og sætte lid til min dårlige hukommelse. Så er alle glade

(ja det blev lige lidt ynkeligt. Men egentlig første gang jeg har fået det skrevet ned)

nilla 04-08-2010 13:55

Humøret er oppe igen :) min nye telefon kom og så fik jeg købt nogen røde ting, så jeg kan få en linie af rødt i stuen. Trænger til lidt symmetri ;)

PiaCP 04-08-2010 17:38

Citat:

Oprindeligt indsendt af nilla (Send 116676)
Tak Pia. Det burde jeg gøre. Men gør det ikke. For hun kan ikke rigtig tåle at høre hvad jeg virkelig føler. Jeg er efterhånden så gammel i gårde at jeg har vænnet mig til at det er sådan her. Hun tror hun kan købe kærlighed- og hvis jeg giver hende gaver så får jeg den også.

Men det er forkert af mig at klage over det. For hun siger hun elsker mig og vil gøre alt for mig.

Min far køber ikke ting, men han er der altid for mig.

I øjeblikket er tingene ret komplicerede. Min storebror har fortalt mig at han ikke kan fordrage mig og min mor vil hele tiden snakke med mig om at det da også er synd for ham at han ikke kan lide mig og at han er igang med at arbejde med sig selv. Jeg kan ikke holde ud at høre på det. Jeg er jo bare sur og ked af det pga. det han har sagt og vil bare gerne have et kram af min mor- og intet andet. Og jow, måske at hun sagde noget til ham.
Hvis jeg først tager hul på det ene, så kommer det andet, hvis du kan følge mig- og kommer tingene op til overfladen, så bliver min far sur, fordi min mor bliver ked af det og vupti, så ser jeg pludselig ikke mine forældre.. Jeg kender det - jeg har oplevet det og set det før.

Det er derfor jeg ikke tager snakken. Så hellere bide lidt i det sure æble, snakke lidt med manden om de følelser og sætte lid til min dårlige hukommelse. Så er alle glade

(ja det blev lige lidt ynkeligt. Men egentlig første gang jeg har fået det skrevet ned)

Jammen lyder da også lidt indviklet - så det kan jeg da godt forstå du ikke har overskud til :)
Ja, jeg har ingen omgang med min familie - blev træt af alle de problemer og negativitet hele tiden, samt at man ikke behandlede sine børn ens - med det mener jeg ikke at vi skulle have det samme alle sammen, men at vi blev behandlet ordentligt - og det gjorde man kun hvis man gjorde som der blev sagt eller ønsket....dvs. man skulle gøre sig fortjent til både kærlighed og ordentlig behandling - ja, det gad jeg skisme ikke mere!
Så jeg må jo sige at det kan godt være blod er trykkere end vand - men jeg foretrækker vand - til enhver times :D
Det kan også godt være at de er mine søskende og mine forældre, men det betyder vel ikke at jeg pr. automatik skal elske dem.....nej vel? :D

Nå, men det var mit lille opstød - måske det hjalp dig lidt? ;)

Gooodt med tlf...tillykke ;-) Knuuuz

nilla 04-08-2010 17:44

:kram::kram::kram:Pia Tak :) Ja kan jo høre at du slåsser med helt de samme ting. Jeg har også tit været tæt på at "skabe" mig. Men er meget meget glad for min far og vil helst ikke undvære ham :)

PiaCP 04-08-2010 17:48

Citat:

Oprindeligt indsendt af nilla (Send 116735)
:kram::kram::kram:Pia Tak :) Ja kan jo høre at du slåsser med helt de samme ting. Jeg har også tit været tæt på at "skabe" mig. Men er meget meget glad for min far og vil helst ikke undvære ham :)

Sådan havde jeg det også - og tror faktisk også han er mere ked end min mor :-( men såen ska det være - vi har ikke set hinanden i 8 år nu - og jeg er godt tilfreds med at være foruden alt det bøvl - men savner da min lillebror - han valgt dem til og mig fra, dengang...that's life :-)

nilla 04-08-2010 17:51

Citat:

Oprindeligt indsendt af PiaCP (Send 116736)
Sådan havde jeg det også - og tror faktisk også han er mere ked end min mor :-( men såen ska det være - vi har ikke set hinanden i 8 år nu - og jeg er godt tilfreds med at være foruden alt det bøvl - men savner da min lillebror - han valgt dem til og mig fra, dengang...that's life :-)

:kram::kram::kram: synes nu det er synd for dig. Man burde altid kunne regne med ens forældre. Jeg vil altid være der for min søn uanset hvad.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:09.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension