K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Din historie (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Nilla's vej til Flexjob (https://www.k10.dk/showthread.php?t=12016)

nilla 02-08-2010 12:08

Nå men jeg fik bestilt tid til Neurolog på Mølholm imorgen kl. 11:45. er helt nervøs. Gud ved hvad de finder derinde... Om noget?!

Jeg fik også ringet til min nye sagsbehandler. Jeg spurgte om ikke jeg måtte komme ned og møde ham og d. 31. august giver han en kop kaffe kl. 10. Han lød faktisk flink, så nu har jeg det bedre :)

Andersine85 02-08-2010 20:04

Godt at høre :) Og flot du fik ringet og spurgt efter et møde!

Som sagsbehandler har jeg kun gode erfaringer med Mølholm, og har heller ikke hørt klager fra nogen af mine borgere.

De der specialsteder synes jeg generelt plejer at være ret gode...

nilla 02-08-2010 22:19

Citat:

Oprindeligt indsendt af Andersine85 (Send 116340)
Godt at høre :) Og flot du fik ringet og spurgt efter et møde!

Som sagsbehandler har jeg kun gode erfaringer med Mølholm, og har heller ikke hørt klager fra nogen af mine borgere.

De der specialsteder synes jeg generelt plejer at være ret gode...

Tak Andersine :) Jeg er spændt på hvordan de er dernede. Hvis de er rigtig søde, kan de også få lov at fixe benet :)

PiaCP 03-08-2010 09:33

Citat:

Oprindeligt indsendt af nilla (Send 116270)
Nå men jeg fik bestilt tid til Neurolog på Mølholm imorgen kl. 11:45. er helt nervøs. Gud ved hvad de finder derinde... Om noget?!

Jeg fik også ringet til min nye sagsbehandler. Jeg spurgte om ikke jeg måtte komme ned og møde ham og d. 31. august giver han en kop kaffe kl. 10. Han lød faktisk flink, så nu har jeg det bedre :)

Super godt Nilla :kram:
Godt initiv (-gg-) med den kop kaff' - den kan jeg godt li' :)

Ønsker dig al mulig held og lykke både med socialfritzen -ggg- og med Mølholm-
glæder mig til at høre hvad der fattes dig :-))))

nilla 03-08-2010 10:27

Citat:

Oprindeligt indsendt af PiaCP (Send 116436)
Super godt Nilla :kram:
Godt initiv (-gg-) med den kop kaff' - den kan jeg godt li' :)

Ønsker dig al mulig held og lykke både med socialfritzen -ggg- og med Mølholm-
glæder mig til at høre hvad der fattes dig :-))))

Tak Pia :kram::kram: Er bare hamrende nervøs lige nu. Nok mest fordi min mor skal med. Hun hører altid kun det gode og jeg hører altid kun det dårlige. Men det betyder også at hun ikke altid hører det som det er og jeg dermed også skal bevise det over for hende.

Men hvis de finder noget, så tør jeg ikke køre hjem selv. Der er en times kørsel

PiaCP 03-08-2010 10:41

Citat:

Oprindeligt indsendt af nilla (Send 116452)
Tak Pia :kram::kram: Er bare hamrende nervøs lige nu. Nok mest fordi min mor skal med. Hun hører altid kun det gode og jeg hører altid kun det dårlige. Men det betyder også at hun ikke altid hører det som det er og jeg dermed også skal bevise det over for hende.

Men hvis de finder noget, så tør jeg ikke køre hjem selv. Der er en times kørsel

ÅÅÅh ha da...kan du ikke finde en anden chauffør?
En der ikke gør dig så nervøs?
På den anden side, er det jo også godt at i ser sagen fra hver jeres vinkel? ikk?

Alle min :kram: og knuz

Vovse 03-08-2010 13:58

Citat:

Oprindeligt indsendt af nilla (Send 116452)
Tak Pia :kram::kram: Er bare hamrende nervøs lige nu. Nok mest fordi min mor skal med. Hun hører altid kun det gode og jeg hører altid kun det dårlige. Men det betyder også at hun ikke altid hører det som det er og jeg dermed også skal bevise det over for hende.

Men hvis de finder noget, så tør jeg ikke køre hjem selv. Der er en times kørsel

Optag det hele på f.eks. en mp3'er.
Jeg så, at de har en i Føtex til 200 kr.

nilla 03-08-2010 18:37

Hej piger, det gik godt. Min mor blev i venteværelset så der blev ikke noget problem ud af det.

Lægen var grundig og tjekkede reflekser. Hun spurgte hvad jeg troede det var og ja sagde at det sclerose lignende symtomer og det mente hun godt det kunne være, men det var ikke sikkert. Mine reflekser var ok.

Jeg skal til MR scanning d. 20 august. Troede de ville tage billeder i dag men det var kun undersøgelse.

Hun sagde så at det måske kunne være nervebetændelse, men jeg måtte love ikke at læse for meget om det. Det har jeg selvfølgelig allerede gjort :)
Og det håber jeg ikke det er:( puha det er fælt. Men jeg kan godt se hvorfor hun nævner det.

Men det kan også være der ikke var noget.

Nå men bagefter tog min mor og jeg ned og fik salat med krebs, rejser, hummer, krabber, muslinger og en stor kammusling. MUMS! og så kostede det kun 125 kr for den portion. Det fatter jeg ikke.

Min mor forærede mig et par Angulus sko :) SÅ jeg er meget meget glad nu :)
og jeg har ikke fortrudt at jeg tog et par sko på, som jeg måtte tage af på gågaden i Vejle, fordi de gjorde for ondt :):D

Jeg optog ikke. Det var der heller ikke grund til. Men jeg kan optage med mobilen

PiaCP 04-08-2010 09:32

Citat:

Oprindeligt indsendt af nilla (Send 116543)
Hej piger, det gik godt. Min mor blev i venteværelset så der blev ikke noget problem ud af det.

Lægen var grundig og tjekkede reflekser. Hun spurgte hvad jeg troede det var og ja sagde at det sclerose lignende symtomer og det mente hun godt det kunne være, men det var ikke sikkert. Mine reflekser var ok.

Jeg skal til MR scanning d. 20 august. Troede de ville tage billeder i dag men det var kun undersøgelse.

Hun sagde så at det måske kunne være nervebetændelse, men jeg måtte love ikke at læse for meget om det. Det har jeg selvfølgelig allerede gjort :)
Og det håber jeg ikke det er:( puha det er fælt. Men jeg kan godt se hvorfor hun nævner det.

Men det kan også være der ikke var noget.

Nå men bagefter tog min mor og jeg ned og fik salat med krebs, rejser, hummer, krabber, muslinger og en stor kammusling. MUMS! og så kostede det kun 125 kr for den portion. Det fatter jeg ikke.

Min mor forærede mig et par Angulus sko SÅ jeg er meget meget glad nu
og jeg har ikke fortrudt at jeg tog et par sko på, som jeg måtte tage af på gågaden i Vejle, fordi de gjorde for ondt :):D

Jeg optog ikke. Det var der heller ikke grund til. Men jeg kan optage med mobilen

Hvor er jeg glad for du har haft en dejlig dag og ikke er skræmt helt :-)
Skønt at du fandt en løsning på dit "mor-problem" - og at i nød dagen sammen med din mor (og fik nye sko-wooouw) ;)

Håber selvfølgelig ikk det er nervebetændelse - for pyha ...og husk nu - IKKE LÆSE OM DET (ikke mere ihvertfald) :D

Knuz

Solen 04-08-2010 10:38

Så er du i gang med en udredning - godt, at det ikke var slemt. Jeg håber, din vej mod en diagnose bliver så "smertefri" (åndsvagt udtryk, men jeg kan ikke finde et bedre) som muligt:kram: Det lyder da til, at de arbejder hurtigt - ventetiden på en scanning er i hvert fald længere i det offentlige.

Det lyder som en dejlig ose-tur bagefter...og så med et par nye sko:D


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:52.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension