K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Så er kampen slut (https://www.k10.dk/showthread.php?t=12713)

c.l.e.o. 15-09-2010 08:17

Citat:

Oprindeligt indsendt af help7172 (Send 123752)
tillykke......[B]jeg skal lige spørge ..når en sagsbehandler siger at hun vil indstille en til ftp hvad så? betyder det så at man får tilkendt ftp eller skal den videre i systemet til endelig godkendelse eller hvad?
[/B]

der foreligger arbejds prøvninger som ikke er blevet til noget fordi. sendt hjem derfra pga tilstanden og så hospitals journal psykiatrisk hospital journal indlagt 1år og speciallæge i psykiatri som kommunen indhentede altså lægeerklæring hvor han skriver at kan ikke se bedring i tilstanden. og speciallæge erklæring fra neurolog......så jeg vil høre om der nogen der kan svarer?

Så samles sagen og kommer på pensionstimes bord som så tager stilling til sagen.Du vil modtage besked når pensionstimet har modtaget sagen..
De har vist op til 3 måndre til at afgøre det..

help7172 16-09-2010 21:24

hvorlænge=?
 
ja sagsbehandleren har indstillet til en paragraf 18 ftp og hvad er det og hvorlænge tager det fra at jeg har underskrevet og udfyldt en stamskema jeg har fået tilsendt fra min sagsbehandler resourceprofilen og arbejdsevnemetoden profilen. og den skal forligges til en afd i kommunen som jeg ikke lige ved hvad hedder og det sker i slutningen af september. hvad så hvor lang tid går der til jeg får ftp en endelig afgærelse =? tak hvis nogen kan hjælpe. ftp :mad:

help7172 16-09-2010 21:28

hvorlænge=?
 
ja sagsbehandleren har indstillet til en paragraf 18 ftp og hvad er det og hvorlænge tager det fra at jeg har underskrevet og udfyldt en stamskema jeg har fået tilsendt fra min sagsbehandler resourceprofilen og arbejdsevnemetoden profilen. og den skal forligges til en afd i kommunen som jeg ikke lige ved hvad hedder og det sker i slutningen af september. hvad så hvor lang tid går der til jeg får ftp en endelig afgærelse =? tak hvis nogen kan hjælpe. ftp

Fodfolket 28-09-2010 21:39

fik total griner idag, jeg fik et brev fra job-centret idag, om at pensionister godt må have arbejde selvom at man fik pension, og der var yderlig et klippekort med 5 klip til vejledene samtaler, ja og det var så spild af penge og sende det til mig, for jeg får det jeg må tjene ved siden i tillægspension og det ved de godt på jobcentret.

og hvis jeg havde kunne klare et par timer om dagen vil jeg nok have valgt at få et fleksjob istedet for pension.

simba 28-09-2010 23:04

Hej fodfolket.

Ja, der er jo nok en grund til, at du har fået pension:).

Jeg har ikke fået sådan et brev, men det kan være, at det kommer lige pludselig, men jeg skal heller ikke ud og arbejde.

Hvornår skal i forresten flytte?

:kram:Simba

Fodfolket 29-09-2010 10:22

hey simba

vi har huset fra 1 nov, og flytter ud i det den 6 nov.

det bliver total fedt at blive fri for trapper for de er godt nok ved at være en belastning for mine fødder.

simba 29-09-2010 10:30

Hej fodfolket.

Hvor dejligt for jer, jeg håber I bliver rigtig glade for det:)

:kram: Simba

help7172 29-09-2010 19:55

ftp osv
 
mit sp er ......

når man får ftp og ens kone er på kontanthjælp og man har 4 børn under 10 alle sammen kan man så få tillæg til børnepengene og boligsikring eller andre tillæg?

simba 29-09-2010 22:10

Hej help7172.
Jeg tror ikke du kan få tillæg til børnepengene, men I kan muligvis få boligsikring.
Det skal du søge om hos kommunen.
Om der er andre tillæg, ved jeg faktisk ikke, du kan evt. spørge din sagsbehandler.

Simba

Fodfolket 05-10-2010 21:59

nu må det godt blive den 1 nov. så vi kan rykke ud i vores nye hus.

jeg blev lige lidt forbavset i banken igår, ved køb af hus får den indvirkning på min udbetaling at jeg stort set ikke skal betale skat andet end ejendomskat


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:57.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension