K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hjælp Mig!!! (https://www.k10.dk/showthread.php?t=488)

Isch 29-10-2006 19:29

RE: Hjælp Mig!!!
 
hehe......kender det godt.....og jeg har ikke din undskyldning med koncentrationsbesvær.....læser bare ikke altid det der står :D

Og kan så se at du bruger det som en god undskyldning til at smide dig på sofaen??

du er tilgivet :D:D:p

Borroe 30-10-2006 10:07

RE: Hjælp Mig!!!
 
Hejsa

Ja ved ikke om nogen andre har men jeg har lige poppet en mail afsted til kschou hvor jeg har skrevet at der har været stor interesse for hans indlæg!! Så nu ved han i hvert fald at vi har været der!!!

:D:D:D

Hejdien 30-10-2006 12:03

RE: Hjælp Mig!!!
 
God ide Borroe, så må vi se om han også kunne finde på at kigge ind og fortælle hvordan det går :D:D

kschou 30-10-2006 14:16

RE: Åh Nej....
 
Tak for alle svarene.
Beklager den lange tid der er gået.
Men da min mor lige er død, af meget hård kræft sygedom, har jeg ikke rigtig haft overskud til noget som helst.
Jeg håber i kan se den medscannede fil.
( Brev fra min mor og mine søskende til Kolding Kommune )

Stella 30-10-2006 14:25

RE: Hjælp Mig!!!
 
hej Kschou
...hvor er det godt at høre fra dig ...man kan ikke se filen, jeg er ked af at din mor er død ... håber det bedste for dig :) :) kom herind og fortæl hvordan det går for dig :)

Peacock 30-10-2006 14:37

RE: Hjælp Mig!!!
 
hejsa Kschou

det er jeg ked af hører at din mor er død:(
min dybest medfølelse til dig og din familie

kram fra Peacock

Borroe 30-10-2006 22:21

RE: Hjælp Mig!!!
 
Hejsa kschou *kramz*

Det gør mig meget ondt at høre det med din mor:(, sådanne ting er altid triste og tager hårdt på en:(!!! Jeg håber inderligt at du kommer forbi af og til og får "snakket ud", vi er i hvert fald mange som gerne støtter dig og ligger en god bred skulder til!!!!

Vi kan desvære ikke se din fil...

Jeg håber alt det bedste for dig og din familie og sender et kæmpe kramz med min dybeste medfølelse!!:(

Knuser Borroe :)

kschou 31-10-2006 19:28

RE: Hjælp Mig!!!
 
Hej igen.

Sorry det med filen ikke virker. Kan ikke lige finde finde ud af hvorfor..

Jeg føler mig som et tyndt tov, der bliver trukket i fra hver sin retning.
Min psykiater mener at det bedste for mig, ville være at få total fred i en længere periode på 3-6 mdr.

Da jeg nu skal på kontanthjælp og dermed ikke længere kan blive boende hvor jeg bor idag. pga. for mange udgifter,
føler jeg mig nærmest tvunget til at komme i en ny aktivering, så jeg kan få afklaret min situation, selvom jeg mest af alt har brug for fred og ro.

Hvor står jeg så om et halvt år, når denne periode er udløbet, hvis jeg vælger min psykiaters råd.?

Hvad sker der hvis jeg påny kommer i aktivering, men ikke kan fuldføre dette tilfredsstillende.?

Bliver jeg så for 3. gang sat ud i en ny aktivering, og hvor længe skal dette fortsætte, før jeg kan få den nødvendige fred og ro?

Det afslag jeg fik på min ansøgning om førtidspension tidligere, blev afvist selvom det kun var en midlertidig førtidspension på 2 år der var ansøgt om.?

Jeg kan ikke længere overskue dette.

Jeg skal igen imorgen til behandling på neurologisk afdeling pga. hovedpine.
Der har jeg været i behandling siden d. 8. febuar 2005 og skal derud for 7. i morgen.
Men hvor længe og hvor mange gange skal dette ske før der er et stationær tidspunkt.?:(

Borroe 31-10-2006 23:17

RE: Hjælp Mig!!!
 
Hejsa kschou

Du skal da ikke undskylde!!!

Ja de spørgsmål du stiller tror jeg desværre mange render rundt med og det triste er at der nok ikke findes noget svar...... det tog kommunen 5 år før min situation blev erklæret stationær og det var først da en speciallæge på Riget sagde at han ikke ville opererer mere!!!

Det er meget trist at høre om din forfærdelige situation og jeg ville ønske man kunne hjælpe dig, for ingen fortjener at gå sådanne ting igennem på denne måde!!!

Jeg håber alt det bedste for dig og håber vi hører hvordan det går med dig fra dag til anden!!!

Kæmpe Knuser Borroe :D

Hejdien 31-10-2006 23:35

RE: Hjælp Mig!!!
 
Citat:

kschou skrev:
Hej igen.

Sorry det med filen ikke virker. Kan ikke lige finde finde ud af hvorfor..
Hej Kschou.

Du kan sende filen til mig hvis det er , bare brug adressen [mail][email protected]
[/mail]
Så skal jeg bede webmaster om at sætte den på.

Har du prøvet at snakke med neurologisk afdeling om din situation, og din psykiater hvad siger han til det hele..

Hvad har kommunen lavet af handlingsplan for dig, hvilket formål er der med at sende dig i aktivering ?
Hvad siger din sagsbehandler til din situation ? syntes at det lyder fuldstændigt vanvittigt at kommunen tillader at du kommer i sådan en situation pga et overfald , og det at du så har din mors død, din boligsituation osv ovenikøbet, det er jo nok til at få selv de stærkeste mennesker til at gå ned :(

Vi kan sagtens råde dig til hvordan du skal komme igang med at få systemet til at hjælpe dig, men pt syntes jeg godt nok ikke at det lyder som om du overhovdet ville kunne finde overskuddet til det..

Har du et familiemedlem nogle venner , veninder eller gamle kollegaer der evt ville kunne hjælpe dig med det at få skrevet de breve og klager som skal til...

Har du søgt et § 17 ? har din sagsbehandler bare sagt til dig at du ikke kan få en midlertidig førtidspension ? eller har du fået et skriftligt afslag

Nå nu vil jeg ikke smide flere spørgsmål i hovdet på dig før end du har fundet svar på dem jeg allerede har skrevet ;)
Citat:

Jeg føler mig som et tyndt tov, der bliver trukket i fra hver sin retning.
Min psykiater mener at det bedste for mig, ville være at få total fred i en længere periode på 3-6 mdr.
Det burde også være muligt at få et break, hvorfor drive mennesker helt ud hvor de ikke kan bunde :o
Det lyder ret umenneskeligt det du er igennem ..

Citat:

Da jeg nu skal på kontanthjælp og dermed ikke længere kan blive boende hvor jeg bor idag. pga. for mange udgifter,
føler jeg mig nærmest tvunget til at komme i en ny aktivering, så jeg kan få afklaret min situation, selvom jeg mest af alt har brug for fred og ro.
Kom tilbage og fortæl os hvordan det går med dig, om ikke andet så kan vi da altid tilbyde dig vores moralske opbakning, selv om det ikke er meget i den situation du befinder dig i nu, men mange gange kan det hjælpe at få alle frustrationer skrevet ned, og hvem ved..
Det kan jo være at en af os andre kan se en løsning som måske misser for andre :):)

Held og lykke med det hele


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:20.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension