K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   E-Damper (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=94)
-   -   E-cigaretter (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23175)

Webmaster 11-03-2014 21:55

Ja det sker indimellem at skidtet ikke lige vil som man selv vil...men men det har nu aldrig fået mig til at overveje at ryge....til det er jeg for glad for at have stoppet med at ryge,...

JH jeg vidste nu godt hvad du mente med "hellig" ;) og det er jo på en måde rigtigt for man har jo fyldt sig med allandskens farlige ting....og så burde man jo ikke være så nervøs over lidt aroma...

Men når man nu er holdt op med at ryge og stoppe sig med de farlige ting...ja så vil man vel naturligt se om ikke kan undgå de værste ting her efterfølgende...

Lige angående de smilies...det er sat til ti pr indlæg alene fordi folk har en tendens til at misbruge det...

Der er ikke noget der er mere generende end en hel stribe af smillies lige efter hinanden og på hver eneste linie...

Det er også derfor at der ikke er en masse at vælge imellem og at der ikke er en masse smillies der bevæger sig....

De fleste herinde har problemer med hukommelsen...og det bliver i den grad forværret at alle de smillies og blinkende ting...

Selv farverne herinde er valgt ud fra det og ikke ud fra hvad der ser godt ud...

Lige til sidst...så dem der har lavet den video om væsker...ja det er nogen der kalder sig for the vape team...og de laver en udsendelse hver evig eneste onsdag...og lægger den som regel op dagen efter på youtube...

Der er faktisk meget spændende i de udsendelser...ja også noget kedeligt...men det er det gode ved youtube videoer for man kan jo bare spole frem til det man gider..

Men man kan fælge med her https://www.youtube.com/user/vapeteam/videos hvis nogen skulle have interesse for det...

Jeg er lidt i tvivl men tror at hvis man bruger følgende link ja så kommer man til deres sidste nye video hver gang man trykker på det http://www.youtube.com/watch?v=k97A6...em-subs_digest

Ninja 11-03-2014 22:14

Jeg har også haft en noget anstrengt dampdag i dag - jeg har forsøgt mig med menthol og kan sige allerede nu, at den vist aldrig bliver et hit. Dog er den bedre end Grøn Look, som virkelig står som en rædsel i erindringen....
Men den giver en meget fin følelse af frisk mund, og efter en kvart tank, letter jeg ikke længere over chokket over friskheden:D
Men jeg tror ikke jeg kan vænne mig til det, men har det så lidt bedre med After eight'en, som lige bryder skarpheden.....

Det skal også nævnes jeg heller ikke er særlig vild med after eight, eller pebermyntechokolade generelt - dog er Frazer mint en undtagelse, da de er lidt mildere og chokoladen er lidt kraftigere.:p

Men nu er problemet det, at alt bare smager af menthol.....gys, håber ikke jeg har smadret vægerne:D

Bodrum 11-03-2014 22:28

Ahh helene.. du fornærmer mig nu :D

Jeg har fået min mor med på vognen..

Pink Spinner 1300 og så en Iclear30 og 18MG Camel tobaksmag med eftersmag af aske fra inawear..
nu må vi se, håber hun kan lide den..

Ninja 11-03-2014 22:40

Citat:

Oprindeligt indsendt af Bodrum (Send 301067)
Ahh helene.. du fornærmer mig nu :D

Jeg har fået min mor med på vognen..

Pink Spinner 1300 og så en Iclear30 og 18MG Camel tobaksmag med eftersmag af aske fra inawear..
nu må vi se, håber hun kan lide den..

Det er BESTEMT IKKE for at fornærme nogen, og jeg skammer mig også over ikke at kunne dele begejstringen med de hardcore menthol fans:D
Men det ER bedre på damp end på tobak!! Det indrømmer jeg.....trods alt!!

Uha, håber din mor bliver glad for dampen - fortæl os hvordan dét går!!:kram:

mand 11-03-2014 22:47

Det er vel sådan med alle smag at man vender sig til den, derfor er det en god ide at
dampe mindst 2 forskellige, jeg har dampet menthol i en uge nu og føler at smagen
har ændre sig, den er ikke skarp mere, men jeg kan stadigvæk mærke friskheden,
så det er hvis på tide jeg går over til tobak igen.

Og til dig Helene, hvis du bruger den samme tank som du har haft menthol i og selv om den er gjort ren, til en anden smag, så vil du kunne smage mentholen.
der skal nok en ny coil til før du er tilfreds:)

Bodrum 11-03-2014 22:53

hehe. Jeg fortryder lidt, at jeg ikke købte en med citronsmag, den tror jeg godt jeg kunne blive hooked på :)

Men menthol er og bliver mit foretrukne.
Jeg er forresten gået tilbage til min pro kanger II, 1life.dk sendte en ny iclear30 pga defekt gevind for neden. så den kunne ikke monteres på batteriet.. Derfor ligger der en ny på posthuset og venter

Jeg tror at jeg vil købe noget lemon lime her næste gang :)

Min mutter har røget i godt 25 år, så jeg håber på at jeg kan få hende overbevist.. Jeg har sådan set bestilt alt det hun får behov for. 10ml flaske, 10ml sprøjte, 100ml væske, extra coils, lader, batteri, atomizer(?)clearomizer.

ALT det jeg ville ønskke nogen havde fortalt mig :D

frubipolar 11-03-2014 23:21

Hahaha...
Det er ligefør, at det kræver lige så meget udstyr at dampe, som da man fik barn første gang!!
Gudskelov, er det ikke lige så dyrt at dampe som at købe et helt børneværelse...

Jeg skal da helt klart lige prøve den der After Eight!!! Den lyder.... Mums!!!

jh 12-03-2014 01:11

Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 301060)
Ja det sker indimellem at skidtet ikke lige vil som man selv vil...men men det har nu aldrig fået mig til at overveje at ryge....til det er jeg for glad for at have stoppet med at ryge,...

Jeg tror at alle dampere har dårlige dampdage, hvor alting bare driller og intet virker... men det får nu heller ikke mig tilbage til røgen...

Citat:

JH jeg vidste nu godt hvad du mente med "hellig" ;)
Godt :)

Citat:

og det er jo på en måde rigtigt for man har jo fyldt sig med allandskens farlige ting....og så burde man jo ikke være så nervøs over lidt aroma...
Nej, det burde man nok ikke, men alligevel er det mange, incl. mig selv, der gør det...

Da jeg røg kunne jeg kikke på de klammeste billeder af rygerlunger, uden det rørte mig det mindste...
Citat:

Men når man nu er holdt op med at ryge og stoppe sig med de farlige ting...ja så vil man vel naturligt se om ikke kan undgå de værste ting her efterfølgende...
Ja, og heldigvis for det :) vi har jo også noget at indhente, i forhold til dem der aldrig har røget ;)

Citat:

Lige angående de smilies...det er sat til ti pr indlæg alene fordi folk har en tendens til at misbruge det...
Tænkte nok der var en årsag ;)
Havde dog gættet på noget med server/båndbrede, fra dengang både servere og netforbindelser var noget mere ydmyge end i dag...

Citat:

Der er ikke noget der er mere generende end en hel stribe af smillies lige efter hinanden og på hver eneste linie...
Det kan jeg kun erklære mig 1000% enig i...

Citat:

Det er også derfor at der ikke er en masse at vælge imellem og at der ikke er en masse smillies der bevæger sig....

De fleste herinde har problemer med hukommelsen...og det bliver i den grad forværret at alle de smillies og blinkende ting...
Jeg er selv en af dem, blinkende ting er ikke godt for migrænen og koncentrationen...

Citat:

Selv farverne herinde er valgt ud fra det og ikke ud fra hvad der ser godt ud...
I den forbindelse skal du have stor tak for at du ikke laver om på layout og farver i tide og utide, som desværre er på mode mange andre steder...

En ting er at lave forbedringer, men mange laver om bare for at lave om...

Webmaster 12-03-2014 02:38

Ang det der mentol....mentol er vel ikke bare mentol...det kan vel laves i meget meget stærkt og så knap så stærkt...eller hva....måske man bare skal lægge ud med en der er lidt mildere end sådan en der får hårene på brystet til at rejse sig...(ja håber godt nok ikke at du har det problem Helene;))

Jeg er godt nok spændt på at prøve det mentol...og se om det er noget for mig...

Hvis man skal dampe mentol...så er det vel bedst at bruge en pyrex eller glas tank til formålet eller hur...er der ikke noget med at det kan krakelere plastic tanke...eller er det noget jeg har drømt jeg har læst noget om...

Gad vide om der er nogen der har lavet en glas/pyrex tank til en iclear30S...

Jeg ved at de tænker på det hos Innokin...dem som laver iclear tanke...http://www.tasteyourjuice.com/wordpr...-from-innokin/

Her er lidt om emnet med tanke og hvad man kan bruge http://www.e-cigarette-forum.com/for...s-flavors.html

Her er en udmærket lang liste over aromaer som folk har haft problemer med ang tanke der smelter og krakelere http://www.e-cigarette-forum.com/for...ml#post9660727

Så har man da lidt at gå efter hvis man er interesseret i ovenstående..

Men hvis nogen af jer falder over et glas der passer til en iclear30S...så råb op til mig...

Ang farver og ændre på det herinde på K10...uha uha jeg ville skam så gerne gøre det...for når man har gloet på det hver evig eneste dag i 8½ år....ja så kan det godt synes en kende kedeligt...

Okay nu har det ikke set sådan ud i alle årene...men i de fleste af dem...

Så hvis det kun stod til mig selv og det kun var mig der skulle tænkes på...ja så blev det hele ændret med det samme...

Men med det publikum der kommer her...ja så hjælper det jo ikke så meget hvis folk så ikke vil kunne holde ud at glo på det i længere tid...og da det meste af det herinde er tekst...man skal tygge sig igennem...ja så bliver man længere tid hængende end ellers pr gang man er her...

Meeen på et tidspunkt...ja så smutter jeg fra vBulletin...når den ikke kan blive sikkerheds opdateret mere... og så bliver det hele nok lavet en del om....men det kan jo vare et stykke tid endnu...

@Bodrum...har du kun købt et spinner batteri til hende...

Tænker bare at hvis det er for at få hende af smøger...ja så skal hun ikke gå ned på batteriet....for hvis hun skal vente med at dampe indtil sådan et batteri er opladet igen...ja så er chancen for at hun snupper en smøg meget større...

Det er et minimum at have to batterier så man har et hele tiden...

Du bør måske også forberede hende på at disse ting kan drille engang imellem og at hun ikke skal give op af den grund...for det gør sådan for os alle..

Nikotin størrelsen kan også give lidt problemer hvis man ikke lige rammer rigtigt første gang...

Men superfedt at du har fået hende med på vognen eller dampen...dampvognen ha ha...

Fortæl endelig hvordan det kommer til at gå for hende...

Trex 12-03-2014 10:29

Jeg tror igår, at jeg havde fået alt for lidt vand og at munden og kroppen faktisk var udtørret. For da jeg kom til at tænke på det, så skyndte jeg mig at drikke en masse vand. Og føler at det hjælper mig i dag, for når jeg damper så bliver smagen ikke hængende i mund hulen som igår.

Ang smage, så har jeg åbenbart emsige smagsløg for der er godt nok ikke ret meget jeg kan lide, og det syntes jeg godt nok bare er træls.

Men jeg har fundet ud af, at jeg er mest til frugt smage. Så alt andet som coffee.caramel.lakrids.choko. Osv der rejser nakke hårene sig bare, men jeg kan ikke lide frugt alene. Så jeg bruger min Royal tobak også alt efter hvilken frugt jeg vælger, så bruger jeg 4-7 dråber til 2.5ml Royal og det fungere super.

Der var en der skrev lemon, vi har en lemon ice pg den er rigtig go. Den giver virkelig en frisk smag :p

Bodrum 12-03-2014 14:00

Det har du nemlig ret i Web.
Der er flere der frabeder at man bruger plastik coils til e cigaretter med menthol bl.a.


Trex - Hvor har du købt din lemon?

Gad vide hvordan det vil smage, hvis man købte noget lemon aroma og blandede det i den væske jeg har i forvejen.


Jeg har forresten bestilt coils til min protank 2 fra fasttech.
2.5 uge efter har jeg modtaget pakken.. og det spiller :)

nu har jeg "kun" 19 coils til min protank :D

Ny iclear30 er hentet idag, sendt som erstatning fra 1life (de betalte)

Der er faktisk en Meget meget stor besparelse ved at købe fra fasttech.

5 x coils til en pro tank 2 i DK = 65 kroner
3 pakker med 5 i hver (15) = 80 kroner inkl forsendelse

:)

Trex 12-03-2014 15:03

Bodrum jeg købte 10ml ved vape4you.dk, det er en prøve så jeg kan se om jeg kan lide det i længden.

Ja, kan godt se at der er en stor besparelse på de coils, tror jeg skal lige ind og lure på den side:)

Edit, har nu tjekket siden.og damn det er billigt!

Ninja 12-03-2014 15:50

Citat:

Oprindeligt indsendt af Bodrum (Send 301128)
Der er faktisk en Meget meget stor besparelse ved at købe fra fasttech.

5 x coils til en pro tank 2 i DK = 65 kroner
3 pakker med 5 i hver (15) = 80 kroner inkl forsendelse

:)

Jeg bestilte en iclear 30S (den til 98 kr i DK) til kun 53,50 kr inkl porto fra fasttech.

Så bestilte jeg 5 coils til for kun 48 kr inkl porto.

Den almindelige iclear 30 med synlige væger koster kun 44,50 og 5 heads koster 35 kr:D

Man skal bare huske at portoen er gratis, hvis man bestiller for under 80 kr, og så lige give de ca 2 kr mere for rekommanderet post.

Det er første gang jeg bestiller derfra, så jeg er ret spændt. Jeg bestilte d 28 Frebruar, og regner så med 1 måned eller mere i leveringstid:)

Bodrum 12-03-2014 16:14

Nemlig husk at man kun må bestille under 80 kroner.
Og der er også en risiko for at pakken bliver væk - har jeg ladet mig fortælle af mand og web.

Jeg gav 35 for en Iclear30 hos 1life.dk helene.
Men hvis man har tålmodighed, så kan det godt betale sig at købe hos fasttech :)

jh 12-03-2014 16:18

Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 301090)
Ang det der mentol....mentol er vel ikke bare mentol...det kan vel laves i meget meget stærkt og så knap så stærkt...eller hva....

Ja, du kan blande den lige så kraftig du ønsker...

Det letteste er at starte med at blande f.eks. 10ml basevæske i passende nikotinstyrke og PG/VG forhold, og så tilsætte lidt mentholkrystaller, lade dem opløse, og prøvesmage, styrken kan justerers med enten flere krystaller eller mere basevæske...

Andre opløser en masse krystaller i ren PG, og får på den måde en mentholaroma...

Igen andre køber bare en færdig mentholaroma...

Jeg foretrækker krystallerne, da jeg på den måde er sikker på der kun er menthol i, ved ikke om der f.eks. kunne være andre ting i en færdigkøbt aroma, som f.eks. mint, pebbermynte, spearmint...

Citat:

måske man bare skal lægge ud med en der er lidt mildere end sådan en der får hårene på brystet til at rejse sig...(ja håber godt nok ikke at du har det problem Helene;))
Ja, start ud med en mild blanding...
Håber heller ikke at Helene har omtalte problem... ;)

Citat:

Hvis man skal dampe mentol...så er det vel bedst at bruge en pyrex eller glas tank til formålet eller hur...er der ikke noget med at det kan krakelere plastic tanke...eller er det noget jeg har drømt jeg har læst noget om...
Det har jeg også læst, mange steder endda, men jeg har aldrig været ude for det... og har da brugt menthol i rigtig mange plasttanke...

Det eneste jeg har været ude for er at anis opløste driptip'en på en CE4...

Citat:

Gad vide om der er nogen der har lavet en glas/pyrex tank til en iclear30S...
Pas...

Citat:

Ang farver og ændre på det herinde på K10...uha uha jeg ville skam så gerne gøre det...for når man har gloet på det hver evig eneste dag i 8½ år....ja så kan det godt synes en kende kedeligt...
Jeg har set på andre fora at man kan lave forskellige layout, og så kan brugerne selv indivduelt vælge det der passer dem bedst, men det giver Vbulletin måske ikke mulighed for?

Citat:

Okay nu har det ikke set sådan ud i alle årene...men i de fleste af dem...
Jeg mindes at der blev leget med farver for en del år siden, bl.a. noget meget rødt...

Citat:

Så hvis det kun stod til mig selv og det kun var mig der skulle tænkes på...ja så blev det hele ændret med det samme...
Hvad ville du i så fald ændre?
Citat:

Men med det publikum der kommer her...ja så hjælper det jo ikke så meget hvis folk så ikke vil kunne holde ud at glo på det i længere tid...og da det meste af det herinde er tekst...man skal tygge sig igennem...ja så bliver man længere tid hængende end ellers pr gang man er her...
Ja, der er rigtigt mange hensyn at tage, men syntes at du med det nuværende har ramt rigtigt godt...

Citat:

Meeen på et tidspunkt...ja så smutter jeg fra vBulletin...når den ikke kan blive sikkerheds opdateret mere... og så bliver det hele nok lavet en del om....men det kan jo vare et stykke tid endnu...
Det havde jeg slet ikke tænkt på, at fora skal sikkerhedsopdaterers, men selvfølgelig skal det da det... der er nok mere arbejde bag kulissen, end man lige tænker over, som bruger...

Citat:

Oprindeligt indsendt af Trex (Send 301111)
Ang smage, så har jeg åbenbart emsige smagsløg for der er godt nok ikke ret meget jeg kan lide, og det syntes jeg godt nok bare er træls.

Nogle mennesker har langt flere smagsløg end andre, "supersmagere" kaldes de vist... det kan være at du er en af dem...

Citat:

Men jeg har fundet ud af, at jeg er mest til frugt smage. Så alt andet som coffee.caramel.lakrids.choko. Osv der rejser nakke hårene sig bare, men jeg kan ikke lide frugt alene. Så jeg bruger min Royal tobak også alt efter hvilken frugt jeg vælger, så bruger jeg 4-7 dråber til 2.5ml Royal og det fungere super.
Din smag, mht. damp kan sagtens ændre sig over tid, efterhånden som din smagssans kommer tilbage efter dit rygestop...

Citat:

Ja, kan godt se at der er en stor besparelse på de coils, tror jeg skal lige ind og lure på den side:)
Ja, der er rigtigt meget at spare, men husk at holde dig under 80Kr for at undgå told, moms, og især PestDK's fortoldningsdummebøde på 160Kr...

Ninja 12-03-2014 16:46

Citat:

Oprindeligt indsendt af jh (Send 300932)
Det er denne her http://www.bolsjehuset.dk/hvid-lakrids-aroma-245.html
Den er ofte omtalt på diverse dampfora...



Ja, dem kan jeg godt huske, de var gode, Hollandske Drop http://slikleksikon.org/hollandske_drop

Kan købes her http://www.dutchsweets.com/kraepelie...ice-p-372.html men ser ikke ud som i gamle dage, og smager sikkert heller ikke som dengang...



Jeg kan se at vi tænker ret ens... ;)

Når nu denne her influenza har lagt sig helt, vil jeg prøve at dampe, som jeg røg, kun udenfor, men med 40-50mg/ml, så må vi se hvor mange dage (timer) det holder...

Hov, dette indlæg ser jeg først nu - tror jeg har sprunget en hel side over!!:eek:

Ja, det er nemlig de der drops jeg kan huske, men det var kun de lyse der havde interesse:)
Ak ja, det var den gang jeg havde alle mine kindtænder, hahaha....

Lyder også spændende med den hvide lakrids - men bare alene ordet, bolsjehuset, giver jo en eller anden form for smags eksplosion i munden af muligheder, mmmmmm.
Som barn og faktisk også som voksen, kan jeg stadig blive vildt begejstret over rababerbolsjer, eller de der grønne og røde ''stikkelsbær''.......men det kræver et besøg hos Sømods Bolcher, som desværre sker alt for sjældent.

Min influenza er på sidste vers, nu har jeg det fint, men er dog ikke helt på toppen og brænder hurtigt ud. Endda ved tanken om at jeg snart skal i gang med aftensmaden, suk.

Hov, der er andre indlæg der også er svipset.

Og næææææ, jeg har ikke hår på brystet, eller ret mange andre steder i øvrigt, ahahahahaha....den have i ikke set komme, hva!!!:D
Mit motto er Gillette fusion proglide, for en tættere barbering LOL

Trex 12-03-2014 22:50

Til jer der leger med lemon og jordbær, som måske syntes smagen bliver lidt for syrlig. Så kan man, hvis man kan lide granat æble dryppe 1-3 dråber i tanken, det tager det syrlige og giver en lidt mere rund og fyldig smag.

Jeg eksperimentere i øjeblikket med forskellige smage, for efter ryge stoppet så er mine smagsløg godt nok bare gået amok, i weekenden da vi var til fødselsdag stod den på grillet kød, flødekartofler og salat. Ved siden af stod syltede hvidløg, dem er jeg bare vilde med, så tog 5-6 stk det fortrød jeg bittert for dem kan jeg åbenbart ikke lide mere puhaa:-( og chokolade er også blevet en No go, jeg syntes bare det smagte grimt og bittert. Så jeg syntes hvad smage angår at der er det sgu ikke fedt med et rygestop:rolleyes:

Ninja 12-03-2014 23:14

SKANDALE HJÆÆÆÆÆLP!!!

Min oplader ryger fælt, så den tør jeg naturligvis ikke bruge mere - og jeg har kun et fuldt opladet batteri at dampe på - om alt går vel, kan jeg lige klare den til i morgen aften.

Web, hvor var det nu jeg kunne købe en relativ billig oplader - helst dansk forhandler, så jeg ikke skal vente alt for længe....

Jeg har jo heldigvis andre batterier, men de er så gamle efterhånden, at de aflader ekstremt hurtigt.......sikke noget HØ!!!!

@trex
Jeg kan ikke længere drikke morgenkaffe, jeg synes simpelthen det smager af karse - og jeg savner bare min morgenkaffe SÅ FÆLT.
Der er mange smage jeg ikke kan lide mere, eller omvendt, pludselig godt kan lide....

Trex 12-03-2014 23:50

Helene: vape4you har en billig væglader til 65 penge, den fungere super og jeg bruger den selv. Det er den eneste jeg kan anbefale da jeg ikke har prøvet andre endnu.

http://www.vape4you.dk/Batteri_oplad...8_9536553.aspx

Ja, du har ret med kaffen. Den trækker også tænder, men vi har skiftet til et andet mærke kaffe og det fungere nogenlunde nu :)

jh 12-03-2014 23:57

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 301141)
Hov, dette indlæg ser jeg først nu - tror jeg har sprunget en hel side over!!:eek:

Det går også stærkt her i damperiet lige for tiden...

Citat:

Ja, det er nemlig de der drops jeg kan huske, men det var kun de lyse der havde interesse:)
Ja, de lyse og så dem der havde form som en kat, de var anderledes en de andre sorte...

Men ja, de lyse forvandt først..., de kedelige runde sorte lå noget længere...

Citat:

Ak ja, det var den gang jeg havde alle mine kindtænder, hahaha....
Mon ikke du kan kværne nogen af de lyse endnu, hvis man ellers kunne finde et sted der solgte dem?

Citat:

Lyder også spændende med den hvide lakrids - men bare alene ordet, bolsjehuset, giver jo en eller anden form for smags eksplosion i munden af muligheder, mmmmmm.
Ja, de har også det lakridspulver der er på bl.a. spejderhagl...

Ummmm guf!!!

Citat:

Min influenza er på sidste vers, nu har jeg det fint, men er dog ikke helt på toppen og brænder hurtigt ud. Endda ved tanken om at jeg snart skal i gang med aftensmaden, suk.
Min er også ved at ebbe ud, men bliver også hurtigt træt, både i krop og knold...

Citat:

Og næææææ, jeg har ikke hår på brystet, eller ret mange andre steder i øvrigt, ahahahahaha....den have i ikke set komme, hva!!!:D
Nej, det havde vi ikke set, du har jo ikke sat billeder ind... ;)


Citat:

SKANDALE HJÆÆÆÆÆLP!!!Min oplader ryger fælt, så den tør jeg naturligvis ikke bruge mere - og jeg har kun et fuldt opladet batteri at dampe på - om alt går vel, kan jeg lige klare den til i morgen aften.

Web, hvor var det nu jeg kunne købe en relativ billig oplader - helst dansk forhandler, så jeg ikke skal vente alt for længe....
http://danskdamp.dk/batteri-ladere-51 han har ry for at sende meget hurtigt... jeg ville vælge denne her http://danskdamp.dk/batteri-ladere-5...ysmax-i4-p7029 hvis det altså ikke bare er en eGo lader du mangler...

Citat:

Jeg har jo heldigvis andre batterier, men de er så gamle efterhånden, at de aflader ekstremt hurtigt.......sikke noget HØ!!!!
Ja, gå aldrig ned på udstyr, jeg har tit overvejet at købe en ekstra lader...

Webmaster 13-03-2014 00:30

Jeg har den samme lader som den jh henviser til og det er en fed lader...og så til 4 batterier...den fås også til to...

Den til 4 batterier http://pink-mule.com/mods-og-tilbeh%...ent-oplader-i4

Den til to batterier http://danskdamp.dk/tilbehoer-reserv...ysmax-i2-p6857

Ellers er der denne til 4 http://octopusecig.com/da/lader/161-...-oplader-.html

Personligt ville og har jeg købt den første Sysmax...og Flemming som har dansk damp ja han sender det lynhurtigt...

Så må du afgøre med dig selv og din pengepung hvad du helst vil have...til to eller fire batterier....det er jo reelt nok med en lader til to batterier...men rart med en til 4....og de lader alt....store og mellem og små batterier og ebndda på samme tid...den finder selv ud af hvad det er for batterier og bedst af alt...så slukker den selv når de har fået nok....eller den lader dem ikke mere...så man kan ikke overlade sin batterier i den...

Vil man se alt det nørdede kan man se alt om den Sysmax her http://www.candlepowerforums.com/vb/...ge-comparisons

Den fra Vape4you ville jeg absolut holde mig fra...

Så her er det jeg bliver nødt til at dele dette fantastiske review....i bliver nødt til at se det hele igennem og i vil ikke fortryde det...i vil more jer http://www.youtube.com/watch?v=plBeV0yy3L0

Det er sådan noget man sjældent falder over når man kigger efter reviews...he he...

Kan man ikke få nok af denne fantastiske mand ja så kan man forsætte her http://www.youtube.com/watch?v=PsSolkMnXH8

Ninja 13-03-2014 01:16

Åh 1000 tak!!:kram:

Jeg bestiller den til de to batterier - den intelligente, og når jeg så får penge næste måned, køber jeg også en til de 4 batterier. Så burde jeg være sikret!!

Skal også have 2 stk batterier mere, så jeg har 6 stk i alt.

Men sikke dog en lorte oplader jeg har købt, hvor længe har jeg haft den.....1 måned??:mad:. Det beviser så igen-igen, at det ikke altid kan betale sig at spare på sådan noget, for pris og kvalitet går ofte hånd i hånd, med den slags.
Det kan også være min egen skyld, måske har batterierne siddet i længere, efter de er blevet opladet....hmmmmm.
Men føj hvor det stank, det var så grelt at jeg måtte lufte ud - og jeg havde lige sat to batterier i, men der skete ikke noget med dem - helte molevitten kunne måske havde eksploderet:eek:

Webmaster 13-03-2014 01:23

Den til to er faktisk nok....det er yderst sjældent at jeg har tre batterier til opladning på en gang....og havde jeg kun den til de to...ja så ville jeg bare oplade det sidste batteri bagefter...

Så det er faktisk nok at have den til de to batterier...men men vi er jo nogle som ikke kan få nok ;)

Ja man skal virkelig passe på de crapy opladere....og holde nøje øje med dem...hvis man ikke vil have det går galt..

Ninja 13-03-2014 01:52

Ahahahahah Le....sport..sac...or....les...SPD...something:D:D

Han har for øvrigt de der blanke røde glitrende batterier fra Trustfire jeg også har et af, hehehe........det holder faktisk skide godt!!!

Webmaster 13-03-2014 01:58

Ja og de er ikke særlig gode....men men sådan er der så meget...

Cold...hot....cold...hot....cold.....hot ha ha ha han er jo fantastisk...

Nååå men skulle man have lyst til at shoppe hos http://www.vape4you.dk så får man 10 % rabat i dag Torsdag d. 13/3-2014

Man skal bare angive følgende RABATKODE: 4YOU


10 % er jo også en slags penge...

Hmm lavede lige en ny tråd med rabatter hvor vi kan smide links hvis vi falder over nogle...

jh 13-03-2014 02:00

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 301193)
Åh 1000 tak!!:kram:
Men sikke dog en lorte oplader jeg har købt, hvor længe har jeg haft den.....1 måned??:mad:. Det beviser så igen-igen, at det ikke altid kan betale sig at spare på sådan noget, for pris og kvalitet går ofte hånd i hånd, med den slags.

Nu er du vel ikke kommet til at vende batteriet forkert, ved en fejl?

Citat:

Det kan også være min egen skyld, måske har batterierne siddet i længere, efter de er blevet opladet....hmmmmm.
Nu ved jeg ikke hvilken lader der er tale om, men jeg har endnu ikke set en Li-ion lader der ikke afbryder ladningen når batteriet er fuldt opladet, hvis den ikke gjorde det, ville det sige boom, eller i det mindste ødelægge batteriet...

Citat:

Men føj hvor det stank, det var så grelt at jeg måtte lufte ud - og jeg havde lige sat to batterier i, men der skete ikke noget med dem - helte molevitten kunne måske havde eksploderet:eek:
Godt at der ikke skete mere...

Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 301194)
Ja man skal virkelig passe på de crapy opladere....og holde nøje øje med dem...hvis man ikke vil have det går galt..

Enig, og selv med en god lader skal man aldrig nogensinde lade når man ikke er hjemme eller sover...

Heldigvis tager Li-ion batterier ikke skade af at man sjat-lader på dem, så man kan roligt stoppe ladningen når man går i seng, selv om de ikke er ladet helt op, og fortsætte næste dag...

Webmaster 13-03-2014 02:11

Vil lige sige at på den Sysmax er der auto stop på hvis man vender batteriet forkert...så det er svært at kvaje sig med den..

Jeg ved heller ikke hvad det er for en oplader der er tale om..

Men rigtigt...uanset hvilken lader man har...ja så bør man ikke lade dem være tændt når man ikke er tilstede...eller sover...og man kan som sagt bare tænde for opladningen når man står op den følgende dag...

Ninja 13-03-2014 03:29

Min oplader - eller resterne af den, er en Trustfire mulitifunctionel model TR-001. Det var den eneste der var, der hvor jeg bestilte min itaste 134, så der var ikke rigtig nogen valgmulighed. Det var også før jeg fik lidt mere forstand på det....

Jeg havde ikke vendt batterierne forkert, for det tjekkede jeg nemlig (det kunne jeg nemlig godt have fundet på!)....

Tror i jeg er i sikre hænder hvis jeg handler e-væsker hos vape4you?, synes ikke jeg kan se noget om mærker eller andet.....men han har en masse spændende lakrids, og jeg er fuldstændig udgået og er nærmest rådvild - jeg plejer at købe mulens lakrids, men kunne godt tænke mig at prøve noget andet.....
Hvad synes i...skal jeg tage chancen??:(

jh 13-03-2014 16:43

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 301203)
Min oplader - eller resterne af den, er en Trustfire mulitifunctionel model TR-001.

Haha, sådan en har jeg også, den virker dog fint, og har gjort det i snart 1½ år... dog måtte jeg skille den ad og lodde en af de røde LED fast, da den ikke gad lyse mere...

Hvis din kun er en måned gammel, så kontakt forhandleren og få den byttet, den er jo fin nok som backup...

Citat:

Jeg havde ikke vendt batterierne forkert, for det tjekkede jeg nemlig (det kunne jeg nemlig godt have fundet på!)....
Jeg checker og dobbeltchecker altid om jeg har vendt dem rigtigt, det kan gå grueligt galt hvis de vender forkert...

Selv om den Sysmax, som web også skriver, er sikret imod det, er det ikke noget jeg ville have lyst til at afprøve...
Citat:

Tror i jeg er i sikre hænder hvis jeg handler e-væsker hos vape4you?, synes ikke jeg kan se noget om mærker eller andet.....men han har en masse spændende lakrids, og jeg er fuldstændig udgået og er nærmest rådvild - jeg plejer at købe mulens lakrids, men kunne godt tænke mig at prøve noget andet.....
Hvad synes i...skal jeg tage chancen??:(
De lakrids ser da rigtig spændende ud... mon ikke en enkelt eller to går an... :D

Ninja 13-03-2014 17:49

Jo jh, jeg har bestilt 30 ml af den med den gode anmeldelse, og en 10 ml blue jeans uden anmeldelse, jeg prøver sgu!! De kan vel ikke være værre end mulens egne. Nu har jeg vel alligevel dampet diacetyl små 3 års tid i mine caramel, vanilje og butter scotsh væsker. Så lakrids blandet med rystende hånd og jord under neglene, er vel i virkeligheden en opgradering til det sundere:D

- og jeg har netop fået mail om, at de ER afstendt. Jeg fik også mail om, at opladeren er afsendt. Folk er sgu hurtige i dag, herligt.

Aii har du også den oplader, hehe.....vi har mange sjove lighedspunkter:)

Du siger noget - jeg tager lige kontakt til forhandleren og forelægger problemet. Han var SUPER sød da han skulle sælge, så måske er han lige så super sød hvis noget skal returneres:rolleyes:
- fortsættelse følger.

Ps
Har netop skrevet til forhandleren. Så nu venter jeg på svar tilbage.
De har nok lukket nu, så måske i morgen.

PS
Han har allerede skrevet tilbage, og sender en ny oplader til mig i morgen!!
Fantastisk service - så skriv ham lige bag øret.
www.nonsmokers.dk

jh 13-03-2014 18:33

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 301256)
Jo jh, jeg har bestilt 30 ml af den med den gode anmeldelse, og en 10 ml blue jeans uden anmeldelse, jeg prøver sgu!! De kan vel ikke være værre end mulens egne. Nu har jeg vel alligevel dampet diacetyl små 3 års tid i mine caramel, vanilje og butter scotsh væsker. Så lakrids blandet med rystende hånd og jord under neglene, er vel i virkeligheden en opgradering til det sundere:D

Så venter vi spændt på en anmeldelse her :)

Citat:

- og jeg har netop fået mail om, at de ER afstendt. Jeg fik også mail om, at opladeren er afsendt. Folk er sgu hurtige i dag, herligt.
Ja, de er kvike, nogen af dem :)

Citat:

Aii har du også den oplader, hehe.....vi har mange sjove lighedspunkter:)
Haha, ja, det ender med at vi er lige tossede :p :)
Citat:

PS
Han har allerede skrevet tilbage, og sender en ny oplader til mig i morgen!!
Fantastisk service - så skriv ham lige bag øret.
www.nonsmokers.dk
Super, det er god service, så har du en ekstra lader, det er, som du jo allerede har erfaret, en god ting at ha' :)

Webmaster 13-03-2014 19:06

Helene nu huskede du vel at bruge den 10 % rabatkode: 4you da du handlede ikk...det ville jo være dumt at ikke lige spare de penge...

De danske forhandlere af ecigs er blevet opdateret her http://www.k10.dk/showthread.php?t=28501

Jeg har handlet ved både Per Vape4you og hos nonsmokers....og de er rigtige hurtige og de er til at snakke med hvis nu man har behov for det...

Fint med en backup oplader...alt kan jo gå i stykker...og så er det rart hvis man stadig kan få opladet ens batterier..

Ninja 13-03-2014 19:15

Jooo søde Web, jeg huskede rabatkoden (du har ikke tjekket din mail, hva!):D

Jamen så er alt jo bare fint - to opladere påvej med posten, lakridsvæske ligeså, og varer fra fasttech, man har sgu travlt som damper!!!!:D

Uha, lige så tosset som mig - ved ikke om det er betryggende eller meget meget skræmmende, hahaha...

Det er den aftensmad jeg bliver ved at komme bort fra, jeg må ud og starte på - klokken er nu snart 18.30, med lidt held kan vi spise ved 20 -20.30 tiden:rolleyes:

Ungerne er heldigvis ikke sultne nu - de har proppet sig med æbleskiver på fritidshjemmet, og har netop meldt ud, at de slet ikke vil have mad i dag. Så lur mig om de ikke er dødsultne om et par timer:)

jh 13-03-2014 23:35

Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 301273)
Helene nu huskede du vel at bruge den 10 % rabatkode: 4you da du handlede ikk...det ville jo være dumt at ikke lige spare de penge...

Jeg må indrømme at jeg har et anstrengt forhold til de rabatkoder, måske skyldes det at min hukommelse er mere utæt end en si...og at jeg tit glemmer de koder...

Det var noget lettere hvis de bare satte prisen lidt ned... eller, som EbnFerro, gav fri fragt...

Citat:

De danske forhandlere af ecigs er blevet opdateret her http://www.k10.dk/showthread.php?t=28501
Her er et par stykker mere...
www.damphuen.dk og www.bolsjehuset.dk


Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 301274)
Jamen så er alt jo bare fint - to opladere påvej med posten, lakridsvæske ligeså, og varer fra fasttech, man har sgu travlt som damper!!!!:D

Hehe ja, fasttech, der har jeg også tit noget på vej fra... kan dog ikke lige huske om/hvad der er på vej lige nu...

Citat:

Uha, lige så tosset som mig - ved ikke om det er betryggende eller meget meget skræmmende, hahaha...
Haha, lidt tosset skal man da være. :) om ikke andet så tosset med lakrids ;)
Citat:

Det er den aftensmad jeg bliver ved at komme bort fra, jeg må ud og starte på - klokken er nu snart 18.30, med lidt held kan vi spise ved 20 -20.30 tiden:rolleyes:

Ungerne er heldigvis ikke sultne nu - de har proppet sig med æbleskiver på fritidshjemmet, og har netop meldt ud, at de slet ikke vil have mad i dag. Så lur mig om de ikke er dødsultne om et par timer:)
Håber at i alle blev mætte :)

Ninja 14-03-2014 00:30

Jo tak, alle blev mætte og sover dejligt med runde maver.....og jeg er ved at blive så fed, at der snart må ske noget drastisk!!! Og helst inden sommeren!!!:cool:

Pyha, jeg sidder her og spare på batteriet - tror den melder gult om kort tid, og så må jeg dampe iclear 30 på spinnerbatteriet, kønt bliver det ikke, men bare det virker!!:D

Ham fra nonsmokers spurgte om det kunne være et af batterierne der er brændt af?? Hvordan finder man ud af om et batteri er brændt af??
Og kan et afbrændt batteri få laderen til at ryge - og hvad så hvis batteriet ér brændt af, smadre jeg så også de nye opladere??

Hjælp...:(

jh 14-03-2014 01:05

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 301317)
Jo tak, alle blev mætte og sover dejligt med runde maver.....og jeg er ved at blive så fed, at der snart må ske noget drastisk!!! Og helst inden sommeren!!!:cool:


Uha, der var lige en ting mere vi har til fælles... jeg trænger i den grad til at smide nogle kilo, også gerne inden sommeren...
Citat:

Pyha, jeg sidder her og spare på batteriet - tror den melder gult om kort tid, og så må jeg dampe iclear 30 på spinnerbatteriet, kønt bliver det ikke, men bare det virker!!:D
Håber at posten dukker tidligt op, men spinner, i mit tilfælde twist, er nu også et ganske udemærket batteri...

Citat:

Ham fra nonsmokers spurgte om det kunne være et af batterierne der er brændt af?? Hvordan finder man ud af om et batteri er brændt af??
Og kan et afbrændt batteri få laderen til at ryge - og hvad så hvis batteriet ér brændt af, smadre jeg så også de nye opladere??

Hjælp...:(
Prøv at smide batteriet i dit mod, kan det tænde, er de højest sansynligt OK...

Ninja 14-03-2014 01:26

Citat:

Oprindeligt indsendt af jh (Send 301320)
Uha, der var lige en ting mere vi har til fælles... jeg trænger i den grad til at smide nogle kilo, også gerne inden sommeren...


Håber at posten dukker tidligt op, men spinner, i mit tilfælde twist, er nu også et ganske udemærket batteri...



Prøv at smide batteriet i dit mod, kan det tænde, er de højest sansynligt OK...

Du er genial jh! - satte lige batterierne på skift i mod'en, og de virker perfekt - og bonus, der er nu strøm på begge to - de lyser fint grønt. De nåede jo også at blive opladet lidt, inden laderen røg i svinget, så nu har jeg da lidt ekstra tid indtil opladerne kommer:D

Hehe, så er jeg rigtig glad, og må lige ud og lave lidt natmad....sån' inden kostomlægningen begynder...snart:D

jh 14-03-2014 01:41

Jamen det er jo super :)

Kostomlægning, uha, det lyder ikke rart, og er nok en hel del sværre end rygestop, som jo gik/går forbavsende godt, trods dårlige dampdage, og rygende ladere...

Ninja 14-03-2014 02:20

Nej, det er ikke så let at give afkald på god mad, når man i forvejen elsker at lave mad, elsker at spise mad, og elsker at kigge i kogebøger:)

Der har helt klart røget nogle kilo på efter ryge-stoppet, og da det jo for mit vedkommende ligger nogle år tilbage, kan jeg kun sige, at vægten har steget stødt siden...
Har i slet ikke oplevet nogen vægtøgning i forbindelse med ryge-stoppet?:eek:

Jeg har heller ikke råd til at veje for meget, for det vil betyde at jeg skal ud og købe helt ny sommergarderobe, og det ville være åndssvagt når jeg allerede har så meget lækkert hængende i skabet.

Jeg synes faktisk at lakridsvæsken er god til at holde sulten lidt på afstand - det kan også være det er ønsketænkning, men jeg synes altså ikke jeg spiser så meget når jeg damper den.
Siden jeg er udgået for lakrids, tja så har jeg hængt i køleskabslågen stort set kontant!!:(

Webmaster 14-03-2014 02:56

Jeg har ihvertfald ikke oplevet noget forøget spisning....

Om vægten så er gået op tja fisk....aner det ikke og går ikke så højt op i det....

Jeg er jo de 2 meter høj så jeg kan bære det ha ha ha ha

Nej det vil ikke have brændt din nye lader af da der er indbygget sikring....også imod at vende det forkert...

Men som JH rigtig nok påpeget sidst jeg skrev det...ja så lad være med at lege med det...for hvis nu....intet er jo 100 % sikkert...

Så selvfølgelig skal man lige anstrenge sig lidt for at gøre tingene som de skal gøres...

NØØØØJ kun 35 minutter til træningen i Formel 1 starter...så er året rigtig i gang for min del..

Man kunne for min del godt skære de 3 måneder hvor der ikke er Formel 1 fra December til Marts væk....eller de kunne ændre sæsonen for Formel 1 så de kører året rundt :D

Et par spørgsmål....

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe sådan en stor lup....helst en der kan stå selv på bordet....evt med indbygget lys i...så man kan se hvad dælen man laver når man bygger sine egne coils...

Det vil sige at jeg godt kan bygge dem...det er bare edder svært at se hvad man laver....det må være alderen der trykker på øjnene...

Næste...

Er der nogen der ved hvor man kan købe en tredje hånd...

Sådan en der kan stå på bordet med sådan nogle klemmer så man kan få den til at holde feks vægerne...

EDIT

Jeps det glemmer vi så for jeg fandt da en samlet løsning...en tredie hånd med indbygget lup...lidt synd at den ikke også har indbygget lys...men det er nu det mindste problem..

Jeg fandt denne her http://www.harald-nyborg.dk/p2593/3-4-5-haand-m-glas

Billig er den endda også ...


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:34.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension