K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hjælp til ankesag (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23982)

Webmaster 02-08-2013 02:32

Det må vist stå for din egen regning...det med at være en skurk...

Du hjælper ikke med din negativitet...ved ikke om det er så svært at forstå...men sådan er det...og så skulle vi måske lukke den der og afholde os fra at blive ved...og det er ikke bare et venligt forslag..

LM Fyn 02-08-2013 08:47

Nyt fra advokaten
 
Jeg fik en mail fra advokaten om at der var styr på de forskellige datoer inden hun sendte det afsted :) så der er styr på det....

Vovse 02-08-2013 10:38

Citat:

Oprindeligt indsendt af renehdal (Send 279865)
Jeg fik en mail fra advokaten om at der var styr på de forskellige datoer inden hun sendte det afsted :) så der er styr på det....

Super.:)

Jeg synes det lyder som om, at din advokat har styr på tingene, præcis som man bør kunne forvente.:)

Det jeg tror der kan virke forvirrende på os herinde er, at advokater formulerer sig på en lidt anden måde, vender måske tingene lidt anderledes, fordi der er vant til, at benytte §'er i alt hvad de laver.

Men det er jo også det "sprog" dommeren er vant til.;)

lgkh62 02-08-2013 11:21

Kære renedal

Tak for et informativt og brugbart indlæg i #376

Mht BAN skriver de på side 18 i Deres "Afklaring af arbejdsevnen/arbejdsprøvning set med juridiske briller"

"Hvis borgeren ikke kan gennemføre det aktive tilbud kan dette i nogle tilfælde være et udtryk for at borgerens arbejdsevne ikke kan udvikles yderligere"

Hilsen lgkh62

stampe 02-08-2013 11:36

Din advokat har jo klart indikeret, hvad dommeren kan og skal tage stilling til. Vil det ikke være bedre for dig, at lade sagen ligge lidt - indtil retten har talt og tage den derfra? Du får måske brug for dine kræfter senere i forløbet.

LM Fyn 02-08-2013 11:39

Citat:

Oprindeligt indsendt af stampe (Send 279873)
Din advokat har jo klart indikeret, hvad dommeren kan og skal tage stilling til. Vil det ikke være bedre for dig, at lade sagen ligge lidt - indtil retten har talt og tage den derfra? Du får måske brug for dine kræfter senere i forløbet.


Du kan have helt ret i at jeg bør lade det ligge, men jeg kan ikke lade være med at lægge info op til andre som evt. kan bruge lidt information.

Og ja advokaten har nemlig lagt op til at dommeren skal tage stilling til om jeg "dengang" var berettiget til FTP og lovstoffet taler for sig selv. :):)

simsons 02-08-2013 17:15

Citat:

Oprindeligt indsendt af renehdal (Send 279865)
Jeg fik en mail fra advokaten om at der var styr på de forskellige datoer inden hun sendte det afsted:) så der er styr på det....

Hvis den seneste erhvervsrettede aktivitet, skulle havde været dateret den 15. marts 2012, istedet for 2013 som der står i stævningen, ja så giver det et andet helhedsbillede af din situation.

Hvad har din oplevelse været af DUKHs hjælp i din sag.?

LM Fyn 02-08-2013 17:19

Citat:

Oprindeligt indsendt af simsons (Send 279911)
Hvis den seneste erhvervsrettede aktivitet, skulle havde været dateret den 15. marts 2012, istedet for 2013 som der står i stævningen, ja så giver det et andet helhedsbillede af din situation.

Hvad har din oplevelse været af DUKHs hjælp i din sag.?



Jeg har kun benyttet mig af K10 og så min advokat, men alt er som det skal være, dog kan jeg se frem til en ventetid på knap et år endnu, før der er fri proces samt at der er afgørelse i min sag, ting tager tid og det er jeg ved et vænne mig til :)

Men jeg vil ikke have for mange ind i min sag, for mange kokke du ved....

tumnus 03-08-2013 12:37

"Men jeg vil ikke have for mange ind i min sag, for mange kokke du ved...."

Fornuftige Rene, det er for mange der tror de kender reglerne - og mener at de har ret.

Det er helt ok med denne tråd, bare du holder fast i dem, der er tæt i din sag :)

simsons 03-08-2013 13:05

Citat:

Oprindeligt indsendt af renehdal (Send 279912)
Jeg har kun benyttet mig af K10 og så min advokat, men alt er som det skal være, dog kan jeg se frem til en ventetid på knap et år endnu, før der er fri proces samt at der er afgørelse i min sag, ting tager tid og det er jeg ved et vænne mig til :)

Men jeg vil ikke have for mange ind i min sag, for mange kokke du ved....

Det jeg ville høre med mit spørgsmål, var hvad din oplevelse var af DUKHs hjælp, inden du fik advokat på.?

Synes at havde læst i din tråd de har været med indover din sag tidligere..?

DUKH går slet ikke ind i et civilt søgsmål, så der ville ikke blive en kok for meget der..:)

Det var et blot et sidespørgsmål (her i ventetiden) om din personlige erfaring er med DUKH.?


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:22.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension